סיכום שבועי
אללההה פורום שורטי להתעורר

סיכום שבועי../images/Emo70.gifאללההה פורום שורטי להתעורר

שיר השבוע שלכם (של שורטי)-
שיר השבוע בכללי (לא של שורטי)-
דיסק שאתם רוצים להמליץ עליו-
משהו שעשה לכם את השבוע-
משהו שהרס לכם ת'שבוע-
תיכנונים לסופ"ש-
ציטוט/ סקופ/ משפט השבוע?
סרט/ ספר/ סדרת השבוע שלכם-
סכמו את השבוע ב-4 מילים-
תמונה השבוע שלכם-|סגדש| שבת שלום לכולם!
 

ג ב ש ו ש

New member
מסכםם../images/Emo9.gif../images/Emo88.gif

שיר השבוע שלכם (של שורטי)- צפוףף
שיר השבוע בכללי (לא של שורטי)-"אם אני אלך" הסינגל החדש והמדהים של נינט
דיסק שאתם רוצים להמליץ עליו-אממ אממ..לא יודע
משהו שעשה לכם את השבוע-הגימלים בתחילת שבוע
משהו שהרס לכם ת'שבוע-
תיכנונים לסופ"ש-יםם והרבה
ציטוט/ סקופ/ משפט השבוע?-אין לי
סרט/ ספר/ סדרת השבוע שלכם-דני הוליווד
סכמו את השבוע ב-4 מילים-שבוע טוב שעבר מהר
תמונה השבוע שלכם-
 

maytal7

New member
מסכמת סוף סוף

שיר השבוע שלכם (של שורטי)- המבט שלו שיר השבוע בכללי (לא של שורטי)- Everytime We Touch שיר מהמםםם דיסק שאתם רוצים להמליץ עליו- רמז: הוא עוד לא יצא משהו שעשה לכם את השבוע- שהתקבלתי ללימודים שרציתי משהו שהרס לכם ת'שבוע- העבודה רררר :[ כמו כל שבוע תיכנונים לסופ"ש- העיקר לצאת לא משנה לאן ציטוט/ סקופ/ משפט השבוע? אין כזה סרט/ ספר/ סדרת השבוע שלכם- דני הוליווד 2 סכמו את השבוע ב-4 מילים- שבוע חרא כולי עצבנית תמונה השבוע שלכם- אין שבת שלום לכולם!
 
מסכמת=]

שיר השבוע שלכם (של שורטי)- לא קל שיר השבוע בכללי (לא של שורטי)-דור דניאל-גם אם לא דיסק שאתם רוצים להמליץ עליו- משהו שעשה לכם את השבוע-ממ לא עולה לי משו...זה פשוט חודש נאחס! משהו שהרס לכם ת'שבוע-יש כ"כ הרבה.. ממ אבל הכי שהמדריך שלי טס לשנתיים=\ תיכנונים לסופ"ש-לישון.. ואולי לחזור על החומר באיכסטוריה ציטוט/ סקופ/ משפט השבוע?לפעמים צריך לוותר על אנשים, לא בגלל שהם לא חשובים לך, אלא בגלל שהם כבר ויתרו עלייך..... סרט/ ספר/ סדרת השבוע שלכם-בית מלון לכלבים
סכמו את השבוע ב-4 מילים-"ממש" אחלה של שבוע! תמונה השבוע שלכם-מועצת נוער אור יהודה---> מי מזהה אותי ואת איימי?:-O (תמונה די ישנהXD)
 
סכמ"ש ראשון שלי בפורום הזה:)

שיר השבוע שלכם (של שורטי)- לאלף את הסוררת=] שיר השבוע בכללי (לא של שורטי)-כל מיני היפ הופ ושטויות כאלה בלאק איד פייס-בום בום פום דיסק שאתם רוצים להמליץ עליו-נופ חחח משהו שעשה לכם את השבוע-הבגרות בתקשורתתתתתתתת ואחותי ואבאD: משהו שהרס לכם ת'שבוע-היא.אמא.חברות... תיכנונים לסופ"ש-לנוח כמה שאפשר כי שבוע הבא שבוע קשה וגם חברות באות להתכונן לשיר בוגרים(מרגישים תסוףףףףף) ציטוט/ סקופ/ משפט השבוע?"שלום מדברת רבקה מחברת המים"חחחחחחחחחחחחחחחחח סרט/ ספר/ סדרת השבוע שלכם-חברים
ואלף
סכמו את השבוע ב-4 מילים-חופר.מציק.הרבה התמודדות. תמונה השבוע שלכם-|סגדש| שבת שלום לכולם!
 

אביה93

New member
סיכום שבועיי :)

שיר השבוע שלכם (של שורטי)- חצי רגל :) שיר השבוע בכללי (לא של שורטי)- circus של בריטני ספירס P: דיסק שאתם רוצים להמליץ עליו- אממ של שורטי (?!) משהו שעשה לכם את השבוע- 83 מגן בהיסטוריייה!! :)) והסתפרתי קצררר PPPP: משהו שהרס לכם ת'שבוע- מתכונת בלשון :/ תיכנונים לסופ"ש- אתמול הייתי בים עכשיו לנוחחח וללמוד להסטוריה וספרות :// ציטוט/ סקופ/ משפט השבוע- במילה אחת? פ-א-ת-ט-! DD: סרט/ ספר/ סדרת השבוע שלכם- ווואי פעם בחייים חחח וחוק וסדר אחת הסדרווווות! סכמו את השבוע ב-4 מילים- מצחיק, מעייף, וגרם לי להתאהב (חח חרוז לא נורא שזה 5 מילים P:) תמונה השבוע שלכם- אני לא מצליחה להעלות תמונות :/ שבת שלוםםםם אנשיםםם !! :)))
 
למעלה