סייעת- כן או לא ?
שלום לפורום,
בעקבות אבחון asd, בני יהיה זכאי לסל שעות עזרה בבית הספר. יעלה לכתה ב'.
יהיו לו שעות פרטניות/ קבוצתיות של טיפול רגשי וריפוי בעיסוק. מגיעה לו גם סייעת.
יש לי דילמה קשה לגבי סייעת. אני חוששת שיש סיכוי גדול ליותר נזק מתועלת. לא הייתי רוצה שהיא תתן לו פתרונות קלים לסיטואציות אלא תתן לו פה ושם הכוונה או פוש קטן. וגם חשוב לי מאוד (בבקשה אל תשפטו) שהיא תהיה סמויה.
הקושי העיקרי של בני הוא אינטראקציה עם חברים בזמן החופשי (הפסקות, מסיבות).
בשנה החולפת הוא הצליח להכיר חבר או שניים והחל לשחק איתם. אבל הכל ''כמעט'' רגיל אצלו. הג'סטות, בגרות המשחק. נורא גבולי.
לא הולך לו בקלות. אם החבר מגיע אלינו אני מתווכת להם חלק מהזמן.
הכל נורא גבולי. וגם האבחנה שלו נורא גבולית. שני אנשי המקצוע שאבחנו הדגישו שהוא בתפקוד גבוה והייתה להם דילמה אם זה כן asd או לא.
אני תוהה עד כמה לסמוך על המערכת שתדע למצוא מישהי מתאימה וגם לכוון אותה ולהדריך.
ואני תוהה אם זה שאוטומטית מגיע לו האם זה אומר שזה מתאים לו.
תודה שקראתם עד כה. אשמח לחוות דעת מבעלי ניסיון
שלום לפורום,
בעקבות אבחון asd, בני יהיה זכאי לסל שעות עזרה בבית הספר. יעלה לכתה ב'.
יהיו לו שעות פרטניות/ קבוצתיות של טיפול רגשי וריפוי בעיסוק. מגיעה לו גם סייעת.
יש לי דילמה קשה לגבי סייעת. אני חוששת שיש סיכוי גדול ליותר נזק מתועלת. לא הייתי רוצה שהיא תתן לו פתרונות קלים לסיטואציות אלא תתן לו פה ושם הכוונה או פוש קטן. וגם חשוב לי מאוד (בבקשה אל תשפטו) שהיא תהיה סמויה.
הקושי העיקרי של בני הוא אינטראקציה עם חברים בזמן החופשי (הפסקות, מסיבות).
בשנה החולפת הוא הצליח להכיר חבר או שניים והחל לשחק איתם. אבל הכל ''כמעט'' רגיל אצלו. הג'סטות, בגרות המשחק. נורא גבולי.
לא הולך לו בקלות. אם החבר מגיע אלינו אני מתווכת להם חלק מהזמן.
הכל נורא גבולי. וגם האבחנה שלו נורא גבולית. שני אנשי המקצוע שאבחנו הדגישו שהוא בתפקוד גבוה והייתה להם דילמה אם זה כן asd או לא.
אני תוהה עד כמה לסמוך על המערכת שתדע למצוא מישהי מתאימה וגם לכוון אותה ולהדריך.
ואני תוהה אם זה שאוטומטית מגיע לו האם זה אומר שזה מתאים לו.
תודה שקראתם עד כה. אשמח לחוות דעת מבעלי ניסיון