סוף סוף פורום טכנולוגי

סלים וארזה

New member
מנהל
סוף סוף פורום טכנולוגי מזל טוב. מתי באמת איכות HD תהיה בארץ? קראתי בעבר שלא כל הטלוויזיות שכתוב עליהן HD אכן יכולות להציג את האיכות הזו. האם זה נכון? ושאלה אחרונה, מה קורה אם אני אנסה להשתמש בטלוויזיה רגילה כדי לצפות בערוץ שמשדר בהיי דפינישן?
 

OhadMon

New member
HD א. האיכות קיימת,כיום HOT ו YES משדרות HD אבל לא בנמצא עבור כל אחד וכרגע מדובר בפיילוט. מעבר לזה ישנם אין ספור מקומות שהם תוכל להתחיל להוריד ולהנות מאיכות ה HD (רובם אינם חוקיים) אבל אתר מייקרוסופט יכול להוביל אותך לעולם החוקי בתור התחלה עם סרטי הדגמה,מומלץ גם לבקר באתר אפל ולצפות בקדימונים של סרטים חדשים בפורמט HD... ב. אמת,בארץ כמו שרק בארץ יודעים,השיווק הוא מהגרועים שקיימים,היום כל משווק שמוכר לך תנור מיקרוגל ואיזה מסך עלום שם,יודע לציין שהוא HD. בפועל HD חייב ברזולוציה מנימאלית של 1280X720,בכדי לתמוך בתקן בצורה אמיתית,נכון שרוב המסכים כיום משתמשים במגוון רזולוציות אבל כל עוד המספירים נעים סביב הרזולוציה שהזכרתי הדבר עומד בתקן (לפרטים נוספים ממליץ לגגל)... ג.HD אתה יכול לראות על כל מקור,גם CRT רגילה ונפוצה...השאלה היא האם תפיק את מלוא האיכות,לצערי התשובה הינה שלילית. בכדי להפיק את מלוא האיכות,עליך לעמוד בתקן המינימאלי,כמו גם לזכור שזה תלוי גם במקור הסרט (הרזולוציה שהוא הנופק). בכל מקרה HD מהיום זה שם המשחק,למעשה כבר כמה שנים טובות,אבל בישראל מתחילים להתעורר היום לרוחות חדשות המנשבות רק טוב :) כיום קיימים מגוון מכשירים שנקראים סטרימרים המאפשרים יכולות HD של תכנים מהארד דיסק או רשת ביתית. ככה שהדבר בנמצא ומתחיל לצבור קבל תומכים רחב מרגע לרגע. נ.ב ברכות על הפורום ! נקווה שירקום עור וגידים במהרה.
 

30ofir30

New member
לא תוכל! מה כן בטלווזיות lcd יש הכנה לשידורי HD שמתחלק לשניים: HD ready ו full HD לא נלאה אותך בהבדלים כי זה לא רלוונטי אין פה עדיין שידורים! הוט תומך בערוץ אחת מכל שלל ערוצו והוא נסיוני מה עוד שצריכים ממיר מיוחד ובכלל כל העסק הזה עדין לא רלוונטי ומוקדם לדבר עליו.
 
למעלה