סיכום ניוד מבזק ל 018 וכל מה שבדרך

z x 7 r

New member
הלכתי על הכי פשוט - כל מה שיכלתי למחוק מבחינת הגדות

מחקתי ב BASIC-WAN
אחרי זה לחצתי הוספה, של ה PTM, בחרתי הגדרה מסוג BRIDGE.
אחרי זה הלכתי לטאב LAN - הורדתי שם את הצ'קבוקס מ- DHCP, בשביל שהראוטר אלחוטי שלי יתן כתובות ולא המודם, ועשיתי RESTART
בראוטר הכנסתי כתובת IP שתהיה ב SUBNET של המודם, היה לי ברואטר לפני כן 192.168.0.1, הפכתי ל 192.168.1.3 (כי *.*.*.1 זה הכתובת של מודם, 2 זה ה DEFAULT GATEWAY), ה WAN הכנסתי את סוג ההתחברות PPPOE עם שם משתמש והסיסמה, ריסטטתי, נכנסתי אחרי זה, ראיתי שהראוטר מחובר למודם, הופ! ועבד.
מקסימום אמרתי - אני לא אסתדר, אז אתקשר לשרות לקוחות של 018, בסוף לא הייתי צריך.
מה שכן - מהירות בגלל האלחוט ירדה במגה עד שתיים. פינג גדל בערך פי 2, היה 8-9 מילישניות, נהיה 18-20. אני לא משחק - לא אכפת לי כ"כ.
 

z x 7 r

New member
אם וכאשר מישהו יצטרך להגדור מודם Huawei HG655A


או דומיו - אפשר לשאול, כנראה שאוכל להסביר, כמו שלי הסבירו , כאן http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=20&messageid=179110358 
לעשות קצת אקסטרפולציות ולהשוות מול מה שיש במודם ספציפי מאותה סדרה והופ! אפשר לחיות גם בלי בזק.
 

z x 7 r

New member
ננסה להכניס אותו ללינק מקוצר

נראה שהתפוז דופק משהו בלינקים (קידוד או מה שלא יהיה) של ההודעות של עצמו
http://bit.ly/1DUXP8l
 

z x 7 r

New member
סיכום ניוד מבזק ל 018 וכל מה שבדרך

אני טיפוס די טכני, אומנם לא מכיר רשרתות וכו' אבל לא מפחד לנסות גם בלי להכיר.
למהפכה של שוק סיטונאי חיכיתי, אחרי שיותר מלפני 3 שנים עברתי לאחת מחברות הסלולר החדשות. מטעמי חסכנות. באיזור מאי אמרתי - טוב זה הזמן לקנות מודם ולעוף מבזק וכך עשיתי.
הדרך הייתה לא פשוטה: את המודם הראשון שהזמנתי מאלי אקספרס, לא קיבלתי, מסתבר שהמוכר שלח את המודם למישהו מישראל כי הזמנה נוצרה באותו יום והם התבלבלו (ואני עוד תהיתי איך החבילה נמסרה בראשון?! מי שקיבל שני מודמים - שיהיה לבריאות). המוכר התנצל ושלח מודם בפעם השניה ואז קיבלתי אותו. ולא הצלחתי להתחבר, ולא הצלחתי ולא הצלחתי - צ'יף עזר, ורפיD עזר, ועוד אנשים טובים וכלום לא עבד.
אמרתי טוב - בכל זאת אנייד ל 018 כי המצבע שלהם על הראוטר, ומחיר מאוד משתלם למהירות גבוהה יותר וזה. שידרגתי את הקו בבזק מ 15 מגה שהיה לי ל 40 מגה, וברגע שקיבלתי אישור - הגשתי בקשה לניוד באתר של 018. האתר מאוד פשוט - אני אוהב את הפשטות, עושה חיים קלים. קיבלתי אחרי כמה שניות הודעה למייל, שתהליך הניוד התחיל, תוך שני ימי עסקים אני אהיה לקוח חדש-דנדש בחברת 018, אחרי שהייתי בבזק עשרות שנים. (טוב לא ממש עשרות אבל 15).
ביום שלישי בלילה הגשתי את הבקשה, עברו רביעי וחמישי, וראשון הגיע לאמצע, התחלתי להתקשר ל 018. בפעם ראשונה הנציגה לא ידעה מה לענות לי, וכך אמרה "אני לא יודעת לענות". בסדר, קורה. התקשרתי עוד פעם, נציגה אחרת ענתה, העבירה את הנושא לבדיקה. לא התאקתי, התקשרתי הבוקר עוד פעם, תוך שתי דקות הנציגה בעודה מדברת איתי בטלפון ביצעה פעולות בקשה לניוד, קיבלתי מייל עם משתמש והסיסמה. הגעתי בערב הביתה, אחרי שראיתי כמה הודעות של אנשים טובים בפורום - ואמרתי אני חייב לנסות עוד פעם. הגדרתי כמעט כמו שהמליצו (עם תיקון לשוני בחומרה), הכנסתי שם משתמש של XFONE והופ! אני מחובר.
מהירות 32 מגה +/- בהורדה, 3+ קצת בהאעלה. אני קצת רחוק מהמרכזיה, גם בבזק את ה 15 מגה אף פעם לא היה לי, הכי הרבה 12.5-13.
אז מה שנשאר כעת - זה להחזיר את המודם הישן לבזק (באודטק עד 15 מגה, לא בטוח שירצו אותו כי אחת הנציגות אמרה שאין להם מה לעשות איתו), את הספקית הקודמת שהייתי מחובר דרכה ביטלתי דרך את נתק, וגם שלחתי להם מייל לניתוק (הוטנט, השימוש דרכם היה רק דרך אתר, בשנתיים שהשתמשתי בהם לא היו לי שום בעיות והייתי מרוצה, כל המהירויות 20 שקל, היה שווה).
עכשיו אשלם 69 שקל ל שנה, אחרי זה נראה. המודם עלה לי 174 שקלים (מודם ראוטר, ללא אלחוט: Huawei HG655A, ראוטר אלחוטי שיש לי ואחבר אותו בימים הקרובים, עלה לי לפני איזה 3.5-4 שנים 120 שקלים פחות או יותר.

אז באמת סיכום אם היה משעמם או לא מעניין בכלל:
1. הזמנת מודם: באתר של נטצ'יף תבדקו איזה דגם תומך ואתם רוצים להזמין.
2. אני אישית בעד קניה באינטרנט עם סיכוי קטן שלא תוכלו להגדיר משהו יתפקשש, מחירים מאיזור ה 100 ש"ח למודם פשוט שתומך ב VDSL2.
3. במקום 15 מגה ב 109 שקל (בזק תשתית, הוטנט ספק, ומודם של בזק בהשאלה ואין יותר השאלה מלבד לקוחות חדשים, רק בשכירות של עוד 10 שקל), יש לי 40 מגה ב 69 שקל. מודם שעלה לי 170 שקל יחזיר את עצמו אחרי 4.5 חודשים בהתייחס לעלות קודמת כשהייתי לקוח של בזק.
4. אחרי 4.5 חודשים עלות התקשורת יורדת מ 109 שקל ל 69 שקל, חיסכון של 420 שקל בשנה בערך.
5. ביומיים יצא לי לדבר עם 4 נציגים של 018, רובם מקצועיים ויודעים לתת הסברים ולעזור. בניגוד לבזק שלא מוכנים לענות על שאלות שקשורות לציוד שלא שלהם (אוקי, מבין שלא חייבים), ב 018 בתמיכה נענו בחיוב, וידעו להקשיב ולהסביר (הייתי מגדיר את עצמי כלקוח לא קל).
6. אני עובד עם מכונות מרוחקות דרך Team Viewer - לא היו לי בעיות עם IP חיצוני או לא חיצוני, נושא שעלה בפוורום כמה פעמים.

אם יש שאלות או תהיות - תשאלו.
 

z x 7 r

New member
עדכון לגבי החזרת מודם ישן של בזק (עד 15 מגה)

הנציגה בפירוש אמרה שבדקה מכל הכיוונים ואני לא צריך להחזיר את המודם.
אז אשים אותו בפינה רחוקה בקופסה המקורית, אולי ייזכרו שפתאום רוצים אחרי 10 שנים בחזרה.
לגבי החשבון - יהיה חיוב יחסי סופי.

סוף סיפור.
 

rafid1

Active member
מנהל
צצחדש! תודה על העדכון

1. לא ציינת זמני עניין פעוט של תגובה/המתנה לשירות טלפוני...
2. TeamViewer לא מושפע מIP פנימי/חיצוני (עכב עבודה דרך שרת WEB שלהם). עדיין כדאי שתבקש IP ציבורי/חיצוני. מה שיהיה חשוב כשתצטרך להפנות פורטים לטובת תוכנות-שרת אחרות (כמו UTORRENT...)
&nbsp
 

z x 7 r

New member
המענה היה מהיר. לא ממש הסתכלתי - אבל זה היה משהו כמו

דקה או שתיים לכל היתר, מצד של 018. במכירות ענו די מיד, בתמיכה טכנית גם מהר. כשאתה מתקשר - המערכת IVR אומרת את זמני ההמתנה הממוצעים שיכולים קצת לגדול בזמן ההמתנה, אבל זה נע סביב 3 דקות במקרה שלי.
להפניית פורטים עוד אגיע - בינתיים אני לא משתמש בתוכנות טורנט.
 

wizard8

New member
תודה על העדכון! מצווה לעזוב את בזק בגלל היהירות והחזירות שלה

 

cheif

Member
מנהל
ומי מרוויח מהמעבר ל-018

אל תשכח שבזק גוזרת קופון של כמה עשרות שקלים לחודש מכל לקוח של השוק הסיטונאי מבלי שהיא מספקת בפועל שום שירות.
 

z x 7 r

New member
למה שום שירות? בזק מטפלת בבעיות של התשתיות

עלות הטכנאים, ותחזוקה - זה עולה לא מעט כסף.
 

rafid1

Active member
מנהל
העלות פר לקוח קיים (ומחובר פיזית) היא שולית

אבל ברור שהם מרויחים פחות מלקוח ישיר
 

z x 7 r

New member
עדכון נוסף: הצלחתי להתחבר אלחוטית דרך הראוטר שלי

כשאת המודם-ראוטר של HUAWEI HG655A הפכתי למודם בלבד ( Bridge), והחיוג לספק מתבצע ע"י המודם, בפרוטוקול PPPoE.
בדרך היו כל מיני התקלות - בגלל חוסר הבנה ברשתות, אבל עם קצת נחישות ונסיונות - בסוף עבד
 

Beetlejuice68

New member
אני התרחקתי מ018 כמו מאש

הם לא בנויים לתמיכה, שירות ותקלות היו לי בצורה בלתי נסבלת ואני איש טכני במקצועי ובאמת לא הצלחתי כבר לעבוד עם החברה הזאת מרוב תקלות ובעיות.. בנושא תמיכה, אין לי מושג איך נפלת על זמן סביר אולי במכירות אבל שירות טכני ושירות לקוחות מיבשים לך את הצורה
&nbsp
אני עשיתי את הדרך ההפוכה (בלית ברירה לבזק) לדעתי עדיין אקספון לא מוכנה בגרוש לספק שירות ובכלל אינטרנט שהיה זוועה.
מקווה שאתה תקבל רושם אחר.
&nbsp
 
למעלה