סיור מעל קו הרכבת לכרמיאל

בועז ל

New member
בעיקר בעיית מימוש הפקעות של שטחים חקלאיים ומסחריים כאחת.

אילו מכשולים? למה זה ייפתר רק אחרי הפעלת הקו?
בעיקר בעיית מימוש הפקעות של שטחים חקלאיים ומסחריים כאחת.
כאשר עניינים מהסוג הנ"ל מתפתחים למאבקים משפטיים, נדרש פרק זמן ארוך עד לפתרונם. ועל זה תוסיף את תכנונו וביצועו של המחלף.
 

Yarenn

New member
מסחריים? רוצים להזיז את המתחם של דבאח?

בעיקר בעיית מימוש הפקעות של שטחים חקלאיים ומסחריים כאחת.
כאשר עניינים מהסוג הנ"ל מתפתחים למאבקים משפטיים, נדרש פרק זמן ארוך עד לפתרונם. ועל זה תוסיף את תכנונו וביצועו של המחלף.
מסחריים? רוצים להזיז את המתחם של דבאח?
 

בועז ל

New member
לקראת כרמיאל

סיור מעל קו הרכבת לכרמיאל

"נתיבי ישראל" ו"איתם הנדסה אזרחית וניהול פרויקטים" משחררות עבורנו אוסף נוסף של תצלומי אוויר. תצלומי האוויר הפעם מגיעים אלינו מהקו לכרמיאל. אמנם מדובר בתצלומים שגילם כשלושה חודשים, אך לתצלומי אוויר, לטעמי, יש לא אחת ערך שמתגבר על שיני הזמן. לפני שנצא לסיור האווירי, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מיטל ולאיתמר גליל מנהל הפרויקט מטעם חברת הניהול.
תודה גדולה ומיוחדת לגברת סוני בנימין מחברת הניהול על שעברה משרד-משרד פיזית , בתקופה בה מנהלי הביצוע נמצאים בחופשה, וליקטה עבורנו בזריזות את כל אורך התוואי בתצלומי האוויר. את הסיור האווירי נקיים מכיוון מזרח למערב. יאללה, עפנו.

בתמונה הראשונה שכבר הועלתה כאן: הגשר הענק של הפרדה מפלסית 50 בכניסה הדרומית לעכו (כביש 8510)
לקראת כרמיאל
התוואי במצב קצת פחות מתקדם, אבל אפשר להאמין שהעסק התקדם משמעותית מאז.

 

easylivin

New member
האם ידוע מתי צולמו התמונות? הנוף נראה ירוק יותר מהרגיל לעונה

לקראת כרמיאל
התוואי במצב קצת פחות מתקדם, אבל אפשר להאמין שהעסק התקדם משמעותית מאז.
האם ידוע מתי צולמו התמונות? הנוף נראה ירוק יותר מהרגיל לעונה
ולמה אני שואל? כי בזמן האחרון, כל התמונות שמועלות לכאן - נתוני ה-EXIF שלהן (תאריך ושעת צילום, מצלמה, עדשה וכולי) נמחקים באופן אוטומטי בזכות "פיצ'ר" נוסף "ומועיל" במערכת החדשה והנפלאה של תפוז
.
 

בועז ל

New member
כפי שכתבתי בהודעת הפתיחה - כשלושה חודשים

האם ידוע מתי צולמו התמונות? הנוף נראה ירוק יותר מהרגיל לעונה
ולמה אני שואל? כי בזמן האחרון, כל התמונות שמועלות לכאן - נתוני ה-EXIF שלהן (תאריך ושעת צילום, מצלמה, עדשה וכולי) נמחקים באופן אוטומטי בזכות "פיצ'ר" נוסף "ומועיל" במערכת החדשה והנפלאה של תפוז
.
כפי שכתבתי בהודעת הפתיחה - כשלושה חודשים
לאחור. ואני יותר ממסכים עמך, אריק, על
והמערכת החדשה. כנראה שאני זה שסובל ממנה הכי הרבה.
 

בועז ל

New member
לסיום, תחנת כרמיאל - רות סוף והתחלה חדשה.

סיור מעל קו הרכבת לכרמיאל

"נתיבי ישראל" ו"איתם הנדסה אזרחית וניהול פרויקטים" משחררות עבורנו אוסף נוסף של תצלומי אוויר. תצלומי האוויר הפעם מגיעים אלינו מהקו לכרמיאל. אמנם מדובר בתצלומים שגילם כשלושה חודשים, אך לתצלומי אוויר, לטעמי, יש לא אחת ערך שמתגבר על שיני הזמן. לפני שנצא לסיור האווירי, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מיטל ולאיתמר גליל מנהל הפרויקט מטעם חברת הניהול.
תודה גדולה ומיוחדת לגברת סוני בנימין מחברת הניהול על שעברה משרד-משרד פיזית , בתקופה בה מנהלי הביצוע נמצאים בחופשה, וליקטה עבורנו בזריזות את כל אורך התוואי בתצלומי האוויר. את הסיור האווירי נקיים מכיוון מזרח למערב. יאללה, עפנו.

בתמונה הראשונה שכבר הועלתה כאן: הגשר הענק של הפרדה מפלסית 50 בכניסה הדרומית לעכו (כביש 8510)
לסיום, תחנת כרמיאל - רות סוף והתחלה חדשה.
את הדיווח הלא מעודד על ביטול ופסילת הזוכה במכרז על תחנת כרמיאל, כבר קראתם ממני. נותר רק לקוות שמעז יצא מתוק ותחנת כרמיאל תצליח להתגבר על כניסתה לנתיב הקריטי של הפרויקט.
בתמונה - תחנת המשנה של חברת החשמל, כמה מאות מטרים לפני מיקומה העתידי של תחנת כרמיאל.
לילה טוב!

 

easylivin

New member
ואגב, בסמוך לתחמ"ש תוקם גם

לסיום, תחנת כרמיאל - רות סוף והתחלה חדשה.
את הדיווח הלא מעודד על ביטול ופסילת הזוכה במכרז על תחנת כרמיאל, כבר קראתם ממני. נותר רק לקוות שמעז יצא מתוק ותחנת כרמיאל תצליח להתגבר על כניסתה לנתיב הקריטי של הפרויקט.
בתמונה - תחנת המשנה של חברת החשמל, כמה מאות מטרים לפני מיקומה העתידי של תחנת כרמיאל.
לילה טוב!
ואגב, בסמוך לתחמ"ש תוקם גם
תחנת השנאה רכבתית ביום מן הימים... אם וכאשר.
 
תודה על השירשור

לסיום, תחנת כרמיאל - רות סוף והתחלה חדשה.
את הדיווח הלא מעודד על ביטול ופסילת הזוכה במכרז על תחנת כרמיאל, כבר קראתם ממני. נותר רק לקוות שמעז יצא מתוק ותחנת כרמיאל תצליח להתגבר על כניסתה לנתיב הקריטי של הפרויקט.
בתמונה - תחנת המשנה של חברת החשמל, כמה מאות מטרים לפני מיקומה העתידי של תחנת כרמיאל.
לילה טוב!
תודה על השירשור
עוד נגיע, עוד נגיע, עוד נגיע לקרית שמונה!
 
יפה מאוד. תודה על ההשקעה, בעז

לסיום, תחנת כרמיאל - רות סוף והתחלה חדשה.
את הדיווח הלא מעודד על ביטול ופסילת הזוכה במכרז על תחנת כרמיאל, כבר קראתם ממני. נותר רק לקוות שמעז יצא מתוק ותחנת כרמיאל תצליח להתגבר על כניסתה לנתיב הקריטי של הפרויקט.
בתמונה - תחנת המשנה של חברת החשמל, כמה מאות מטרים לפני מיקומה העתידי של תחנת כרמיאל.
לילה טוב!
יפה מאוד. תודה על ההשקעה, בעז
 
התחנה מתוכננת בפאתי העיר ממערב? לא פנימה יותר?

לסיום, תחנת כרמיאל - רות סוף והתחלה חדשה.
את הדיווח הלא מעודד על ביטול ופסילת הזוכה במכרז על תחנת כרמיאל, כבר קראתם ממני. נותר רק לקוות שמעז יצא מתוק ותחנת כרמיאל תצליח להתגבר על כניסתה לנתיב הקריטי של הפרויקט.
בתמונה - תחנת המשנה של חברת החשמל, כמה מאות מטרים לפני מיקומה העתידי של תחנת כרמיאל.
לילה טוב!
התחנה מתוכננת בפאתי העיר ממערב? לא פנימה יותר?
 

amit1270

New member
תודה רבה. עשית לי קצת סדר

סיור מעל קו הרכבת לכרמיאל

"נתיבי ישראל" ו"איתם הנדסה אזרחית וניהול פרויקטים" משחררות עבורנו אוסף נוסף של תצלומי אוויר. תצלומי האוויר הפעם מגיעים אלינו מהקו לכרמיאל. אמנם מדובר בתצלומים שגילם כשלושה חודשים, אך לתצלומי אוויר, לטעמי, יש לא אחת ערך שמתגבר על שיני הזמן. לפני שנצא לסיור האווירי, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מיטל ולאיתמר גליל מנהל הפרויקט מטעם חברת הניהול.
תודה גדולה ומיוחדת לגברת סוני בנימין מחברת הניהול על שעברה משרד-משרד פיזית , בתקופה בה מנהלי הביצוע נמצאים בחופשה, וליקטה עבורנו בזריזות את כל אורך התוואי בתצלומי האוויר. את הסיור האווירי נקיים מכיוון מזרח למערב. יאללה, עפנו.

בתמונה הראשונה שכבר הועלתה כאן: הגשר הענק של הפרדה מפלסית 50 בכניסה הדרומית לעכו (כביש 8510)
תודה רבה. עשית לי קצת סדר
 
וחודש טוב ומבורך


סיור מעל קו הרכבת לכרמיאל

"נתיבי ישראל" ו"איתם הנדסה אזרחית וניהול פרויקטים" משחררות עבורנו אוסף נוסף של תצלומי אוויר. תצלומי האוויר הפעם מגיעים אלינו מהקו לכרמיאל. אמנם מדובר בתצלומים שגילם כשלושה חודשים, אך לתצלומי אוויר, לטעמי, יש לא אחת ערך שמתגבר על שיני הזמן. לפני שנצא לסיור האווירי, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מיטל ולאיתמר גליל מנהל הפרויקט מטעם חברת הניהול.
תודה גדולה ומיוחדת לגברת סוני בנימין מחברת הניהול על שעברה משרד-משרד פיזית , בתקופה בה מנהלי הביצוע נמצאים בחופשה, וליקטה עבורנו בזריזות את כל אורך התוואי בתצלומי האוויר. את הסיור האווירי נקיים מכיוון מזרח למערב. יאללה, עפנו.

בתמונה הראשונה שכבר הועלתה כאן: הגשר הענק של הפרדה מפלסית 50 בכניסה הדרומית לעכו (כביש 8510)
וחודש טוב ומבורך

קבל תמונה גרועה אך מוצלחת יחסית לתנאים בה היא צולמה לפני שעה קלה. קרוב לודאי שתדע את מיקומה, נחש נא מהיכן צולמה!

 
תודה רבה.

סיור מעל קו הרכבת לכרמיאל

"נתיבי ישראל" ו"איתם הנדסה אזרחית וניהול פרויקטים" משחררות עבורנו אוסף נוסף של תצלומי אוויר. תצלומי האוויר הפעם מגיעים אלינו מהקו לכרמיאל. אמנם מדובר בתצלומים שגילם כשלושה חודשים, אך לתצלומי אוויר, לטעמי, יש לא אחת ערך שמתגבר על שיני הזמן. לפני שנצא לסיור האווירי, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מיטל ולאיתמר גליל מנהל הפרויקט מטעם חברת הניהול.
תודה גדולה ומיוחדת לגברת סוני בנימין מחברת הניהול על שעברה משרד-משרד פיזית , בתקופה בה מנהלי הביצוע נמצאים בחופשה, וליקטה עבורנו בזריזות את כל אורך התוואי בתצלומי האוויר. את הסיור האווירי נקיים מכיוון מזרח למערב. יאללה, עפנו.

בתמונה הראשונה שכבר הועלתה כאן: הגשר הענק של הפרדה מפלסית 50 בכניסה הדרומית לעכו (כביש 8510)
תודה רבה.
 

mauzer

New member
תודה !

סיור מעל קו הרכבת לכרמיאל

"נתיבי ישראל" ו"איתם הנדסה אזרחית וניהול פרויקטים" משחררות עבורנו אוסף נוסף של תצלומי אוויר. תצלומי האוויר הפעם מגיעים אלינו מהקו לכרמיאל. אמנם מדובר בתצלומים שגילם כשלושה חודשים, אך לתצלומי אוויר, לטעמי, יש לא אחת ערך שמתגבר על שיני הזמן. לפני שנצא לסיור האווירי, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מיטל ולאיתמר גליל מנהל הפרויקט מטעם חברת הניהול.
תודה גדולה ומיוחדת לגברת סוני בנימין מחברת הניהול על שעברה משרד-משרד פיזית , בתקופה בה מנהלי הביצוע נמצאים בחופשה, וליקטה עבורנו בזריזות את כל אורך התוואי בתצלומי האוויר. את הסיור האווירי נקיים מכיוון מזרח למערב. יאללה, עפנו.

בתמונה הראשונה שכבר הועלתה כאן: הגשר הענק של הפרדה מפלסית 50 בכניסה הדרומית לעכו (כביש 8510)
תודה !
 
למעלה