סיטואציות רחוב. שוב.

chinabird

New member
ועם כל זאת,

אי-אפשר להתעלם מההיבט הטכני הפשוט. כמו שהמורה שלי אומר, אם התרגלת לתת אגרוף ביד פתוחה (בגלל הכפפות כבמקרה של טייסון, למשל), ונתת אלף או 10,000 או 100 אלף אגרופים ביד פתוחה, כשמשהו יקרה ברחוב זה מה שתעשה: תיתן אגרוף ביד פתוחה. כך שמעבר לענייני המודעוּת, ומעבר לעובדה שאי-אפשר לחזות מה יקרה וכו' וכו', יש פקטורים שהם בהחלט בשליטתך. אם התרגלת שאסור לפגוע בפנים, ספק אם תפגע בפנים. אם התרגלת שאסור לבעוט למפשעה, ספק אם תבעט למפשעה. אם וגו'.
 

bizhar

New member
אני מתחיל מהיום לבעוט במפשעות..

אתם בטוחים לגבי מפגש הפורום?
 
אין בעיה

התחלתי להתאמן על טכניקה סינית סודית ועתיקת ימים:iron balls . כל מי שינסה לבעוט לכיוון צפוי להפתעה בלתי נעימה
 
נניח שנפלת בטעות על מתאבק גדול ממד

אז הוא יספוג אגרוף אחד או שניים אבל אם הוא תופס אותך אתה בבעיה בנינג'יטסו יש מענה לחניקות ולפיטות שאת זה קשה לי להאמין שתמצא באיגרוף מקצועני או בקיקבוקס ואני חושב שהשיטות האלה אפקטיביות, רק שהן לא עונות על כל הצרכים בגלל זה התפתחו שיטות שונות, שכדאי לרכוש ידע תרגול ונסיון בכולן מתאבק, ג'ודאי, נינג'ה, וגם איש אייקידו, יספגו אולי קצת מכות אבל אם הם תופסים אותך, אתה גמור, לפי שיקול דעתם מת מנוטרל או איך שלא תרצה לקרוא לזה. זה גם אגב מאוד תלוי בבן אדם עצמו ובסיטואציה
 

broccoli

New member
מה שבתפריט לא תמיד מה שבצלחת

למרות שבאומנות X יש התייחסות למצבים וטכניקות א', ב', ו-ג', לא ברור מכך שהן תהינה ניתנות ליישום ב-"מצב אמת" ע"י אמן לחימה, אפילו מתקדם ביותר, שלומד X.
 
למעלה