סיכום האירוח של רם בynet

mulon1984

New member
סיכום האירוח של רם בynet

כמובן שאתם יכולים להיכנס ולקרא את כל מה שכתוב שם, אבל הנה סיכום מהיר ותמציתי: רם התבקש לספר על הכלים שלו וזה מה שהוא כתב: "יש לי מלא ציוד, יותר מדי גיטרות, רובן זולות ומשונות כולן כוסיות, המוני אפקטים, חלקם מושבתים ומחכים בתור לתיקון חלקם האחר, שעובד נמצא ברוטציה מתמדת בין הופעות והקלטות. הגיטרה הראשית בהופעות היא האיבנז טלמן הכתומה (!) שנרכשה בכלי זמר ב1200 ש"ח אחרי שהם לא הצליחו להיפטר ממנה שלוש שנים. אני מת עליה והיא הוציאה את הגיבסון אי.אס.335 שלי לגלות מוקדמת מתחת לשולחן של המחשב. המגבר הקבוע והאהוב עלי הוא גם נציג מעמד הפועלים- פיוי בנדיט בן כמעט 30 שרכשתי באנגליה ב120 פאונד. לדעתי באי.ביי ניתן למצוא באלה בכל עת בערך באותו המחיר. סוס עבודה מטורף. אף פעם לא מאכזב ותמיד גורר עיקום פה והרמת גבות מצד כל מני אניני סאונד למיניהם." לגבי "מי מנגן גיטרה ראשית אצלך?" רם ענה: "אף פעם לא עשיתי את האבחנה הזו וגם לא נדרשתי לה באף הרכב שניגנתי בו. וכך זה גם עם דפנה. שנינו מנגנים, שנינו פועלים בתוך התמונה הגדולה של השיר ושאר ההרכב. דפנה אגב מנגנת את המנגינה המרכזית ב"גן סקר" (יחד עם תמר) וב"באה לקראתך" בכלל ספי לוקח את הסולו, על הבאס." לגבי "מה ראשי התיבות של BMO?" (שאלה שהוא מסרב בעקשנות לענות עליה כבר הרבה זמן): "תברר עם חורחה בז'" לגבי "מה יהיה באלבום החדש של הפה והטלפיים": "האלבום יצא מתישהו, השנה. הוא יכלול שירים שיצמדו לקוד הפה ויוקלטו, בין השאר בעזרת אורגן קאסיו זהה לזה ששימש אותנו בקסטה הראשונה, שהשגנו באי.ביי." לגבי "למה דווקא את 'באה לקראתך'?": "מיד כשרכשתי את צ'פלין צ'ארלי ננעלתי על השיר הזה והתחלתי לנגן אותו להנאתי בבית. כמובן שאופן ההגשה שלי שונה באופן דראסטי מזה של שלומי וכשרציתי לבצע אותו בהופעות היה ברור שהאינטרפטציה בהגשה תהיה שונה מהמקור. אני חושב שזה שיר מופלא של יוצר ענק והיה מאד מרגש עבורי כשהוא בא להוריד ערוצי גיטרה לגרסה המוקלטת." לגבי "האם למדת פיתוח קול? למה אתה זה ששר?": "ובכן. בתור יוצר וכותב שירים אישיים בתחום הרוק'נ'רול, זו היתה בחירה שלי לבצע אותם בקול שלי. אמנם לא עברתי שיעורי פיתוח קול אבל אני בהחלט עובד על השירה, מתאמן ומשתדל להקפיד על דיוק והמנעות מזייפנות. אם אתה אוהב את השירים, כנראה שבכל זאת משהו עובד נכון :)" לגבי "אם סלקום היו מציעים לך כסף תמורת אחד השירים שלך, מה היית עושה?": "אם סלקום היו מציעים לי לקנות את רינגטון זה היה גורם לי לחשוב שהשיר נחטף ומוחזק אצלם לצרכי סחיטה וכופר. בקשר לנתינת זכויות לשימוש ביצירות לגופים מסחריים, אין כללים מוסריים חותכים חוץ מבדיקת ההקשר ואופן השימוש ביצירה והחלטה על פי זה. מעבר לזאת, עדיין לא הייתי בסיטואציה שהוצע לי סכום עתק על משהו, כלשהו, ולכן לא מקומי הוא לשפוט או להביע דיעה על החלטות שכאלה" על ההשפעות המוזיקליות שלו: "כנער צעיר (12-14) ניזונתי רבות מאוסף התקליטים של אחי ופרוג היה צד חזק בו. מתוכם אהבתי במיוחד את קינג קרימזון, ג'נסיס ופינק פלויד. אמרסון ליק ופלמר, למשל, היו מזעזעים בעיני. גם יש לא הלהיבו אותי. וכאמל היו חמודים בתקליט הזה עם סנו גוס." לגבי "מי נותן את הטון בשירים?": "כמעט כל שיר שאני עובד עליו עם ההרכב מגיע לחזרות כהקלטת דמו ביתית שהיא גם הנחת הבסיס לעיבוד שלו, כולל התופים שאני מתכנת בגרובבוקס. כמובן שבהמשך ותוך כדי הופעות מתבטא המשקל של כל אחד מחברי ההרכב." זה רק חלק מהשאלות והתשובות שהלכו שם, אתם מוזמנים להיכנס ולקרא, אולי זה יענה לכם על שאלות שיש לכם, אולי זה ייתן לכם רעיונות לשאלות אפילו יותר מגניבות.
 

גוטשה

New member
אלוהים

אנחנו חייבים המון שאלות, ושיהיו ממש ממש מגניבות.
 
למעלה