סיכום ערב יום העצמאות - 153 נפגעים

AvihayA

New member
סיכום ערב יום העצמאות - 153 נפגעים

סיכום הנפגעים לאתמול בלבד עומד על 153 נפגעים ... 153 נפגעים ... כפי שכבר שאלתי בפורומים אחרים: למרות ההתנדבות והנוכחות המוגברת של שוטרים ומתנדבי יחידות התנועה לא הצלחנו למנוע את המספר הבלתי נתפס הזה ... למה ???
 
מעניין באמת לדעת...

153 נפגעים ?! מה זה אומר ? כי לא קראתי בחדשות כלום על הרוגים,האם מישהו יודע על הרוגים שהיו ?! האם יום העצמאות עבר בחיים לכולנו ?! כי אני ראיתי על הכביש קצת נהגים מסוכנים מאוד ! ראיתי אחד שניסה להידחף בין שני מכוניות שעמדו בשני נתיבים מקבילים וכאשר נסעו אחד לצד השני כאשר השמאלי היה בעקיפה. ולאחר מכן ראיתי אותו רוקד עם האוטו על הכביש. זה היה על האיילון אחרי מחלף השלום והיותר גרוע ועצוב עד כדי מראה; שהייתה ניידת תנועה מצד ימין ובעצם היא לא עצרה אותו !
 

If6Was9

New member
כנראה משום שנגד עבירות אי שמירת

מרחק למיניהן לא עושים כלום, אלא במקרה של תאונה.
 

be_roo

New member
אולי, כי אין קשר בין נוכחות שוטרים

לבין תאונות שקורות בגלל טעויות לא מכוונות ולכן הרתעה והפחדה אינן משחקות תפקיד.
 

AvihayA

New member
או שאין מספיק שוטרים ומתנדבים ...

מצד שני יש גם אנשים עקשנים שלא לומדים בדרך הקנסות ומרגישים שהם דופקים את המשטרה בעבירות על החוק !!! רק השבוע נסע נהג תושב יפו ברח' מיכה רייסר (הכניסה לגני אביב בלוד), סטה מהמסלול ונכנס בעמודי בטון שמחזיקים את גשר הרכבת בכניסה לשכונה. אני לא כל כך בטוח שאותו נהג עבר את המהירות "בלי כוונה" לא מדובר בסטיה של 20 עד 30 קמ"ש מהמהירות המותרת אלא על נסיעה בשטח בנוי (מפותל ולא מישורי) בכ-100 קמ"ש מעל המותר. בעבר במקום מדי פעם הוצבו מכמונות מהירות, אך מחוסר תקציב וכח אדם הופסקה הצבתן וההרתעה פסקה. רוב הנפצעים (בינוני ומעלה) בתאונות הדרכים החמירו את מצבם כי לא חגרו חגורת בטיחות, מנסיון ומתוצאות שראיתי בשטח, במקום בו ידוע שיש אכיפת חגירת חגורת בטיחות, אנשים נוטים להקפיד על חגירת החגורה (ולהשאיר אותה להמשך הנסיעה). קצרה היריעה מלהכיל דוגמאות אך קיים קשר ישיר בין הרתעה - המנעות מעבירה - וירידה בתאונות הדרכים.
 

isra533

New member
טוחנים מים

כאשר ממשיכים באותן השיטות שלא עזרו במשך עשרות שנים ולא לומדים מזה כלום, התוצאה היא כפי שתארת -אין שינוי!!!!!!
 

מֵירַב

New member
למה? פשוט מאוד - כי צריך לעקור את

הטירוף בכבישים מהשורש, לחנך ולהטמיע - ולא להסתפק באכיפה נקודתית, אחרי שקורות תאונות למיניהן.
 
זה לא משנה כמה שוטרים ייתפרסו...

על הכבישים בארץ,זה באמת לא משנה. הם ימשיכו לאכוף את החוקים הקלים והפשוטים. כמו מהירות 'מופרזת'. חוקים כמו אי שמירת מרחק,נסיעה על נתיב עקיפה ללא צורך,אי איתות וכד' אלה חוקים שהם צריכים לחפש בספר שלהם את הסעיפים בכדי לרשום בדו"ח וזה הרבה זמן להתעסק עם זה. את הסעיף המדבר על מהירות או חגורת בטיחות הם זוכרים בעל פה וזה מה שנוח להם. דו"ח בחמש דקות במקום רבע שעה. ככה זו המשטרה שלנו. דו"חות קלים ואם וקרתה תאונה אז יבוא הדו"ח 'הקשה'. אין אכיפה נכונה של החוקים בארץ. פשוט ככה ולכן גם ככה נראית המדינה שלנו. אם והיו אוכפים ביתר שאת את החוק שאומר שאין לנסוע על נתיב עקיפה ללא צורך,תוך חצי שנה אתם הייתם רואים את מדינת ישראל מכירה בנתיבים הימניים פתאום. אבל זו המדינה שלנו. אין משטרה שעושה עבודה נאותה. בודדים השוטרים שכן עושים זאת.
 
למעלה