סיכום שלי - סייקלינג אקדמי בג'ירו

סיכום שלי - סייקלינג אקדמי בג'ירו

לא יודע איך זה היום, פעם היו הוריו של תלמיד שנכשל ברוב המקצועות מנחמים את עצמם ואומרים: "לפחות הוא קיבל טוב מאוד בהתנהגות".
זה פחות או יותר צריך להיות הסיכום של אוהדי הקבוצה בישראל. זה שהם ניסו ונלחמו זה נכון. אבל כל הקבוצות ניסו ונלחמו ובמיוחד הקבוצות הקטנות. קוויקסטפ יסתדרו גם בלי החשיפה בג'ירו.
הקבוצה מציגה עכשיו כהישג מרכזי את השלמת המרוץ על ידי כל השמונה שזינקו וכהישג נוסף את השלמת המרוץ על ידי גיא ניב.
אני מצטער, אבל יש הבדל בין מסע אופניים ובין מרוץ אופניים ומי שרוצה להתחרות ברמה הגבוהה ביותר לא יכול לחגוג "הישגים" שכאלו.
האקדמי מיעטו להיכנס לבריחות. זה יכול לנבוע מכמה סיבות. בקטעים המישוריים: החלטה מושכלת על מקסימום רוכבים לתמיכה בספרינטר צ'ימולאי, וגרוע מכך, ניסיון למיצוב של הקבוצה כ"עליונה" מהקבוצות האיטלקיות הנחותות שלא מתביישות לשלוח רוכבים לבריחה של 2-3 רוכבים שלכולם ברור שתיתפס במוקדם או במאוחר.
בקטעים הקלאסיים לבריחות, כשיש מאבק רצחני בפתיחת הקטע על כניסה לבריחות, לרוב הרוכבים לא הייתה את היכולת האישית להיכנס לבריחות הללו. היחידים שהצליחו היו רובן פלאזה וקריס ניילנדס.
על רקע הרמה והגישה שמפגינה הקבוצה, לדעתי, מבחינה ספורטיבית זה מגוחך לנסות להיכנס לטור דה פרנס. נכון לעכשיו הם מדורגים במקום הרביעי מבין קבוצות הקונטיננטל-פרו, אחרי קופידיס, דירקט אנרג'י ווונטי גרופ-גובר. כרגע, המקום האמיתי שלהם הוא לא בטורים גדולים ובקושי בבינוניים. המקום שלהם זה ללמוד להתחרות ולהתנסות בכל המרוצים הקטנים והאגרסיביים שיש באירופה. מי שלא לומד לנצח או להגיע בין חמשת הראשונים במרוץ חד-יומי מישורי בצפון צרפת עם קבוצות צרפתיות מכל הדרגים, שכולן אגרסיביות ותוקפות כל הזמן, לא יצליח לא בג'ירו ולא בטור.
 

quant1

New member
לדעתי דווקא יש שיפור קטן משנה שעברה

1. הקבוצה הציגה כהישג את העובדה שב 7 מתוך 21 קטעים רוכב שלהם סיים בין 10 הראשונים. לעומת רק 4 פעמים שסיימו בין 10 הראשונים ב 2018.

2. נכון שלא התחרו בדירוג הכללי, ונכון שרצו לנצח לפחות קטע אחד, ונכשלו בהשגת המטרה הזו.

3. אבל, השנה ICA התחרתה והשיגה הרבה נקודות בתחרויות אחרות במקביל לג'ירו. ב Dunkerque, ובאסטוניה, וגם תוך כדי התחרתה בטור של קליפורניה.

4. לפי החישוב המקורב שלי, יש לקבוצה הישראלית כרגע יותר נקודות UCI מאשר לקופידיס, וכמעט פי 2 נקודות UCI מאשר לוונטי, ויטאל וארקאה-סמסיק. רק טוטאל דירקט אנרג'י מקדימים אותם במעט. שים לב שניקוד PCS גבוה לקבוצה לא מעיד על ניקוד UCI גבוה. אבל אם אני לא טועה אז גם הניקוד הגבוה שיש כרגע ל ICA לא יספיק להבטיח מקום בטור דה פרנס, בגלל שעד כמה שאני מבין כרטיס הכניסה לסבב העולמי ניתן על סמך התוצאות ב 3 השנים האחרונות, ולא רק על סמך השנה האחרונה, ובשנים הקודמות ל ICA היה ניקוד נמוך.
 

quant1

New member
מעולה. זה ניקוד שנצבר ב 3 השנים האחרונות

אם תסתכל על קבוצת Wanty למשל, השנה בינתיים הם צברו פחות מ 1000 נקודות UCI. הם מדורגים גבוה בהתבסס על ניקוד של 2017 ו 2018.

סייקלינג אקדמי דווקא ב 2019 צברו ניקוד גבוה יותר מכל קבוצה אחרת חוץ מטוטאל דירקט אנרג'י, אבל זה לא מספיק, כי בשנים הקודמות הם צברו ניקוד נמוך בהרבה.
 

quant1

New member
צודק,הדרוג באתר ה UCI הוא ל 12 חודשים, אבל חישוב מקורב בלבד!

קודם כל, אתה צדקת ובקישור שנתת אל אתר ה UCI מחושב הניקוד הקבוצתי שנצבר ב 12 החודשים האחרונים. אני טעיתי כי הסתכלתי על מרוצים בשנת 2019 בלבד. ב 2019 בלבד ל ICA יש ניקוד יפה, דומה לקופידיס והרבה מעל וואנטי.

אבל, באותו הקישור שנתת אל אתר ה UCI,
1. הקבוצות קיבלו ניקוד עבור נקודות שנצברו ע"י רוכבים שלהם בזמן שהם רכבו עבור קבוצה אחרת בשנה שעברה.
2. והקבוצות גם מקבלות ניקוד עבור נקודות שהרוכבים צברו בזמן שלא היו בין 10 המובילים בקבוצה בניקוד שלהם.
3. ולמשל, בן הרמנס קיבל 200נק' עבור הנצחון בטור של אוסטריה בשנה שעברה כאילו שניצח מרוץ בדרוג 2.HC, למרות שזה היה מרוץ בדירוג 2.1 והוא היה אמור לקבל רק 125 נקודות.

הרבה טעויות, אז זה כנראה באתר ה UCI זה לא הניקוד והדירוג הרשמי, אלא רק חישוב זמני עבור דירוג מקורב.
 

quant1

New member
ICA דורגה מקום 25 ב 2017 ומקום 7 ב 2018 מבין קבוצות הפרו-קונ

הדרוג הרשמי של ה UCI:

ICA סיימה את שנת 2017 במקום ה 25 מבין קבוצות הפרו-קונטיננטל
סיימה את שנת 2018 במקום ה 7
וכרגע, בחישוב מקורב, היא נמצאת במקום 4 אבל יש סיכוי גבוה מאוד שהיא תעלה לפחות למקום ה 3 ב 2019, כי כרגע הדרוג לוקח בחשבון מרוצים משנת 2018, והשנה הקבוצה חזקה יותר.
 

natyh

New member
גם אבי גבאי ...

מציגההתלחות אפשריות מכניסה לממשלתו של ביבי לאחר שדרש במשך כל מסע הבחירות מאחרים התחיבות שלא לשבת עם ביבי ...
יתרה מזאת ,אבי גבאי טוען כי הצטרפותו לממשלת ביבי (האיש המסכן את הדמוקרטיה במדינה )
היתה כדי לשמור על הדמוקרטיה....
אז למה לטעון כנגד האקדמי ?
סיכום המירוץ צריך להיות פשוט:
צריך למדוד במשקל סיני קטן את משקל המוח של וינצנזו ניבאלי ....
האיש שכח כי מיקלה לנדה היה זה שהושיב אותו על ראשות הפודיום לא מזמן כאשר שניהם רכבו באסטנה תוך כדי שהוא גורף לעצמו מקום שלישי.
ניבאלי שכח כי למרות שמיקלה פגוע בגב ולא נסוגל ליזור על יכולת השיא ,הוא עדיין
יכול לשחק את תפקיד ביורן ריס בטור 97 למיטב זכרוני .
מיקלה לנדה הרכיב את וקאראפאז כל הדרך להכתרה בגירו הזה.
מוביסטאר מעולם לא רכבו חכם ונכון כל כך , אין סיבה להאשים את יוסביו אוזוני בניהול חכם , יוסביו הוכיח כי הוא האיש שיכול להךסיד בכל מירוץ ללא קשר לאיכות הסגל .
אז אין כל סיבה לחשוד בו שהשתנה לפתע.... הסיבה לניצחון מוביסטאר ועוד עם הדרג החמישי שלה לא קשורה לניהול המירוץ של יוסביו .
את קינטנה סולר קרלוס בטנקור מוביסטאר שמרו לטור.
ולורדה בכלל נפצע ולא הגיע לגירו.
אוזוני סיפר לכל מי שרצה לשמוע כי לנדה בכושר נהדר ...
עקבתי אחרי לנדה הרבה זמן ,קשה לכנות את יכולתו כושר נהדר בסטנדרטים של לנדה....
כן היו לו ללנדה שתי התקפות יפות ,אך לנדה תחת פרום התקיף כך יום אחר יום.
נכון שבסקיי חילקו בונבונים האסורים לחברי קבוצות אחרות ...עיינו ערך סובלטמול ...אך עדיין ....
שורה תחתונה ,אם ניבאלי רוצה לנצח שוב גראן טור השייחים מבחריין צריכים לדחוף את היד לכיס ולארגן השתלת מוח דחופה....
ניבאלי כבר בן 34 לא נשאר הרבה זמן ...
אני קורא למוח חדש עכשיו...
אומנם לא מגיע לפורום הזה שאכתוב כאן בשל הניהול הגרוע פה.
אך הנה תרוויחו תגובה אחת שאולי תגרום לכם תהבים מה יכלתם לקבל לו היה בפורום הזה ניהול ראוי.
 

urias1

New member
גיא ניב

לפחות לגביו צריך לפרגן ובגדול לרוכב היחידי הישראלי , צריך לשפוט אותו ביחס להתקדמותו האדירה ולדעתי יש לו עוד הרבה מה לתת. אין לנו הרבה ישראלים בכלל ורוכבים בפרט ברמות האלו וכדאי שניתן להם את כל הכבוד
 

quant1

New member


 
למעלה