סיכום השבוע החולף :)

HeAVeN or HelL

New member
סיכום השבוע החולף :) ../images/Emo36.gif

תודה ענקית לכל המאחלים פה ובפייס :)) סליחה שלא יצא לי לעלות את הפינה בזמן.... שיהיה לכולכם שבוע מ-ע-ו-ל-ה!!! שיר השבוע (הקודם) של אירוסמית': אלבום השבוע (הקודם) של אירוסמית': הדבר המענין ביותר שקרה/גיליתם עבורכם בפורום (השבוע) הקודם: משהו חדש שקראתם בספר שקשור לחברי אירוסמית' השבוע (הקודם): שיר השבוע (הקודם)כללי: אלבום השבוע (הקודם) כללי: התוכנית לסופ"ש הקרוב הבא: ציטוט השבוע (הקודם): הדבר הטוב/כיף/מעניין של השבוע (הקודם): משהו שאתם מצפים לו שבוע: תמונת השבוע (הקודם )
 

®NuLy®

New member
../images/Emo205.gifלה לה לה לה

שיר השבוע (הקודם) של אירוסמית': Full Circle אלבום השבוע (הקודם) של אירוסמית': Nine Lives הדבר המענין ביותר שקרה/גיליתם עבורכם בפורום (השבוע) הקודם: - משהו חדש שקראתם בספר שקשור לחברי אירוסמית' השבוע (הקודם): - שיר השבוע (הקודם)כללי: הדג נחש - הנה אני בא The Killers - Daddy's Eyes The Killers - Jenny Was A Friend Of Mine אלבום השבוע (הקודם) כללי: The Killers - Hot Fuss התוכנית לסופ"ש הקרוב הבא: כיף עם חברות שאני לא רואה הרבה ציטוט השבוע (הקודם): - הדבר הטוב/כיף/מעניין של השבוע (הקודם): הייתי בהופעה של הדג נחש ומתיסיהו. הדג נחש דיי איכזבו עם הופעה מלאה בלהיטים והופעה דיי קצרה. במתיסיהו עזבתי אחרי השיר הראשון
משהו שאתם מצפים לו שבוע: לסופ"ש! תמונת השבוע (הקודם )שוב ברנדון כי הייתה לו יומולדת
הודגש וקומבן באמצעות מדגישומטיק 2.0
 

adili6

New member
עונה

שיר השבוע (הקודם) של אירוסמית': the other side אלבום השבוע (הקודם) של אירוסמית': -- הדבר המענין ביותר שקרה/גיליתם עבורכם בפורום (השבוע) הקודם: שנועם מתופף! משהו חדש שקראתם בספר שקשור לחברי אירוסמית' השבוע (הקודם):-- שיר השבוע (הקודם)כללי: rolling oh the deep- adele אלבום השבוע (הקודם) כללי: hand all over- maroon5 התוכנית לסופ"ש הקרוב הבא: לחרוש לחרוש לחרוש ציטוט השבוע (הקודם): "don't you ever ever feel like you're less than fuckin' perfect" הדבר הטוב/כיף/מעניין של השבוע (הקודם): כ-ל-ו-ם! משהו שאתם מצפים לו שבוע: לחרוש? תמונת השבוע (הקודם ): המחשב עבר פירמוט (ככה כותבים את זה?) אז אין לי עליו תמונות :/
 

SaintJohn

New member
עונה

שיר השבוע (הקודם) של אירוסמית': Walkin' the Dog
אלבום השבוע (הקודם) של אירוסמית': אין
הדבר המענין ביותר שקרה/גיליתם עבורכם בפורום (השבוע) הקודם: שעדילי מנגנת על גיטרה
משהו חדש שקראתם בספר שקשור לחברי אירוסמית' השבוע (הקודם): אין
שיר השבוע (הקודם)כללי: Kept My Soul/ The Black Crowes
אלבום השבוע (הקודם) כללי: אין
התוכנית לסופ"ש הקרוב הבא: הקרוב הבא?
לא משהו מיוחד
ציטוט השבוע (הקודם): "יתושים עקצו אותי כל כך הרבה, שכשקמתי בבוקר ופתחתי את האינטרנט, גיליתי שהיתושים פתחו עליי בלוג אוכל".
הדבר הטוב/כיף/מעניין של השבוע (הקודם): אוכל משובח עם אבא
משהו שאתם מצפים לו שבוע: יום חמישי
תמונת השבוע (הקודם ) אין הודגש וקומבן באמצעות מדגישומטיק 2.0
 

adili6

New member
שנאמר- תודה לאל על רשתות בחלונות?

הייתי מתה אם זה לא היה קיים! יש פה (ירושלים) יתושים בגודל העולם!
 

HeAVeN or HelL

New member
../images/Emo26.gif אנייי

שיר השבוע (הקודם) של אירוסמית': מממ MAKE IT אלבום השבוע (הקודם) של אירוסמית': ---- הדבר המענין ביותר שקרה/גיליתם עבורכם בפורום (השבוע) הקודם: לצערי אין לי זמן להיות פה משהו חדש שקראתם בספר שקשור לחברי אירוסמית' השבוע (הקודם): אובכן...התקדמתי קמת בספר הביוגרפיה, אפשר לסכם הכל בהמון המון סמים חחח אני מאד נהנת לקרוא על החיים שלו וכל האנשים המפורסמים שהסתובב איתם. הוא אמר שהדמות שהעריץ היא ג'ניס ג'ופלין שזה מאד מכובד וכמה הוא ניסה להיות כמו ג'אגר חח ועוד איזה קטע "מעניין" על זה שהיה בסטודיו כשלהקה אחרת הקליטה ואז מנהלי הסטודיו אמרו לו דג'ימי הנדריקס היה שם חודשים לפני עם חברה שלו - מחוק לגמרי, והיה קטע בין המיקרופון לחברה שלו..והמבין יבין..וזה גם הוקלט. ובכלל, היה לו פשוט מזל אחד גדול להסתובב שם בין כולם. היתה לו תקופה רעה שבה הוא חשב על מקצוע אמיתי לחיים ולרגע רצה להיות שוטר חיחיחיחי שיר השבוע (הקודם)כללי: --- אלבום השבוע (הקודם) כללי: --- התוכנית לסופ"ש הקרוב הבא: אובכן...לחרושששששששששששש ציטוט השבוע (הקודם): כולנו קורבן של הנסיבות הדבר הטוב/כיף/מעניין של השבוע (הקודם): מממ.... ביון שבת היה לי יום הולדת והיתי בהופעה של הג'יפסי קינגס, היה מדהים :)) ונסעתי באופניים מבני ברק עד רעננה בשעה ורבע! משהו שאתם מצפים לו שבוע: לעבור דירה תמונת השבוע (הקודם )
 
למעלה