"סטודיו 60" מתבררת כמציאה גדולה
תסריט מבריק, דיאלוגים שנונים במיוחד, הופעות קומיות טובות של מתיו פרי, בראדלי ויטפורד, סטיבן וובר (כג'ק רודולף) ובמיוחד אמנדה פיט כג'ורדן מקדיר, בתפקיד שמעניק לה במה להצגת מלוא כשרונה הקומי לצד הנתונים הגופניים המופלאים בהם חנן אותה הטבע. גם "גיבורים" ו"רוק 30" מתגלות כמקור הנאה לא קטן. "גיבורים" בגלל העלילה המתפתלת מעוטת-הנפילות, הדוהרת קדימה ואינה מרפה לרגע. "רוק 30" בעיקר בגלל אלק בולדווין שמגיש בה תפקיד קומי ענק (וגם בגלל טרייסי ג'ורדן במיטבו המטורלל). לעומת זאת, "שארק" מתגלה כסדרה נוסחתית בינונית שהסיבה היחידה לצפות בה היא ג'יימס וודס, שמזכיר (מעט מדי) רגעים גדולים בעברו הקולנועי המפואר. "מחשבות פליליות" לעומת זאת חורגת מעט מהנוסחתיות המאפיינת סדרות מתח אמריקאיות מסוגה, ומנדי פטנקין (שחקן דרמטי וקומי משובח ביותר בדרך-כלל) מסתובב שם כל העת עם הבעה תמידית של "My name is Inigo Montoya. You killed my father - prepare to die".
תסריט מבריק, דיאלוגים שנונים במיוחד, הופעות קומיות טובות של מתיו פרי, בראדלי ויטפורד, סטיבן וובר (כג'ק רודולף) ובמיוחד אמנדה פיט כג'ורדן מקדיר, בתפקיד שמעניק לה במה להצגת מלוא כשרונה הקומי לצד הנתונים הגופניים המופלאים בהם חנן אותה הטבע. גם "גיבורים" ו"רוק 30" מתגלות כמקור הנאה לא קטן. "גיבורים" בגלל העלילה המתפתלת מעוטת-הנפילות, הדוהרת קדימה ואינה מרפה לרגע. "רוק 30" בעיקר בגלל אלק בולדווין שמגיש בה תפקיד קומי ענק (וגם בגלל טרייסי ג'ורדן במיטבו המטורלל). לעומת זאת, "שארק" מתגלה כסדרה נוסחתית בינונית שהסיבה היחידה לצפות בה היא ג'יימס וודס, שמזכיר (מעט מדי) רגעים גדולים בעברו הקולנועי המפואר. "מחשבות פליליות" לעומת זאת חורגת מעט מהנוסחתיות המאפיינת סדרות מתח אמריקאיות מסוגה, ומנדי פטנקין (שחקן דרמטי וקומי משובח ביותר בדרך-כלל) מסתובב שם כל העת עם הבעה תמידית של "My name is Inigo Montoya. You killed my father - prepare to die".