אשר נחמיאס ב
New member
סיכום שלי לאסיפת האגודה ביום שלישי
מה שקרה שלשום באסיפה אין לו תקדים בתולדות האגודה, ועליו אפשר לומר את המשפט הידוע: הדרך לגיהינום רצופה כוונות טובות...
שיהיה ברור: לי אין שום ספקות בקשר ליושר האישי של שי ולזה של רוב חברי הוועד, אלה שהתפטרו ואלה שנותרו.
התכניות שהועד תכנן בהובלת שי הן ללא ספק מהפכניות ויצירתיות והיו יכולות להעלות את האגודה על פסים אחרים לגמרי, אבל בדרך שזה נעשה הכישלון היה " כתוב על הקיר" מלכתחילה.
אגודה כמו שלנו חייבת להיות מובלת במנהל תקין ובשקיפות ללא פשרות. דברים אינם יכולים להיעשות במסתור תוך כדי קבלת החלטות ע"י שינוי שם הפורום המחליט מישיבת ועד לישיבת ועדת הכלכלה למשל, כדי להימנע מפרסום או מסיבות אחרות ויהיו הסיבות אשר יהיו.
פרוטוקולים חייבים להירשם גם אם המזכיר או מי שלא יהיה נעדרים, ולהיות מוצבים באתר תוך הזמן המוגדר בתקנון. החלטות קרדינליות כמו הקמת החברה הכלכלית או החברה לתפעול המטוס חייבות להיות מובאות לידיעת הציבור תוך זמן סביר, והייתי אומר אפילו להיות נדונות בפורום של אסיפה כללית קודם להחלטה בהיותן חריגות ואפילו מהפכניות לפי כל קנה מידה. העלאה של 50% בדמי החבר חייבת להיות מוסברת בסעיף התקציבי הדורש אותה. פרוטוקולים, ודווקא אלה שבהם נתקבלו החלטות חשובות ביותר ושנויות במחלוקת בתוך הוועד, אינם זמינים בחלקם כבר במהלך 2013 ואילך, ועוד...
עבודת ועד האגודה נעשית בהתנדבות מלאה וע"ח החברים, חוץ מכסוי הוצאות אישיות במקרים מסוימים. כך היה ברוב זמן קיומה של האגודה. תשלומים בוצעו תמורת שירותים שלא ניתן לקבל במסגרת האגודה ורק בגבולות אפשרויותיה. גם כלל זה הופר, כך נראה.
התוצאה היא שבחומר הזמין לחברי האגודה לא היה כל אזכור על הקמת חברת מת"י ועל רוב המהלכים שנעשו בהמשך. למעשה, חברי האגודה שאינם חברי וועד לא ידעו על כך כלום אלא משמועות .
אין כר פורה יותר לשמועות ולספקולציות (וגם לדברי הבל וזדון, יש לומר), מאשר מצב כזה.
ולכן "הדיון" שלשום נשמע ונראה כמו כתב חידה, רב הנסתר על הנגלה: בהעדר בסיס הידע, לרוב החברים לא היה ברור כלל על מה מדובר והוויכוח שגלש לחילופי דברים מכוערים היה בעיקר בין חברי הועד שפרשו לאלה שנותרו.
בתחילת דרכו של שי תמכתי בו ובמהלך שהוביל לשבירת הסטגנציה שניוונה את האגודה, ואכן הדברים נראו אז הולכים בכיוון הנכון ויותר מזה. אני חושב שבכל מה שקשור למלחמה על שדה הרצליה, לפחות בתחילת הדרך הוא פעל נכון ובמסירות ומבחן התוצאה מצביע על כך. את זה אף אחד לא יכול לקחת ממנו.
נקווה ששי ימשיך לתרום לאגודה בדרכו.
חבל שכך זה נגמר.
אני מקווה שנושאי תפקיד בעתיד ילמדו מכך.
אני קורא לכל מי שאגודת התעופה חשובה לו להגיע לאסיפה הכללית ולבחירות ביום 31.12.15, להצביע, להשתתף בדיונים ולהשפיע.
ולאלה מבין חברי האגודה הרואים עצמם מתאימים לשרת את הציבור בוועד (ואשר יכולותיהם מאפשרות זאת) להגיש את מועמדותם לוועד האגודה.
אשר נחמיאס
חבר אגודת התעופה משנת הקמתה ויו"ר לשעבר של האגודה
מה שקרה שלשום באסיפה אין לו תקדים בתולדות האגודה, ועליו אפשר לומר את המשפט הידוע: הדרך לגיהינום רצופה כוונות טובות...
שיהיה ברור: לי אין שום ספקות בקשר ליושר האישי של שי ולזה של רוב חברי הוועד, אלה שהתפטרו ואלה שנותרו.
התכניות שהועד תכנן בהובלת שי הן ללא ספק מהפכניות ויצירתיות והיו יכולות להעלות את האגודה על פסים אחרים לגמרי, אבל בדרך שזה נעשה הכישלון היה " כתוב על הקיר" מלכתחילה.
אגודה כמו שלנו חייבת להיות מובלת במנהל תקין ובשקיפות ללא פשרות. דברים אינם יכולים להיעשות במסתור תוך כדי קבלת החלטות ע"י שינוי שם הפורום המחליט מישיבת ועד לישיבת ועדת הכלכלה למשל, כדי להימנע מפרסום או מסיבות אחרות ויהיו הסיבות אשר יהיו.
פרוטוקולים חייבים להירשם גם אם המזכיר או מי שלא יהיה נעדרים, ולהיות מוצבים באתר תוך הזמן המוגדר בתקנון. החלטות קרדינליות כמו הקמת החברה הכלכלית או החברה לתפעול המטוס חייבות להיות מובאות לידיעת הציבור תוך זמן סביר, והייתי אומר אפילו להיות נדונות בפורום של אסיפה כללית קודם להחלטה בהיותן חריגות ואפילו מהפכניות לפי כל קנה מידה. העלאה של 50% בדמי החבר חייבת להיות מוסברת בסעיף התקציבי הדורש אותה. פרוטוקולים, ודווקא אלה שבהם נתקבלו החלטות חשובות ביותר ושנויות במחלוקת בתוך הוועד, אינם זמינים בחלקם כבר במהלך 2013 ואילך, ועוד...
עבודת ועד האגודה נעשית בהתנדבות מלאה וע"ח החברים, חוץ מכסוי הוצאות אישיות במקרים מסוימים. כך היה ברוב זמן קיומה של האגודה. תשלומים בוצעו תמורת שירותים שלא ניתן לקבל במסגרת האגודה ורק בגבולות אפשרויותיה. גם כלל זה הופר, כך נראה.
התוצאה היא שבחומר הזמין לחברי האגודה לא היה כל אזכור על הקמת חברת מת"י ועל רוב המהלכים שנעשו בהמשך. למעשה, חברי האגודה שאינם חברי וועד לא ידעו על כך כלום אלא משמועות .
אין כר פורה יותר לשמועות ולספקולציות (וגם לדברי הבל וזדון, יש לומר), מאשר מצב כזה.
ולכן "הדיון" שלשום נשמע ונראה כמו כתב חידה, רב הנסתר על הנגלה: בהעדר בסיס הידע, לרוב החברים לא היה ברור כלל על מה מדובר והוויכוח שגלש לחילופי דברים מכוערים היה בעיקר בין חברי הועד שפרשו לאלה שנותרו.
בתחילת דרכו של שי תמכתי בו ובמהלך שהוביל לשבירת הסטגנציה שניוונה את האגודה, ואכן הדברים נראו אז הולכים בכיוון הנכון ויותר מזה. אני חושב שבכל מה שקשור למלחמה על שדה הרצליה, לפחות בתחילת הדרך הוא פעל נכון ובמסירות ומבחן התוצאה מצביע על כך. את זה אף אחד לא יכול לקחת ממנו.
נקווה ששי ימשיך לתרום לאגודה בדרכו.
חבל שכך זה נגמר.
אני מקווה שנושאי תפקיד בעתיד ילמדו מכך.
אני קורא לכל מי שאגודת התעופה חשובה לו להגיע לאסיפה הכללית ולבחירות ביום 31.12.15, להצביע, להשתתף בדיונים ולהשפיע.
ולאלה מבין חברי האגודה הרואים עצמם מתאימים לשרת את הציבור בוועד (ואשר יכולותיהם מאפשרות זאת) להגיש את מועמדותם לוועד האגודה.
אשר נחמיאס
חבר אגודת התעופה משנת הקמתה ויו"ר לשעבר של האגודה