סופר קלאסיקו: ברצלונה נגד ריאל מדריד שידור חי ישיר לצפייה ישירה - 19.03.2023

PesekZamn

Member
לצפייה בשידור משחק הסופר קלאסיקו לחצו כאן!

ליגה ספרדית (לה ליגה), עונת 2022-2023, מחזור 26: ברצלונה נגד ריאל מדריד לצפייה ישירה, ברצלונה נגד ריאל מדריד שידור חי, ברצלונה נגד ריאל מדריד שידור ישיר, ריאל מדריד נגד ברצלונה שידור חי ישיר לצפייה ישירה, סופר קלאסיקו 19.3.2023 שידור ישיר חי לצפייה ישירה, סופר קלאסיקו ספרדי 19.03.2023 שידור חי ישיר לצפייה ישירה - תקציר המשחק:
תשע נקודות מפרידות בין המוליכה ברצלונה לריאל מדריד השנייה בטבלה, כך שניצחון קטלאני בקלאסיקו הגדול שנערך באצטדיון קאמפ נואו הערב (ראשון, 22:00) עשוי לחרוץ את גורל האליפות בליגה הספרדית, אפילו שעד תום העונה נותרו 13 מחזורים כולל זה הנוכחי. זהו המפגש הרביעי מתוך חמישה בין הקבוצות העונה: בסיבוב הראשון ניצחו הבלאנקוס 1:3, אולם לאחר מכן ראו את היריבה המושבעת חוגגת על חשבונם זכייה בסופר קאפ וגם מנצחת 0:1 לפני שבועיים וחצי בחצי גמר גביע המלך, כשהגומלין יתקיים בקאמפ נואו ב-5 באפריל.

ברצלונה לא כבשה יותר משער אחד באף משחק מתוך חמשת האחרונים שלה, אם כי 0:1 זו התוצאה בה צ'אבי ושחקניו ניצחו הכי הרבה משחקים העונה בליגה - תשעה בסך הכל. במקום הראשון היא מחזיקה קודם כל בזכות ההגנה הטובה ביותר בספרד, ומי שחוזר הערב מהשעיה הוא רונאלד אראוחו שהוצב בעמדת המגן הימני כדי לשמור על ויניסיוס, עמו הוא פיתח יריבות אישית במשחקים האחרונים בין הקבוצות. סרג'י רוברטו תפס את מקומו של פדרי במרכז השדה והועדף על פני פרנק קסייה.

מן העבר השני, קרלו אנצ'לוטי העלה את אותם 11 שפתחו בניצחון 0:1 על ליברפול ביום רביעי האחרון, בדרך לרבע גמר ליגת האלופות. המשמעות היא שנאצ'ו ממשיך כמגן שמאלי בגלל הפציעות של דייויד אלאבה ופרלאן מנדי, ואילו אדוארדו קמאבינגה מאייש את עמדת הקשר האחורי כשלוקה מודריץ' וטוני קרוס לצדו במרכז השדה.
 
למעלה