סיכום שבועי

YuvalSP

New member
סיכום שבועי ../images/Emo203.gif

מחר לא יהיה לי זמן, אז אני מעלה היום
שיר השבוע של סאם: שיר השבוע לא של סאם: תוכניות השבוע: תמונת השבוע: סרט השבוע: ציטוטי השבוע: מאכל השבוע: מישהו שעשה לכם את השבוע: מישהו שהרס לכם את השבוע: משהו שעשה לכם את השבוע: משהו שהרס לכם את השבוע:
 

Johnni456

New member
אנשים תיכנסו ותחיו את הפורום המת הזה!../images/Emo2.gif../images/Emo79.gif

שיר השבוע של סאם: angels with dirty face שיר השבוע לא של סאם: home של 3 days grace תוכניות השבוע: חשופים תמונת השבוע:
סרט השבוע:
ציטוטי השבוע: וואי היה מלא משיעור מתמטיקה היום ואני לא זוכרתXD מאכל השבוע: פיצה מישהו שעשה לכם את השבוע: בנידודים מישהו שהרס לכם את השבוע: אבא ואח קצת משהו שעשה לכם את השבוע:
משהו שהרס לכם את השבוע: גיליתי משהו שהייתי מעדיפה לא לגלות...
 
OK

שיר השבוע של סאם: ALWAYS שיר השבוע לא של סאם: I AM MINE - PEARL JAM תוכניות השבוע: עדין סאות' פארק תמונת השבוע: - סרט השבוע: - ציטוטי השבוע: "שחור זה מרזה" מירית לוי (או איך שלא קוראים לה...)- צחוק מהעבודה מאכל השבוע: - מישהו שעשה לכם את השבוע: - מישהו שהרס לכם את השבוע: - משהו שעשה לכם את השבוע: חיפה לא הפסידה שוב לרמת גן משהו שהרס לכם את השבוע: חיפה ניצחה את רמת גן רק בהארכה...
 

YuvalSP

New member
אני עונה באיחור חח D: ../images/Emo203.gif

שיר השבוע של סאם: לא שמעתי שיר השבוע לא של סאם: היו המון... תוכניות השבוע: משהו בערוץ E או ZONE REALITY תמונת השבוע: נאפ סרט השבוע: ראיתי מלך האריות עם חברה שליD: ציטוטי השבוע: *בסרט האריה הבוגר מלקק את התחת לאריה הצעירXD* חברה שלי: "גילוי אריות!" מאכל השבוע: תפוחי אדמה מטוגנים!!!! *-* מישהו שעשה לכם את השבוע: החוגי סיור מישהו שהרס לכם את השבוע: משהו שעשה לכם את השבוע: טיול! משהו שהרס לכם את השבוע: גם הטיול..>_<" וזה שיש לי טראומה מנמלים עכשיו.
 
למעלה