סיכום משחקי פוסט פוסט כריסמס

Rapgamer

Well-known member
השלב הבא הוא משחקי פרה פרה new year's eve.

אטלנטה- שיקאגו: אני מצטרף לניר שממש כיף לאהוד את הבולס, מוצא את עצמי בעדם ברוב המשחקים. ראיתי רבע אחרון בו טריי יאנג חזר לשחק ואף קבוצה לא הצליחה לעצור את היריבה. לאבין ודרוזן צמד כל כך קטלני, השיגו ביחד 65 נקודות באחוזים אדירים ו-19 אסיסטים כאשר את מיעוט ההחטאות של שיקאגו ווצ'ביץ' אסף מתחת לסל (וגם תפר כמה שלשות כדי להכריע את המשחק). שיקאגו במאזן 21-10 שהוא החמישי בטיבו בליגה,יש לה רייטינג טופ 10 גם בהתקפה וגם בהגנה, אחדש את השאלה שפתחתי בפוסט הקודם ללא מענה- האם אתם רואים בהם קונטנדרית?

מינסוטה- בוסטון: יש! איזה ניצחון כיפי ובלתי צפוי, כלללל החמישייה שלנו בפרוטוקול COVID כך שהיו לי אפס ציפיות מהמשחק ועדיין השגנו ניצחון מפתיע מול בוסטון בהרכב חלקי גם כן. אחד הדברים הנחמדים בתקופה הזאת שכולם חסרים הוא כל מיני שחקנים נוסטלגיים שמועלים מן האוב, אצלנו זה היה גרג מונרו שהוחתם ושיחק טוב, משחק ראשון שלו בליגה מזה 3 שנים. ליגת הפורשים של אייס קיוב בפשיטת רגל.

פיניקס- ממפיס: הפסד שני ברצף של הסאנס שמגיע אחרי 25 ניצחונות ב-27 משחקים. אמנם שיחקו בלי קראודר ואייטון כך שרמת התיאום ההגנתית שלהם פחתה. ראיתי את המחצית השנייה, פיניקס הימרה על הג'אמפ שוטינג של מוראנט שהיה ביום קליעה מצוין ותפר אותם, בנוסף אדאמס סופר דומיננטי בריב' התקפה עם 9 כאלה השיג נקודות הזדמנות שנייה וההפרש תפח ל-18. עדיין בליגה של היום קבוצות חזקות חוזרות מפיגורים כאלה ובעיקר בבית, אחלה משחק פלואטר של ברידג'ס בנוסף לכמה שלשות שהתחילו להיכנס ופיניקס צמצמה לחד ספרתי.
לייאפ יפה של דזמונד ביין העלה ליתרון 5 עם 50 שניות לסיום, הרגיש כמו בול גיים אלא שאז רצף ריב' התקפה של הסאנס ושלשה ענקית של דווין בוקר הפכו את התוצאה, רק כדי שמוראנט יסדר גיים ווינר מהסרטים. הוא הגארד הכי טוב בליגה כנראה בהגעה לצבע ויש לו יכולת מדהימה לשלוט בגוף, אני לא יודע כמה שחקנים בליגה מסוגלים לסיים ככה על שני שומרים בנפילה והחלפת ידיים כמוהו. ניצחון איכותי של ממפיס שמתבססת חזק עם יתרון ביתיות במערב.
עוד נקודה שמלווה אותי הרבה זמן, כריס פול מקבל הכי הרבה כבוד מהשופטים בליגה. שורקים לפלופים שלו גם בהתקפה וגם בהגנה, מצד אחד מאפשרים לו לשמור מאוד פיזי, במקביל שאם הוא מעיף את עצמו אחורה שורקים לטובתו עבירת תוקף, אם פול היה שומר על עצמו אני חושב שהמשרוקית הייתה מתפוצצת.

פורטלנד- דאלאס: לא ראיתי את המשחק. רק אציין שלספוג 132 נקודות מדאלאס בלי לוקה, זה מה שנקרא ברפואה סימן פרוגנוסטי שלילי. או בעברית- סימן שהמצב מחורבן.

קליפרס- ברוקלין: כנראה שההיעדרות של דוראנט היא הדבר הכי טוב שהיה יכול לקרות להארדן, שחוזר לעצמו ומתפוצץ עם 75 נקודות, 18 ריבאונדים ו-25 אסיסטים בשני ניצחונות ב-LA.
הקליפרס "הדביקו" סופית את הפער מהדבוקה המקרטעת של המערב, הם במאזן חצוי רק ששיחקו 22 פעמים בבית מול 12 בחוץ, הפליי אין נראה קרוב מאי פעם.
 

Krit123

Well-known member
לא כולנו כאן מוכנים מנטלית לסיכומי השנה החדשה, שמח לשמוע שאתה לוקח את זה פרה פרה.

הוקס - שיקאגו צפיתי ברבע האחרון ברפרוף. מבחינתם שישו ושמחו לראות את הביג תרי משחקים טוב במקביל, לא תמיד אפיין את העונה שלהם עד כה.
לשאלתך, לדעתי הם לא קונטדרים, לא כי הם לא ממש טובים, פשוט כי התחרות קשה. אפילו ללא קיירי, הארדן וקיידי הם צמד שחקני טופ 7 לפחות, פשוט רף גבוה לאללה. למילווקי ביג תרי אימתני וסגל משלים מצוין, פלוס ניסיון וכו'.
לבולס יש את לאבין שהוא כוכב אבל עדיין נוטה להתפזר ונשען על סגנון מעט הגרלתי באופיו. דרוזן יותר high percentage אבל קבוצות צפויות לצופף ממנו, לתקוף אותו בהגנה ואולי להוציא אותו מהגרוב. ווץ' לא תמיד משלים אותם בהצלחה כאמור, והספסל שלהם קצר ביחס ליריבות. יכל להיות שבהמשך העונה נגיע למסקנה שהם פייבוריטים בסדרה מול פילי/הוקס/בוסטון/קליבלנד, ואולי אפילו נמצאים בעמדה לאתגר את הטופ 2, בינתיים הם בדבוקה ששואפת לכך.

על הדרך נציין שהמחיר של רדיש היום זה כבר לא המחיר שהיה תמול-שלשום, זה מה שמספר משחקים מוצלחים יכולים לעשות לערך הטרייד שלך.
 

Rapgamer

Well-known member
אני די מסכים עם ההערכה שלך לגבי שיקאגו. יש סביבם מספר "חצאי" סימני שאלה. אין להם שומר טבעי לשחקני כנף גדולים ובאופן כללי מספר שומרים אישיים מתחת לממוצע באופן שאני בספר האם הגנת טופ 10 תחזיק בפלייאוף. באופן מסורתי צריך שחקן טופ 5-10 בליגה כדי ללכת עד הסוף, לאבין ודרוזן לא שם. למרות שלפי היכולת שלו העונה אני תוהה האם דמאר דרוזן הוא לא בעצם קובי בראיינט. קשה להבחין בהבדל.
וכן, העובדה שיש שתי פייבוריטיות כבדות במזרח, ששיקאגו כנראה תצטרך לעבור את שתיהן, גורם לזה להיראות כמו תסריט בסבירות נמוכה מאוד.
 
למעלה