סיכום מירוץ כפר סבא!

סיכום מירוץ כפר סבא!

נו מי היה ויכול לספר חוויות? ראיתי שהולכת להיות שם הפגנה נגד כביש 531, האם מישהו ראה/ שמע?
 
זה היה היום? ../images/Emo85.gif

נפלא..הפסדתי עוד מרוץ בחיים שלי |:.. מי שהיה תספרו חוויות..
 

tamas216

New member
בעייתי

מאד חבל לי שהמירוץ מתקיים ביום שבת, זה לא מה שימנע ממני באופן אישי ללכת ולמרות זאת בהחלט יכול להיות שזה יפריע לאנשים מסוימים, מצד שני אין ממש יום אחר, חוץ מיום לימודים או חופש, לכן לפי דעתי הרעיון הטוב ביותר הוא לקיימו במהלך חופשת פורים (בה, לפי הבנתי המועטה בדת אין סיבה מדוע לא לקיים מצעדים עירוניים) או בחופשה אחרת, או לקיימה במהלך יום לימודים ולהפוך את זה לצעידת ענק (קצת כמו ביום הזיכרון רק מעט יותר שמח) שכל תיכון, חטיבה ובית ספר יסודי בכפר סבא ישלחו כמה עשרות תלמידים (או את כל התלמידים בהתאם לרצון הנהלת בית הספר) עם מספר מורים, התלמידים ינשאו את דגל בית הספר וככה גם אלו שפחות נוח להם לצאת בשבת (לא בהכרח מטעמי דת) יוכלו להשתתף במירוץ, שתי בעיות, אחת- זהו לא פיתרון למבוגרים שרוצים ללכת למירוץ מכיוון שהם מן הסתם עובדים ושתיים- זה כבר לא יהיה מירוץ אלא צעדה מכיוון שמאות תלמידים ומורים אינם יכולים לרוץ באופן מאורגן כך שאולי עדיף לקיים את המירוץ פשוט בפורים וכך שתי הבעיות יפתרו.
 
../images/Emo26.gif

אין תשובה מוחלטת. הרי שרק ביום שבת כולם יכולים להשתתף (להוציא דתיים ושומרי מסורת). ומצד שני - התקופה הזו היא שיא תקופת המבחנים - מה שמנע ממני, אישית, להצטרף למרוץ.
 
דעתי היא.......

דעתי היא כזאת: זה באמת לא בסדר שזה ביום שבת אבל אי אפשר לחסום כבישים ביום חול אבל אבל לעשות את זה באחד החופשות. אני עבדתי במרואז אחד החוויות שהיו זה בן אדם בן 94!!!! שרץ את המרוץ התחרותי! אני ממש אהבתי את המרוץ נתראה שנה הבאה אוהב אמיר
 
למעלה