נושא כאוב אך לא חסר סיכויים
אתחיל מהסוף. במתי"א שאני מנהלת נקלטו השנה כ-6 סטג'ריות. שזה בחלט לא מעט. חלקן עובדות אפילו מעל ל-10 שעות המתחייבות. מה שאומר שיש אור בקצה המנהרה וניתן למצוא בסופו של דבר מקום סטאג'. וכעת אחזור להתחלה. הבעיה מתחילה במחוייבות. במצב בו מורים מפוטרים מהמערכת פשוט לא הגיוני להניח שיקלטו סטג'רים בתשלום. לגבי הפיקוח, מפקחים אינם יכולים לייצר משרות שאין. נכון תמיד עדיף להתייחס באמפטיה ולהסביר בצורה יפה. אבל זה לא משנה את העובדה שאין כמעט משרות פנויות לאייש. מישהו כתב כאן לגבי המבנה היפה ברח' השלושה, נו באמת..מדוע זה מובן מאליו שצריך להיות מבנה מכובד לביטוח לאומי, לבית משפט, לקופת חולים אבל לא לחינוך? ההצעות שעלו כאן בהחלט עובדות. שילחו קורות חיים, נסו להכניס איזה פן אישי לתוך קורות החיים. הפורמט הסטנדרטי יבש וחוזר על עצמו כל הזמן, האמינו לי קראתי אין סוף קורות חיים. ציינו שאתם מוכנים לכל עבודה בחינוך המיוחד, גם אם זה פיצול גדול גם אם זה לא לקויות למידה. כן..לצערי הרב מרבית הסטודטים מחפשים להיות מורים להוראה מתקנת. החינוך המיוחד זה הרבה יותר מזה. ציינו שאתם מוכנים למלא מקום. שאתם מוכנים שיפנו אליכם גם אחרי ספטמבר. כל הסטג'ריות (שאגב, איני מכירה אף אחת מהן באופן אישי וגם לא את אמא או סבא שלהם) שעובדות אצלנו התחילו לעבוד אחרי ספטמבר לאחר שכל המורים הקבועים שובצו לעבודה ופתאום הגיעו שעות בלתי צפויות שדרשו איוש. לבסוף, אל יאוש. מי שבאמת טוב, לבסוף מוצא את מקומו. זה לא קל. אבל אפשרי. בהצלחה לכל המחפשים. דיאנה