סופה של משאבת הוואקום?
יותר ויותר מטוסים חדשים, זונחים את הגיי´רו מונע הוואקום לטובת ג´יירו המונע ע"י מערכת חשמלית, שלה מספר גיבויים. לאחרונה, מטוסי ה Lancair וה Cirrus הצטרפו למגמה זו. על מנת לשמור על אמינות המערכת, וכדי לנסות למנוע מצב של "לוח חלקי", מצויידים המטוסים בשני מצברים ולעיתים גם בשני אלטרנטורים. תופעה זו כבר היכתה שורשים עמוקים בתעשיית מטוסי המנהלים הסילוניים וכעת היא מתחילה לחדור למטוסי הבוכנה הקטנים יותר של התעופה הכללית. (נלקח מדיווח חדשות של מגזין plane and pilot)
יותר ויותר מטוסים חדשים, זונחים את הגיי´רו מונע הוואקום לטובת ג´יירו המונע ע"י מערכת חשמלית, שלה מספר גיבויים. לאחרונה, מטוסי ה Lancair וה Cirrus הצטרפו למגמה זו. על מנת לשמור על אמינות המערכת, וכדי לנסות למנוע מצב של "לוח חלקי", מצויידים המטוסים בשני מצברים ולעיתים גם בשני אלטרנטורים. תופעה זו כבר היכתה שורשים עמוקים בתעשיית מטוסי המנהלים הסילוניים וכעת היא מתחילה לחדור למטוסי הבוכנה הקטנים יותר של התעופה הכללית. (נלקח מדיווח חדשות של מגזין plane and pilot)