סיכום שבועי וספוילרים

ohadcarrington

New member
סיכום שבועי וספוילרים


והוו! סופ"ש הגיע!
מה היה לנו השבוע בארה"ב?
עדיין עובד על השלמות...

ספוילרים

22/8 -אדם הופך את חייו; ויקטוריה מחליטה מה לעשות עם מערכת היחסים שלה עם טרוויס; פיליס מתכננת לסיים את מערכת היחסים של לוקה וסאמר.
23/8 - ניקי ו־ויקטור מתחברים בכדי להגן על משפחתם; קלואי משגיחה פחות על קווין; ניק מתחייב לאדם.
24/8 - ג'ק מחפש אחר חיבתה של פיליס; הילארי חושפת סוד לגבי ניק; ויקטוריה נפתחת לניק.
25/8 - אדם נתפס לא במשמר; סאמר ולוקה מחדשים את האירוסין שלהם; דניאל רומלוטי חוזר לעיר.
26/8 - ויקטור מקריב דבר אדיר; סאמר חייבת לבחור בין משפחתה ולוקה; צ'לסי מתמודדת עם בעיה לא צפויה.
מקור: http://www.welovesoaps.net/2016/08/the-young-and-restless-spoilers-august_20.html

פינת הנוסטלגיה
קליפ שהוכן על ידי מעריצים (אף פעם לא הבנתי איזה מעריץ יושב בדיוק להכין את הקליפים האלו אבל אוקיי), שמגולל את אהבתם של דניאל שיחזור השבוע והת'ר.



 

sigalit1000

New member
תודה, נראה שבפרק ששודר היום ראינו את ההתחלה של ניק וצ'לסי

לשם זה הולך לדעתי, ואז ניק יקבל את כריסטיאן וצ'לסי תבחר לא לספר על אדם, כמובן שיגיע הרגע שאדם יחזור וצ'לסי תיקרע בין אדם לבין הרגשות שיהיו לה עם ניק ואולי היא לא תרצה שיאבד שוב את התינוק או שאולי היא תעדיף שהתינוק יגדל עם ניק ולא איתה.....

דניאל חוזר השבוע אבל רק לחתונת סאמר ולוקה, מעניין אם החתונה אכן תתרחש.... ההבדל בין השחקנית פיליס והשחקן דניאל הוא בערך 5 שנים במציאות, לא אמין בעליל שהוא בנה.....

קווין כל כך רוצה להיות אבא לבלה, קלואי צריכה להיזהר אין לדעת למה מריה מסוגלת......
 

sigalit1000

New member
הסדרה החדשה של סייג' [קלי] too close to home

לא ראיתי את הסדרה, הסדרה החלה אתמול וראיתי שב12 השעות לאחר השידור היא הייתה הנושא הכי חם בטוויטר..... התקשתי למצוא או להבין על מה הסדרה ומה התפקיד שמגלמת קלי [סייג'].... קראתי את הביקורות יש כאלו שהתלוננו שטיילור פרי בחר שחקנים לבנים, ואף כינו אותם חבורה של זבל לבן, והיו שהתלוננו על הניתוחים הפלסטיים של השחקנית הראשית [לא קלי].... והיו גם ביקורות שאהבו את הסדרה והיא אחת הסדרות הכי מרתקות.... קשה לי לדעת איך באמת הסדרה, לא ראיתי, אבל יש לי כוונה לראות ולשפוט......
 

estee from ynet

New member
The worst piece of garbage imaginable

A trashy trailer park soap opera that only Tyler Perry and TLC could be proud of.

Guest star, Heather Locklear, who portrays the President's wife, is unrecognizable, she looks like an aging prostitute, and she sounds even worse. She has lost the magic that she used to be known for.

The US President is just as sleazy as the trailer park people. The White House people and the interns are a reminder of President Clinton and his staff.

The President's mistress/intern is beyond stupid. She is nothing like Monica Lewinsky.

Kelly Sullivan plays the trailer park sister of the President's mistress/intern. She went from one terrible soap opera to one that is not going to last very long. However, since TLC has nothing else to replace it with - maybe it will go on for a while.

The acting is as horrible as the characters, and the series is hard to watch.
 

sigalit1000

New member
תודה
עכשיו אני יודעת על מה הסדרה בזכותך....

כרגע אין את הסדרה להורדה אני מקווה שיהיה בהמשך, הבנתי ממך שלא כזה שווה לראות.... ויכול להיות שעדיף שאראה סדרה מעניינת יותר.... אבל אני בכל זאת אתן צאנס אם אמצא דרך להוריד כמובן.... ורק בגלל קלי [אבל אם הסדרה תהיה ממש גרועה אאלץ לוותר אחרי הפרק הראשון]..... לדעתך הסדרה של ג'סטין הארטלי תהיה יותר מוצלחת?

תודה שוב, שרשמת לי על מה הסדרה
 

sigalit1000

New member
אני אשתדל לראות מחר או בימים הקרובים, ואעדכן אותך אם אני

אוהבת או לא, הסיבה היחידה שאני מנסה לראות זו קלי.... נחכה ונראה..... אני חייבת לציין שהשחקנית ממש נחמדה , צייצתי לה בטוויטר [לא לאחרונה] אבל היא צייצה מחדש את הציוץ שלי וענתה.... ובכלל ראיתי בחנוכה שהעלתה תמונה של חנוכיה והיא לא מפחדת מתגובות של אנשים שלא אוהבים את ישראל שזה כל הכבוד...
 
למעלה