סיבה להשאר רעב

  • פותח הנושא kdr
  • פורסם בתאריך
איזה חוסר רגישות ../images/Emo31.gif

אין לי ספק שהאינטרנט הוא כלי מצויין לעשיית חשבון עם תופעות שכאלה ואני כבר צופה את ההתנצלות המיידית של בעלי המסעדה ומתן פיצוי למשפחה . בהמשך לאותו נ ושא , מסתבר שהישראלים למדו לא להיות פראירים, והם מגישים תביעות על כל צעד ושעל בבית המשפט לתביעות קטנות. החל מעקיצת חרקים וכלה בחסימת חנייה . מצד אחד בתי המשפט עסוקים כל היום בהשבת הכבוד האבוד והאגו שנפגע, כיוון שאין שום אמות מידה על מה צריך לתבוע ועל מה לא. אולם מצד שני בעקבות התנהגות בלתי מתחשבת וזלזול בצרכן , משתנים כאן סטנדרטים לגבי איכות השרות ונקבעים נורמות התנהגותיות שבארצות אירופה או בארצות הברית הן בבחינת מאסט. לפני מספר שנים טיילנו ברומניה בטיול מאורגן, התאכסנו בעיירה נידחת בשם באיה מארה , בבית מלון של מינוס חמישה כוכבים. המדריך אמר שאין מלון אחר בסביבה והוא הכי טוב שיש. בלית ברירה התקפלנו לשנת לילה מותשים מהדרך . אבל מי נרדם? חגיגת מעופפים צמאי דם ציוני
עשתה בנו שמות! לעולם לא אשכח את העקיצות בכל חלקי הגוף והגרודים ביתרת הטיול.......צלמנו האחד את השני , וכל יתר חברי הקבוצה נשבעו להכניס לחברה המארגנת תביעה שכזו ....אני כבר ראיתי בעיני רוחי פיצוי בגובה טיול סביב הגלובוס לפחות! אחרי הנחיתה, כולם התאדו....למי יש זמן לרוץ לבזבז ימי עבודה....כסף לעורכי דין ......העקיצות חלפו וגם רוח הקרב......פניה אישית שלי בכתב לחברה , הניבה החזר של 25 דולר , בנימוק שזה ההפרש על רמת בית המלון.
לעומת זאת, בחורף שעבר עמדנו בתור להכנס למסעדת שצ'ופק בת"א , מאחורי עמדה גברת מתוכשטת ומפונפנת עם ציגריה ביד היא נגעה בגבי עם הציגריה וגרמה לחור בג'קט שלבשתי, המארחת במקום היתה עדה לנזק ,והמסעדה פיצתה אותי בהמחאה בגובה המעיל בלי הנד עפעף, ובלי שום צורך בהתכתבות או הוכחה. כך שלא כולם מתנהגים בגסות! האם תגישו תביעה משפטית במקרה שתרגישו שפגעו בכם או מגיע לכם פיצוי על אי מתן שרות נאות? הנה לינק לנושא
 

maybesure

New member
לא אגיש תביעה

במסעדה. כבר נכחתי במתן שירות גרוע - או יותר נכון שכחו את השולחן שלנו. הדרך שלי לטפל בזה היא לא להגיע יותר לסעוד שם, ולהפיץ את הבשורה לכל מי שחפץ. ברגע שעולה שמה של מסעדה כזו על גבי הנט - אני מפציצה בכל התלאות ואי שביעות הרצון שלי. אין לי זמן לבתי משפט - אבל יש לי זמן לחרב להם עולמות בנט. כנ"ל לגבי חנויות בהן אני קונה ונתקלתי בשירות גרוע, או בשירות לקחות טלפוני גרוע, בעלי מקצוע גרועים הכל הכל עובר הלאה. יחד עם זאת - מי שמגיע לו פרגון על שירות הולם וסחורה נאותה - מקבל אותו בגדול.
 
מקפיצה../images/Emo105.gif

לדעתי הנושא שהועלה כאן חשוב....... נשמח לשמוע את דעתכם על יחסם של נותני השרות ודרכי תגובה במקרה של שרות לקוי
 

w o m a n 10

New member
זה אינו רק שירות לקוי, זו אטימות!!!!

גם אם הוא דובר אמת כמה אנשים הולכים ואומרים סתם שהם חולי סרטן???? מכעיס מאוד. במקרה ואני נתקלת בשרות לקוי חריג אני פשוט לא חוזרת לשם.
 

אנפה2

New member
ממש גועל נפש, יש נותני שרות שלא יודעים

היכן הגבול בן להיות בן אנוש למפלצת. אני הייתי השבוע ב-"למה לא" בפרק הלאומי להזמין מקומות ל-12 חברות ויצו, שאלתי מי מנהל המשמרת והראו לי אותו. ניגשתי אליו וביקשתי שיסדר מקום באיזו פינה ל-12 נשים והוא אמר לי שהוא לא מסדר פינות לאף אחד כי זה פוגם במראה של המקום, אז ביקשתי תפריט, לקחתי תפריט ובקשת שיכין כריכים, קפה/תה ושתיה קלה ולהגיש לשולחן. הוא לא הסכים, אמר שזה לא ארוע , המלצרית תיגש וכל אחד יזמין, בקיצור ההתנהלות היתה מחשמלת באוירה עם אנרגיות שליליות שממש היו באויר, אמרתי תדה, ובא לציון גועל נפש. ניגשתי לקפה קפה בקרית אונו לאחראית משמרת, מיד הראתה לי פינה ממוזגת שם היא תסדר לנו שולחן, מיד קבעה שהכי מתאים זה סנדוויצים מגוונים עם סלמון, גבינות מלוחות ביצים קשות ועוד מעדנים, ירקות חתוכים גס במקום סלט (יותר נוח לאכול בחברה) שתיה קלה בקנקנים כל מה שנרצה קפה/תה, אמרתי לה שהתקציב הוא 50 ש"ח לאחת אמרה בסדר, אפקסס לך את ההזמנה, ובא לציון גואל. מי שלא נותן שרות ראוי ועם חיוך, מותר לנו לוותר עליו.
 
מיתון שמיתון...

בוקר טוב
בימים אלו שמסעדות ובתי קפה נסגרים כמו פטריות , ומי שמצליח לשרוד מוכר ארוחות עסקיות במחירי הפסד ( אחד מהחברים שלנו הוא בעליה של מסעדה , שספר לנו שבאיזור רחוב ריב"ל למשל , בעלי המסעדות הוזילו את מחירי ארוחות הצהריים העסקיות למחירי אבסורד, רק על מנת לצוף) לא ברור איך מרשים לעצמם בעלי הקנטינה כפי שספר כאן קדר, ובית הקפה למה לא בפארק ברמת -ג ן להתנהג בצורה כזו מבזה. פרסום המקומות הללו ירחיק את המבקרים וזה מה שצריך לעשות.
 
נפל בגדול התנהג רע והתנהל גרוע ולא יבואו אליו

בכל מקום יש אותם ובכל תחום. אני מעריכה את האנשים שקמו והלכו אתם.כל הכבוד.
 
למעלה