סייקלינג אקדמי קיבלו את ההזמנה הנכספת לג'ירו ד'איטליה

סייקלינג אקדמי קיבלו את ההזמנה הנכספת לג'ירו ד'איטליה

http://www.giroditalia.it/it/news/wild-card-giro-ditalia-e-uci-worldtour-2018/
שלוש קבוצות איטלקיות+סייקלינג אקדמי קיבלו את הוויילד קארד להשתתפות בג'ירו.
בנוסף קיבלו הזמנות למרוצים אחרים של הגוף המארגן: טירנו-אדריאטיקו ומילאנו-סנרמו.
היום בלילה יתחילו האקדמי את העונה שלהם בטור סן חואן בארגנטינה. רוכב ישראלי תורן - אביב יחזקאל. לא מצאתי שידורים של המרוץ. אם מישהו יודע על שידורים - שייעדכן.
 
עדיין הפער גדול

דני אסקרוב כותב בטוויטר שלו את הדברים הבאים על הופעתו של אביב יחזקאל בקטע 3 בטור סן חואן: "ראיתם שדגל ישראל במקום 102/163 בנגש לא קצר? כבוד לאביב יחזקאל."
אני רואה אחרת את הדברים:
הנג"ש היה באורך של 14.4 ק"מ. לפי המהירות של הראשון, ראיין מולן מאירלנד, מדובר על קטע מישורי. שלישי הגיע רפאל מייקה - שבשום פנים ואופן לא נחשב מאריות הנג"ש. 2 דקות אחרי מייקה הגיע אביב יחזקאל (אלוף ישראל בנג"ש ב-2016). אם נסתכל על הנג"ש הארוך הצפוי בג'ירו, שאורכו 34.5 ק"מ - הוא ארוך פי 2.4 מהנג"ש אתמול. כלומר, הרוכב הישראלי שיישתתף בג'ירו וייתן את המקסימום בנג"ש (כמו שוודאי יחזקאל עשה אתמול), יהיה בפער של כמעט 5 דקות מרוכבים ברמתו של מייקה וקרוב ל-7 דקות מרוכבים כמו דומולן. אלו עדיין פערים גדולים בין הרוכבים הישראלים הטובים ביותר ובין רוב רוכבי דבוקת הוורלד-טור.
 

daskarov

New member
אתה כמובן צודק אודי

אבל אביב סיים ב 2/3 של התחרות, נג״ש, שזו נקודת חולשה מסורתית של רוכבים ישראלים., והיו 61 רוכבים שעשו תוצאה פחות טובה מרוכב ישראלי שעשה פחות מ 5 תחרויות נג״ש בחייו...
אביב גם מספר (לא כתירוץ אלא כעובדה) שהיו הבדלי ציוד מול חלק מהרוכבים (למרות שלכולם אסור היה אופני נג״ש).
&nbsp
 
למעלה