בהחלט מעצבןלי קרה השבוע שהמתנתי לשרות חברת "הוט" בדיוק 45 דקות עם המוסיקה והפרסומות שלהם,
התברר שהנציג בכלל לא דיבר איתי מהמשרד של החברה,אלא נותן את השירות ללקוחות הוט מהבית שלו.
כמעט שעה של המתנה ,ולבסוף הוא עוד אומר לי שרצוי שאשלח הודעה על התקלה במייל .
זו ממש שערורייה.
במשך שנים היינו מחוברים ל"הוט". התכנים היו טובים, אך סבלנו משרות גרוע ביותר.לי קרה השבוע שהמתנתי לשרות חברת "הוט" בדיוק 45 דקות עם המוסיקה והפרסומות שלהם,
התברר שהנציג בכלל לא דיבר איתי מהמשרד של החברה,אלא נותן את השירות ללקוחות הוט מהבית שלו.
כמעט שעה של המתנה ,ולבסוף הוא עוד אומר לי שרצוי שאשלח הודעה על התקלה במייל .
זו ממש שערורייה.
גם אני תמיד מעדיפה לדבר עם מישהו.מה שטוב עם הווצטאפ שאפשר למשל לשלוח צילום של מכתבים,מסמכים צילום תמונות.במקום לבזבז זמן בלמצוא פקס או להטריח את עצמך להגיע למקום אם אין צורך.ולמה את חושבת שמי שלא עונה לטלפון כן יענה לוואטצאפ ?
וגם אם יענה , אי אפשר לעשות בירורים בוואטצאפ . בהרבה מקרים זה לא פתרון מעשי , אלא אם יש לך כמה ימי ספאר לברור ופתרון בעיות .
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.