../images/Emo22.gif
עזוב, אני לא ממש מעניינת. אני ילדה גדולה (כפי שאתם יכולים לנחש). האמת, 90% ממה שאני יודעת על פינק פלויד זה דברים שלמדתי במהלך שלושת החודשים האחרונים. כשהייתי בגילכם, היו לי כמה תקליטים שלהם - Dark Side ו-Atom Heart Mother (ומאוחר יותר, Relics). באותה תקופה (שנות השבעים המאוחרות ותחילת השמונים) השמיעו את הפלויד המון ברדיו, כך שהכרתי את האלבומים העיקריים שלהם בלאו הכי. "החומה" היה להיט היסטרי בארץ, ובבית הספר שלי במיוחד. בשלב מסויים הגעתי למסקנה שבארט היה הכשרון היחיד מביניהם, ושאחריו הם לא עשו שום דבר טוב. הפסקתי לשמוע אותם בכלל ועברתי להקשיב לאמנים אחרים וז'אנרים מוסיקליים אחרים. למעשה, במשך 20 השנים האחרונות לא חשבתי עליהם יותר משניה אחת. בקושי הייתי מודעת לכך שווטרס עזב, ושהאחרים הוציאו תקליטים בלעדיו והמשיכו להופיע תחת השם "פינק פלויד". זכרתי את הלהקה כמי שהוציאה אלבומים יומרניים, כבדים, מנוכרים, עם טקסטים בומבסטיים וחסרי-עידון. רק כשראיתי, לפני שלושה חודשים, את הסרט הדוקומנטרי על בארט בטלוויזיה, התחלתי לחשוב שאולי יש באלבומים שלהם רובד שלא הייתי מודעת לו מעולם. כך, חזרתי לשמוע שוב, ובאופן יסודי יותר, את כל יצירותיהם, ולקרוא את כל המקורות הזמינים באינטרנט (ויש המון) ובעתונות המצויה בידי. יש לי עוד הרבה פערים להשלים. בכל אופן, אני רואה היום אחרת את היצירות השונות שלהם - ואת הלהקה בכלל - מאשר ראיתי בעבר (הקרוב והרחוק). אני לא "מעריצה" אותם - אני לא "מעריצה" אף אחד - אני לא חושבת שהם "מלכים", ואני לא חושבת שכל מה שהם עשו זה גאונות צרופה (חוץ מחלק משיריו של בארט, שהם אכן גאוניים), אבל אני בהחלט מעריכה היום יותר את מה שהם עשו - גם אחרי בארט - ומתייחסת אליהם ברצינות כאמנים שיש (או היה) להם מה לומר. עם הגיל מסתכלים על דברים בצורה יותר ביקורתית, אבל מאידך, גם רואים ומבינים דברים שבגיל צעיר אינם כה ברורים ומובנים, דבר שמאפשר הנאה גדולה יותר מהמוסיקה, לפחות לטעמי.