סופ"ש ריאשון ביחד

retarder

New member
סופ"ש ריאשון ביחד

מזל טוב לפורום, בסו"פ השבוע הזה ביתי בת השנה וחצי תגיע לביקור ריאשון אצלי לאחר שניפרדנו לפני כשנה, אני מתרגש לקראת הביקור ומודאג מהאפשרות שהילדה תיהיה בחרדה היות והיא תגיע ללא אמא (נפרדנו לפני כשנה), אם יש למישהוא רעיון איך לשפר את מצב רוחה במהלך הביקור ועד עצות כלליות אשמח לקרוא.
 

sombol1

New member
לדעתי כמה שאפשר לתת לה חופשיות ובטחון....

שלום מהידע הדל שלי כאבא הכל תלוי בכוונה שלך כלפיה אם אתה באמת תחשוב עליה ועל הרצונות שלה היא תרגיש בטחון ולא חרדה. תתן לה להרגיש שאתה דואג לרצונות שלה שאתה מתעניין במה שהיא מתעניינת כמובן מתנה כלשהי שהיא אוהבת יכול לעזור ולחבר בינכם. הכל בשבילה בלבד. ללא מחשבות על בעיות או כעסים אישיים על דברים אחרים שיכולים להסיח ולקלקל.... ילדים קולטים ומרגישים את הכוונות הפנימיות ביותר שלנו ! בהצלחה.
 

keren kr

New member
צריך לשים לב לצרכים שלה גם אם לא נוח לנו

אם היא תרגיש שאתה מתחשב בה , ברצונות שלה, זה ייתן לה ביטחון. אם כוונתך תהייה שהסוף שבוע הוא קודם כל בישבילה לפני שהוא בשבילך. - אז אתה תהיה מוכן גם לעשות איתה דברים ופעילויות שגם פחות מתאימים ונוחים לך. - אפשר גם לדבר ולשאול אותה איך היא מרגישה בסוף שבוע, אם היא רוצה להתקשר לאמא להגיד לה לילה טוב ( שלא תרגיש ניתוק) - חוכמת הקבלה מדברת על עניין הרצונות שבעצם אנחנו פועלים מהאגו לתועלתנו העצמית , מכאן שלפעמים אנחנו ההורים מבלבלים את תועלת הילד עם התועלת שלנו עם משהו שיותר נוח לנו.., אם נהיה מודעים לזה , ואם מצליחים לנטרל את זה , הרבה יותר קל לראות את הילד ואת הצרכים שלו. אז קודם כל שיהיה לך הרבה בהצלחה, אנחנו מחזיקים לך אצבעות. - ואחרי הסוף שבוע, אם יש לך דוגמאות למה שדיברנו, על דברים שעלו ושמת לב איך הצלחת לראות את טובתה האמיתית גם שזה היה לך קשה, אז נשמח, ונלמד גם ממך.
 
למעלה