סיבת הסיבות
לכל מתנועע יש סיבה, מה שקרוי סיבת הסיבות דמיינו שרשרת התלוייה על הקיר, מה שמחזיק כל חולייה היא החולייה שמעלייה, ואילו המסמר הוא סיבת הסיבות - במובן הזה, המסמר הוא טרנסצינדנטלי לשרשרת.. בקשר לסוגייה: "לכל מצב [תנאי התחלה]יש רק תוצאה אחת אפשרית"- זה כמו לומר: "לאותן הסיבות יש אותן התוצאות, מכיוון שיש אחידות בטבע. ואז נשאלת השאלה מהי אחידות בטבע - לאותן סיבות יש את אותן התוצאות. [דיוויד יום] - פילוסוף בינוני. בעצם מה שיום עשה, בתהליך האינדוקציה הוא הניח את מה שרצה להוכיח. *דוגמה: נניח שרוצים להוכיח כי אותן סיבות גורמות לאותן תוצאות: הנחה: "יש אחידות בטבע" אקסיומה: "לאותן סיבות יש אותן תוצאות" ואז הוא רוצה להוכיח שיש אחידות בטבע: הנחה: "אותן סיבות גורמות לאותן תוצאות" אקסיומה: "יש אחידות בטבע" למצב הרקורסיבי הזה קוראים, תפיסת עולם מעגלית. היא לא מובילה אותנו לשום מקום.
לכל מתנועע יש סיבה, מה שקרוי סיבת הסיבות דמיינו שרשרת התלוייה על הקיר, מה שמחזיק כל חולייה היא החולייה שמעלייה, ואילו המסמר הוא סיבת הסיבות - במובן הזה, המסמר הוא טרנסצינדנטלי לשרשרת.. בקשר לסוגייה: "לכל מצב [תנאי התחלה]יש רק תוצאה אחת אפשרית"- זה כמו לומר: "לאותן הסיבות יש אותן התוצאות, מכיוון שיש אחידות בטבע. ואז נשאלת השאלה מהי אחידות בטבע - לאותן סיבות יש את אותן התוצאות. [דיוויד יום] - פילוסוף בינוני. בעצם מה שיום עשה, בתהליך האינדוקציה הוא הניח את מה שרצה להוכיח. *דוגמה: נניח שרוצים להוכיח כי אותן סיבות גורמות לאותן תוצאות: הנחה: "יש אחידות בטבע" אקסיומה: "לאותן סיבות יש אותן תוצאות" ואז הוא רוצה להוכיח שיש אחידות בטבע: הנחה: "אותן סיבות גורמות לאותן תוצאות" אקסיומה: "יש אחידות בטבע" למצב הרקורסיבי הזה קוראים, תפיסת עולם מעגלית. היא לא מובילה אותנו לשום מקום.