סידורים

stavanit

Well-known member
בטלפון מאד קשה,,בכל מקום לא עונים בטלפון
או שאומרים תשאירו מספר ונחזור אליכם - ממש לא חוזרים -מבאש
 

ויוי 25

Well-known member
לי קרה השבוע שהמתנתי לשרות חברת "הוט" בדיוק 45 דקות עם המוסיקה והפרסומות שלהם,
התברר שהנציג בכלל לא דיבר איתי מהמשרד של החברה,אלא נותן את השירות ללקוחות הוט מהבית שלו.
כמעט שעה של המתנה ,ולבסוף הוא עוד אומר לי שרצוי שאשלח הודעה על התקלה במייל .
זו ממש שערורייה.
 

stavanit

Well-known member
לי קרה השבוע שהמתנתי לשרות חברת "הוט" בדיוק 45 דקות עם המוסיקה והפרסומות שלהם,
התברר שהנציג בכלל לא דיבר איתי מהמשרד של החברה,אלא נותן את השירות ללקוחות הוט מהבית שלו.
כמעט שעה של המתנה ,ולבסוף הוא עוד אומר לי שרצוי שאשלח הודעה על התקלה במייל .
זו ממש שערורייה.
בהחלט מעצבן
 

renana ron

Active member
לי קרה השבוע שהמתנתי לשרות חברת "הוט" בדיוק 45 דקות עם המוסיקה והפרסומות שלהם,
התברר שהנציג בכלל לא דיבר איתי מהמשרד של החברה,אלא נותן את השירות ללקוחות הוט מהבית שלו.
כמעט שעה של המתנה ,ולבסוף הוא עוד אומר לי שרצוי שאשלח הודעה על התקלה במייל .
זו ממש שערורייה.
במשך שנים היינו מחוברים ל"הוט". התכנים היו טובים, אך סבלנו משרות גרוע ביותר.
בדיוק כשהקורונה התפרצה לחיינו החלטנו גם אנו להתפרץ החוצה מ"הוט" ומאז חיינו דבש. השירות מעולה.
גילוי נאות: יש פחות תכנים שמעניינים אותנו, אך בסופו של דבר, בכל מקרה, אנו צופים בסביבות 10 עד 12 ערוצים.
ממליצה לעבור לחברה אחרת, יפתח בפניך עולם חדש ואמיץ :)
 

ויוי 25

Well-known member
השיטה לעייף אותך על הקו עם פירסומות ,ולאחר המון זמן המתנה הם דואגים להעביר את השיחה מאחד לשני , בכל פעם עוד חצי שעה של המתנה,ולבסוף ההמתנה מסתיימת ניתוק .

מתברר שזה קורה בחברות הכבלים ,בחברות הביטוח וגם בקופ"ח:
כשמתקשרים יש להם הקלטה כזו שמושיבה אותך זמן ממושך עד שלבסוף לא רק שלא עונים ,
אלא הקו מתנתק לגמרי.
מסקנה: לפעמים בפגישה ישירה ללא השימוש בטלפון ,הדברים מסתדרים טוב יותר.
 

תמר שרוני

Active member
בגלל הנסיון הרע שיש לי עם נותני שרות כקופ"ח , בנקים , חברות ביטוח [הראל] ועוד , כשאני מקבלת תשובה מנותן שרות אני מראש מצהירה , נוסך שגרתי : תשמע[י] , אני אשה מבוגרת , מאד מבוגרת , לפעמים אני לא שומעת טוב , לפעמים לא מבינה במיידי , אני מאד מבקשת להיות סובלני איתי לא להעביר אותי להמתנה או למטפל אחר בלי לוודא שקיבלתי תשובה , ולא לנתק את השיחה עד שאני לא אומרת לך תודה רבה ומשחררת אותך . זה תמיד תמיד עובד , אם וכאשר עונים , השרות שופרא דשופרא . נסו ותרוויחו
 

ויוי 25

Well-known member
תודה רבה על העצה, גם אני אנסה אותה להבא ,
בתקוה שהשיחה תגיע לאוזני הפקיד מבלי שתתנתק עוד בטרם נענתה.
 

in bal1

Well-known member
אני חושבת שבזמן האחרון יש כל מיני חברות שיש להם טלפון נייד ובו אפשר לשלוח הודעות ווסטאפ.כמו לדוגמא מנורה מבטחים.
גם במשטרה יש את זה. אם הרבה גופים ישכלו לעשות כך אולי יהיה יותר טוב.כמובן הודעת ווצטאפ לא מחליפה אדם אנושי אבל לפחות זו התחלה של פנייה.
 

תמר שרוני

Active member
ולמה את חושבת שמי שלא עונה לטלפון כן יענה לוואטצאפ ?
וגם אם יענה , אי אפשר לעשות בירורים בוואטצאפ . בהרבה מקרים זה לא פתרון מעשי , אלא אם יש לך כמה ימי ספאר לברור ופתרון בעיות .
 

in bal1

Well-known member
ולמה את חושבת שמי שלא עונה לטלפון כן יענה לוואטצאפ ?
וגם אם יענה , אי אפשר לעשות בירורים בוואטצאפ . בהרבה מקרים זה לא פתרון מעשי , אלא אם יש לך כמה ימי ספאר לברור ופתרון בעיות .
גם אני תמיד מעדיפה לדבר עם מישהו.מה שטוב עם הווצטאפ שאפשר למשל לשלוח צילום של מכתבים,מסמכים צילום תמונות.במקום לבזבז זמן בלמצוא פקס או להטריח את עצמך להגיע למקום אם אין צורך.
 

ויוי 25

Well-known member
להבדיל משאר המשרדים הציבוריים,
התקשרתי ביום שבת לחברת כבלים "הוט" ולאחר 3 שניות הם ענו לי,ולאחר 10 דקות תקנו גם את התקלה.
במהלך השבוע זו בעיה להגיע אליהם בטלפון .
חבל שאין עוד מקומות עם שירות מהיר בשבת.
 

ויוי 25

Well-known member
היום התקשרתי לקופ"ח, במשיבון שחיברו במשרד היו המון הנחיות שנמשכו מעל רבע שעה ,
ואח"כ ביקשו להשאיר מס' טלפון בהבטחתם שהם יחזרו אלי, אך כצפוי זה לא קרההיום חלף ואיש לא חזר אליי, לכן שוב התקשרתי, ומאז המשיבון שלהם צלצל צילצול אחד ומיד התנתק הקו, ושוב התקשרתי ושוב היה ניתוק בקו שלהם ,,, וככה נגמר יום שלם ללא תועלת ובצמידות מלאה לטלפון .
אחלה שירות.
 

תמר שרוני

Active member
למה אינך רושמת את שם הקופה , שם העיר ושם הסניף . אולי מישהו יראה ויקח על עצמו לשפר , או שאני אופטימית , נאיבית , טי.......... ?
שבת שלום .
 

ויוי 25

Well-known member
תמר יקרה,
לבסוף הלכתי לשם בעצמי ,והפקידה הסבירה שהם כבר לא משיבים לטלפונים בגלל צמצום בפקידים ועומס רב של חולים,אמרה שהיתרון שחוסכים את זמן ההמתנה וגם כך נמנעת הדבקה במחלות .

אבל השיפור שהם מציעים זה למלא טופס -בקשה בנושא הטיפול המבוקש, וכמובן לציין את מספר הטלפון,
והיא תמסור את הטופס לרופא המשפחה, ומאוחר יותר יצור קשר בטלפון בניסיון לעזור לפתור את הבעייה.
ואכן מאוחר יותר הרופא יתקשר ובמהלך השיחה רשם במחשב את השאלות וכעת הנושא נמצא בטיפולו.

אמרו שהקורונה שינתה את דרך התנהלות הרופאים: פחות חולים מגיעים למרפאה, כשרופא המשפחה מנהל את השיחות רק בטלפון. (רק במקרים מאוד דחופים מגיעים אליהם.)
 
למעלה