סטרסבורג צריך ניתוח טומי ג'ון , חתיכת סיפור

omri1234567

New member
סטרסבורג צריך ניתוח טומי ג'ון , חתיכת סיפור

מעניין יהיה לראות מתי יחזור ואיך , טומי ג'ון בגיל כל כך צעיר מבאס ברמות
 

omri1234567

New member
אני מניח שכול הסימנים האלה זה קללות , אין

דבר מבאס יותר מזה כזה פיצ'ר מדהים וצעיר לעבור כזה ניתוח של בערך שנה שנה וחצי החלמה , לא פשוט בכלל , אבל יש כבר כאלה שחזרו מזה השאלה איך הוא יחזור מזה ניתראה בעונת 2012
 

BB FuNaTiC

New member
זה באמת מבאס. אני אישית מהיום הראשון שהשחקן

הזה חתם צועק מארק פרייור! זה היה טוב מדי להיות נכון כל ההייפ הזה, ואני לא מבין איך כולם קפצו עליו ככה בתור כוכב בטוח. אני לא אומר שהוא לא יהיה כוכב כשהוא יחזור אבל זה בהחלט מכה לסיפור הזה שכולם יצרו לעצמם לגבי התפתחות הקריירה של השחקן הזה.... עכשיו צריך לחכות אולי לעונת 2012 בכלל לראות אותו זורק שוב ולך נדע איך הוא יהיה אז....
 

omri1234567

New member
נצל"ש חוזה באוטיסטה , מישהו יודע להסביר את

התופעה הזו השנה? מה עובר עליו? 42 הום ראנס כבר! אם לוקחים את שלוש העונות האחרונות שלו יחד ומחברים לא מגיעים ל- 42 זה מדהים ניראה לי אסף היה שמח אם הוא היה נשאר בפיטסבורג , פשוט מדהים אין מה להוסיף על זה , אולי סמים?
 
אולי

קראתי שהוא אומר שבסוף אוגוסט שנה שעברה הוא שינה איזה משהו בסווינג/גישה משהו כזה והסטטיסטיקה איתו - הוא באמת נתן ספטמבר גדול עם 8 HRים עוד שנה שעברה. תמיד היה לו קצת POP אם אני זוכר נכון והוא נחשב לחובט אוורג' נמוך/הרבה סטרייקאאוטים כזה שיודע לתת הומר פעם ב...רק שזה באמת קצת קיצוני השינוי הזה. אבל אני קונה את זה, זה אחד הדברים המוזרים שקורים בבייסבול, איזה שחקן צץ משום מקום לתת עונה גדולה...יכול להיות שבעונה הבאה הוא נעלם לגמרי שוב או ממשיך. לא חושב שזה סמים, עכשיו ב2010 עם כל הבדיקות והמודעות והכל.
 

BB FuNaTiC

New member
כן גם אני קראתי על זה. הוא עשה שינוי

ואומנם הטטיסטיקות שלו במייג'ורס ובמיינורס לא תומכים בשום דבר קרוב למה שהוא עשה עד השנה, ההתפוצצות שלו שנה שעברה בספטמבר מעיד שמשהו באמת שונה. קשה לי להאמין שזה סמים. אין מצב לדעתי שהוא חוזר על הנתונים האלה שנה הבאה, אבל 30 הום ראנים נראים לי בהחלט אפשריים.
 

JayneCobb

New member
ולגמרי בטעות...הוא הגיע אלי לפנטזי...

ועל זה נאמר -
 
תמיד אמרו שיש לו פוטנציאל להגיע ל30 HR...

והוא אף פעם לא מיצה אותם וגם זה נראה היה שהוא לא יגיע אליהם לעולם... ואז הגיע 2010 והוא התפוצץ על העולם. אבל סתם יש לי תחושה שהוא הולך ליפול מהר כלכך לקרקע בעונה הבאה שהוא ישבור ת'אף בדרך.
 
למעלה