סחבת בשיפוץ גיר במוסך מורשה

zooti zooti

New member
סחבת בשיפוץ גיר במוסך מורשה

שלום בחודש האחרון עברתי התעסקות בלתי פוסקת עם המוסך בעקבות שיפוץ גיר בגולף 2002
מצרפת ואת תיאור המקרה כפי ששלחתי לשירות הלקוחות של רשת המוסכים (עם שינויים קלים)
אשמח לקבל חוות דעת בפרט על השאלות בסוף
תודה רבה
מתוסכלת מאד




שלום
הגעתי למוסך צמפיון מוטורוס באילת בתאריך 21.8.13 בעקבות נורה שנדלקה בלוח השעונים ושהעידה על תקלה במנוע. למחרת לאחר בדיקה איש השירות הודיע לי שאותרה תקלה בגיר ושיש צורך לשפץ אותו. לאחר התייעצות עם מספר אנשים ובירור מחירים במספר מוסכים בחרתי לשפץ את הגיר דרך צ'מפיון מאחר ומדובר במוסך מורשה והרגשתי שיהיה הבדל באיכות העבודה והשירות

הכנסתי את הרכב שלי מסוג פולקסווגן גולף שנת אלפיים ושתים למוסך שלכם סניף אילת לשיפוץ גיר ב- 27.8.13.
הוסבר לי ההליך וששיפוץ הגיר אינו מתרחש באילת ולכן ייקח בין שבוע לשבוע וחצי לתקן.

ביום שלישי ה- 3.9 איש השירות דודו יצר איתי קשר ואמר שמצא בעיה נוספת בקרדנים והציע לי לבחור בין מקורי לחלופי (בחרתי בחלופי)

לאחר שבוע (10.9) שבו לא שמעתי מהמוסך התקשרתי לברר מה קורה ודודו ענה שהוא בדיוק עמד להתקשר אלי שהגיר הגיע הורכב ובמהלך נסיעת המבחן התגלה שהגיר עדין קופץ לכן הוא מפרק שוב את הגיר ושולח אותו שוב לשיפוץ.

שבוע לאחר מכן ב- 16.9 אחרי שעדיין לא יצרו איתי קשר התקשרתי לשאול מה קורה עם האוטו. דודו ענה אל תדאגי הגיר הגיע ואנחנו מרכיבים אותו עכשיו אחרי הצהרים יהיה מוכן. כעבור כמה שעות אני מקבלת שוב טלפון שהסיפור חוזר על עצמו ושהגיר עדין קופץ שמפרקים ושהמשפץ מביא עכשיו גיר אחר יותר טוב.

למחרת התקשרתי והודיעו לי שהאוטו מוכן. מדובר ב-22 ימים מהכנסת האוטו למוסך. כשהגעתי למוסך דודו הבהיר לי ששודרגתי לגיר חדש לחלוטין.

במהלך שלושת השבועות האלו המוסך ייצר איתי קשר פעם אחד בשביל ליידע אותי על בעיה נוספת שמצאו אך לא בשביל לעדכן מה קורה, לא הציע לי רכב חלופי למרות שהתיקון מתמשך פי 2-3 מהצפוי, ובעת התשלום לאחר שביקשתי פיצוי בעקבות אי הנוחות "זכיתי" ל1.75% הנחה (שהוצגו לי כשבעה אחוז הנחה תוך שמבקשים ממני להתעלם מכ-70% מהעלות הכוללת).

כאשר יצאתי מהמוסך גיליתי שהנורה של תקלה במנוע דולקת. כמובן שמיד חזרתי וטענתי שאני לא מרגישה שהאוטו תקין. איש השירות דודו הרגיע אותי ואמר שהם נסעו עכשיו שעה על האוטו ושהכל היה תקין והוא לא מבין למה זה נדלק עכשיו ושזה בטח החיישן הוא הביא מחשב ואיפס כיבה את המנורה הדולקת והבטיח לי שהכל תקין. למחרת בעת נסיעה גיליתי שהגיר שוב קופץ.
שאלות/בקשות:
1. איך אני מוודאת שהגיר חדש והאם לדרוש התחייבות בכתב?
2. האם התגובה של איש השירות לאחר שחזרתי למוסך בעקבות הדלקות הנורה היא סבירה (לא לבדוק אם יש תקלה ופשוט לאפס את הנורה)?
3. האם יש לי עילה לתביעה?
4. האם הגיע לי רכב חליפי בעקבות התמשכות הטיפול ברכב?
5. איך להתנהל מולם כאשר אני מכניסה את האוטו שוב למוסך מכיוון שהתקלה לא תוקנה?
 
למעלה