סיבוב המנוע בדיאלים S1
שלום חברים
שאני מכוון שסתומים אז אני צריך לסובב את המנוע לנקודה שצריך לפי הספר. העניין הוא שאין קיק ולפי הספר אני אמור לסובב את המאוורר. המאוורר יש לו בורג פלסטיק שמהפעם הראשונה קצת נשחק ועכשיו בטיפול השני הוא נגמר לגמרי למרות שמאוד ניזהרתי זה פשוט עדין מידיי. בסופו של דבר הוצאתי את החוט של הפלאג וסובבתי קצת עם הסטרטר וקצת עם הבורג השחוק והצלחתי. אבל לפעם הבאה זו תהיה משישמה בלתי אפשרית.
לקטנוע אין קיק ואי אפשר לסובב אותו בשיטה הזאת. אחרי שהתבאסתי שראיתי שצריך לפרק חצי קטנוע ומנוע בשביל להגיע למאורר הזה (כדיי לסובב עם היד או פשוט להחליף את החלק) חשבתי וחשבתי עד שהגעתי למסקנה שאולי אפשר לסובב את המנוע דרך הוריאטור? כשהבורג סגור לפני שפרקתי איפה שהרולים פשוט לקחת מפתח ולסובב לאט לאט? זה אפשרי נכון? אני פשוט לא זוכר ואני רוצה להיות רגוע לטיפול הבא אין לי כוח לפתוח רק בשביל לבדוק.
עוד שאלה זה לפי הספר היה כתוב במאורר לסובב נגד כיוון השעון (בדקתי שוב ושוב) וכשנתתי סטרטר הכל הסתובב לכיוון השני. בסופו של דבר גם אני סובבתי עם השעון עוד רבע סיבוב כדיי להגיע לנקודה כי הבורג כבר היה שחוק. מה הקטע של נגד או עם? למה לפי הספר כתוב לסובב נגד השעון את המאוורר ואילו שנותנים סטרטר זה מסתובב הפוך? יכול להיות נזק בסיבוב עם או נגד השעון? לפחות שבפעם הבאה שאני אסובב דרך הוריאטור (שזה בעצם לסובב את הקראנק) אני אסובב בכיוון הנכון.
שלום חברים
שאני מכוון שסתומים אז אני צריך לסובב את המנוע לנקודה שצריך לפי הספר. העניין הוא שאין קיק ולפי הספר אני אמור לסובב את המאוורר. המאוורר יש לו בורג פלסטיק שמהפעם הראשונה קצת נשחק ועכשיו בטיפול השני הוא נגמר לגמרי למרות שמאוד ניזהרתי זה פשוט עדין מידיי. בסופו של דבר הוצאתי את החוט של הפלאג וסובבתי קצת עם הסטרטר וקצת עם הבורג השחוק והצלחתי. אבל לפעם הבאה זו תהיה משישמה בלתי אפשרית.
לקטנוע אין קיק ואי אפשר לסובב אותו בשיטה הזאת. אחרי שהתבאסתי שראיתי שצריך לפרק חצי קטנוע ומנוע בשביל להגיע למאורר הזה (כדיי לסובב עם היד או פשוט להחליף את החלק) חשבתי וחשבתי עד שהגעתי למסקנה שאולי אפשר לסובב את המנוע דרך הוריאטור? כשהבורג סגור לפני שפרקתי איפה שהרולים פשוט לקחת מפתח ולסובב לאט לאט? זה אפשרי נכון? אני פשוט לא זוכר ואני רוצה להיות רגוע לטיפול הבא אין לי כוח לפתוח רק בשביל לבדוק.
עוד שאלה זה לפי הספר היה כתוב במאורר לסובב נגד כיוון השעון (בדקתי שוב ושוב) וכשנתתי סטרטר הכל הסתובב לכיוון השני. בסופו של דבר גם אני סובבתי עם השעון עוד רבע סיבוב כדיי להגיע לנקודה כי הבורג כבר היה שחוק. מה הקטע של נגד או עם? למה לפי הספר כתוב לסובב נגד השעון את המאוורר ואילו שנותנים סטרטר זה מסתובב הפוך? יכול להיות נזק בסיבוב עם או נגד השעון? לפחות שבפעם הבאה שאני אסובב דרך הוריאטור (שזה בעצם לסובב את הקראנק) אני אסובב בכיוון הנכון.