סידור הדירה לחולי דימציה

  • פותח הנושא sigu
  • פורסם בתאריך

sigu

New member
סידור הדירה לחולי דימציה

הוריי גרים בדירה אשר הסלון והמטבח בקומה ראשונה ואילו חדרי השינה בקומה שניה.
לפני מספר חודשים עשיתי שיפוץ אצלהם בדירה והפכתי את הקומה הראשונה לאזור מגורים הכולל אפשרות שינה מקלחת ושירותים וזאת על מנת שלא יטפסו במדרגות.. מחשש לנפילה
הם שניהם עם דמנציה מלאה.. ולא רוצה לישון בקומה הראשונה. התיעצתי עם רופאת המשפחה והיא חוששת לבריאות ...
האם יש אפשרות לחסום את הגישה למדרגות. איפה קונים שער כזה . האם זה לא יחמיר מצב של אנשים עם דימנציה?
בנוסף .. לאבי יש נטיה להסתובב ולנסות לצאת מהבית. האם יש צורך לנעול את הבית תמיד ולהוציא את המפתח? שוב השאלה.. האם זה לא יחמיר את מצב הדימציה?
 
הדבר הראשון

שאת צרכה לדאוג לו, הוא הבטיחות שלך הורייך.
את שואלת לגבי החמרת הדמנציה, אבל זה לא העניין כאן, משום שהדמנציה תוחמר , מהר או לאט, אי אפשר לדעת, אבל היא תוחמר, כי זה מהלך המחלה, זו מחלה שמתדרדרת.
אז השאלה הרלוונטית מבחינתך היא מה לעשות כדי לשמור על שני ההורים שלך שלא ייפגעו. איזה פגיעות יכולות להיות למי שחולה בדמנציה?
אז כמו שחשבת לבד, וחשבת טוב, נפילות זו בעיה אחת. אז העברת את המגורים שלהם לקומה אחת וחסכת מהם את המדרגות, יפה מאד.
ובעיה אחרת היא שאנשים עם דמנציה יכולים לצאת לבד מהבית ולא לזכור איפה הם גרים ואיך לחזור הביתה ואיפה הבית שלהם. אז למשל ביום חם כמו היום, אדם מבוגר שמשוטט לבד ברחוב ולא יודע איך לחזור הביתה, יכול בקלות להתייבש ולמות. אז כן, הדלת צריכה להיות נעולה.
לגבי שער, את יכולה לנסות ביד שרה, וגם בחנויות למצורי תינוקות וגם ביד 2.
 
הורים דימנטים,/תשושי נפש

תשושי נפש הם אנשים שצריכים הרבה מקום ,עדיף פתןח ומרווח. יש להם צורך עז שמניע אותם להלך הרבה, כמובן , אם יש להם את היכולת. חייבים השגחה מלאה של 24/7.כדי שלא יפגעו בעצמם. לשים שער זה אפשרות.....רק שלא יטפסו ויקפצו מעליו....אם תרצי לשמוע על מקומות טובים באזור מגורייך של תשושי נפש,אשר מקבלים הפעלות מיוחדות במיוחד לאנשים עם ירידה קוגנטיבית,השגחה רפואית ,סיעודית,פזיוטרפיה,ארוחות,חגים,תרבות ומקום רחב ומוגן ,,,,,אשמח לייעץ ולכוון.
מרים-054-671-2311 בהצלחה.
 
למעלה