סידרו אותנו

  • פותח הנושא ima2
  • פורסם בתאריך

ima2

New member
סידרו אותנו

חיפשנו טלפון גאלקסי 3 והגענו לחנות הצלצול בפתח תקווה אחרי יום הבנו שהטלפון לא תקין חזרנו לחנות עדכנו גרסא עדיין לא עבד חזרנו לחנות החליפו בטריה לא עבד שלחנו מיילים התקשרנו התחננו הסכימו להחליף ראינו איך המוכר מוריד את המדבקה מהחדש כביכול ומדביק על הקודם הבנו שאנחו בבעיה אבל מה לעשות אחרי יומים ניסינו לצלם עם הטלפון גילינו שמצלמה דפוקה

מה עושים חלפו רק 10 ימים מהקניה וכבר היינו שלושה פעמים שם איןלנו אמון יותר צריכים עצה דחוף


תןדה
 
אם הגעתם עד לפורום הזה, כנראה שאתם יודעים

מה השלב הבא, כשכל הדרכים ה"נחמדות" לא עוזרות...
 

ima2

New member
תודה ושאלה

האם בארץ יש ביטול עיסקה והאם זה תקף במקרה הזה
 
אם המוצר לא תקין, לרוב ניתן לבטל את החוזה

בהתאם לחוק החוזים. זה נכון בדרך כלל, וכדאי להתייעץ באופן פרטני לגבי כל מקרה לגופו. עניתי בעניין הזה בהרחבה כמה פעמים בפורום, תוכלו לחפש את התשובה בחיפוש.
 
למעלה