אנסה לענות
הלימודים מסתימים ב 3 מכיון שמדובר בכיתה בתוך בי"ס רגיל. בכיתה מקבלים קלינאית פעם בשבוע, וריפוי בעיסוק פעם בשבוע. בנוסף לכך יש שיעורי "כישורי חיים", הרפיה (לא ברור לי בדיוק מה זה, נשמע קצת חשוד), טיפול במוזיקה, "פתרונות" והרבה שעות "השלמות". שיעורי בית כמעט ואין, אבל אני לוחץ על המורה להוסיף. כפי שכתבתי אני מרגיש ששיעורי הבית מאוד תרמו לו בשנה שעברה. בשנה שעברה התקדמנו ממטלה של דף עבודה פשוט שלוקחת 3 שעות (!) ל 4-5 דפים בפחות מחצי שעה. שיעורי הבית נתנו לו הזדמנות ללמוד להתארגן ולעבוד, והיתה לו מוטיבציה לסיים (כדי לשחק, אין משחקים וטלביזיה לפני ש"ב) מעבר לטיפולים הפרה-רפואיים בכיתה הקטנה הצוות גדול יותר ויש יותר מטפלים פר ילד, המעקב טוב יותר, הקישור טוב יותר ואפשר לעבוד על התקדמות בנושאים שונים בשיתוף עם הצוות בצורה יעילה יותר. השילוב עם הכיתה הרגילה נעשה בצורה מבוקרת ובחברת סייעת מנוסה. בכיתה הרגילה, אקדמית הוא התקדם בעיקר בזכות השיעורים הפרטניים, שכאמור היו מעטים, ומעבר לכך היה קשה לצוות לעקוב אחרי ההתקדמות שלו ולארגן אותו ללמידה בשאר השעות. היתרון הגדול היה הקשר עם ילדים "רגילים", בכיתת פדד כל ילד הוא אי, והרבה יותר קשה לילדים ליצור קשר טוב אחד עם השני. את הבעיה מנסים לפתור בעזרת חונכים מהכיתה הרגילה, אבל זה פיתרון מאוד מוגבל מבחינת שעות ואינו דומה לחבר מהכיתה עצמה. במקרה של הבן שלי היתה לנו דילמה רצינית אם להמשיך בכיתה הרגילה או לעבור לכיתה המיוחדת בבי"ס אחר. למרות שאני חושב שעשינו נכון, עדיין מוקדם מכדי להחליט.
הלימודים מסתימים ב 3 מכיון שמדובר בכיתה בתוך בי"ס רגיל. בכיתה מקבלים קלינאית פעם בשבוע, וריפוי בעיסוק פעם בשבוע. בנוסף לכך יש שיעורי "כישורי חיים", הרפיה (לא ברור לי בדיוק מה זה, נשמע קצת חשוד), טיפול במוזיקה, "פתרונות" והרבה שעות "השלמות". שיעורי בית כמעט ואין, אבל אני לוחץ על המורה להוסיף. כפי שכתבתי אני מרגיש ששיעורי הבית מאוד תרמו לו בשנה שעברה. בשנה שעברה התקדמנו ממטלה של דף עבודה פשוט שלוקחת 3 שעות (!) ל 4-5 דפים בפחות מחצי שעה. שיעורי הבית נתנו לו הזדמנות ללמוד להתארגן ולעבוד, והיתה לו מוטיבציה לסיים (כדי לשחק, אין משחקים וטלביזיה לפני ש"ב) מעבר לטיפולים הפרה-רפואיים בכיתה הקטנה הצוות גדול יותר ויש יותר מטפלים פר ילד, המעקב טוב יותר, הקישור טוב יותר ואפשר לעבוד על התקדמות בנושאים שונים בשיתוף עם הצוות בצורה יעילה יותר. השילוב עם הכיתה הרגילה נעשה בצורה מבוקרת ובחברת סייעת מנוסה. בכיתה הרגילה, אקדמית הוא התקדם בעיקר בזכות השיעורים הפרטניים, שכאמור היו מעטים, ומעבר לכך היה קשה לצוות לעקוב אחרי ההתקדמות שלו ולארגן אותו ללמידה בשאר השעות. היתרון הגדול היה הקשר עם ילדים "רגילים", בכיתת פדד כל ילד הוא אי, והרבה יותר קשה לילדים ליצור קשר טוב אחד עם השני. את הבעיה מנסים לפתור בעזרת חונכים מהכיתה הרגילה, אבל זה פיתרון מאוד מוגבל מבחינת שעות ואינו דומה לחבר מהכיתה עצמה. במקרה של הבן שלי היתה לנו דילמה רצינית אם להמשיך בכיתה הרגילה או לעבור לכיתה המיוחדת בבי"ס אחר. למרות שאני חושב שעשינו נכון, עדיין מוקדם מכדי להחליט.