סוף עידן הפרובוקציות והחזרת הפיקוח

tv007

New member
סוף עידן הפרובוקציות והחזרת הפיקוח

אם פעם היה משתלם לחברת פירסום להפיק קמפיין פרובקטייבי, בידיעה שהוא ירד כעבור זמן מסויים, היום הכללים השתנו: ברשות השניה לא סומכים יותר על שיקול הדעת של הזכיניות, וכל סרטון יעבור מראש ביקורת, מה דעתכם, איזה שינוי אנחנו הולכים לראות?
 

no bigi

New member
בואו נסתכל על חצי הכוס המלאה

מרוב שהזכייניות היו בפאניקה שחלילה תעלה פרסומת שתעורר תגובות נזעמות מהרשות, הן פסלו לא אחת גם פרסומות חפות מפשע. אולי עכשיו זה קצת ישתנה. בעצם כנראה שלא.
 

tv007

New member
למה הם בפאניקה?

לא הורידו להם על זה "זמן אוויר" שזה הקנס הכי אהוב על הרשות השניה, תראה כמה "נמצא בדיון" יש בכלל בכל העתירות של הרשות, והיו מקרים מעטים מאוד בהם באמת קיבלו את הקנס, כמו במקרה של מסך מפוצל - חצי כדורגל חצי פיגוע, על פרסומות שהם אישרו הם בחיים לא קיבלו קנס, מקסימום הורידו את זה, זה מה שידוע לי, אני טועה? ולמרות שכרגיל, את הסיבה האמיתית הם לא מפרסמים, לפי מה שידוע לי, כמות הפניות הנזעמות על הקמפיין השיקרי של "בזק" שבישרו על הורדת מחירים, כאשר בלילה המחירים עלו בכפול, וזעם על הרשות השנייה, כמי שלוקחת חלק ב"הטעיית צרכנים", הם אלו שגרמו לשינוי הזה,
 

no bigi

New member
כסף זה לא הכל בחיים

בל נשכח את נושא האגו. גם כש"רק" מורידים פרסומת שאישרת, זה לא בדיוק מציג אותך באור מקצועי. חוצמיזה, מטרת הזכייניות היא כמובן לגרום לפסומאים ליצור פרסומות קונצזוס - כאלו שלא יעשו בעיות שבגינן יאלצו להוריד אותן מהמסך בשלב זה או אחר, מה שיגרום להפסקת הזרמת מזומנים לכיסם. אחרי הכל, כסף זה הכל בחיים.
 
למעלה