סיכום שלי - סייקלינג אקדמי בג'ירו
לא יודע איך זה היום, פעם היו הוריו של תלמיד שנכשל ברוב המקצועות מנחמים את עצמם ואומרים: "לפחות הוא קיבל טוב מאוד בהתנהגות".
זה פחות או יותר צריך להיות הסיכום של אוהדי הקבוצה בישראל. זה שהם ניסו ונלחמו זה נכון. אבל כל הקבוצות ניסו ונלחמו ובמיוחד הקבוצות הקטנות. קוויקסטפ יסתדרו גם בלי החשיפה בג'ירו.
הקבוצה מציגה עכשיו כהישג מרכזי את השלמת המרוץ על ידי כל השמונה שזינקו וכהישג נוסף את השלמת המרוץ על ידי גיא ניב.
אני מצטער, אבל יש הבדל בין מסע אופניים ובין מרוץ אופניים ומי שרוצה להתחרות ברמה הגבוהה ביותר לא יכול לחגוג "הישגים" שכאלו.
האקדמי מיעטו להיכנס לבריחות. זה יכול לנבוע מכמה סיבות. בקטעים המישוריים: החלטה מושכלת על מקסימום רוכבים לתמיכה בספרינטר צ'ימולאי, וגרוע מכך, ניסיון למיצוב של הקבוצה כ"עליונה" מהקבוצות האיטלקיות הנחותות שלא מתביישות לשלוח רוכבים לבריחה של 2-3 רוכבים שלכולם ברור שתיתפס במוקדם או במאוחר.
בקטעים הקלאסיים לבריחות, כשיש מאבק רצחני בפתיחת הקטע על כניסה לבריחות, לרוב הרוכבים לא הייתה את היכולת האישית להיכנס לבריחות הללו. היחידים שהצליחו היו רובן פלאזה וקריס ניילנדס.
על רקע הרמה והגישה שמפגינה הקבוצה, לדעתי, מבחינה ספורטיבית זה מגוחך לנסות להיכנס לטור דה פרנס. נכון לעכשיו הם מדורגים במקום הרביעי מבין קבוצות הקונטיננטל-פרו, אחרי קופידיס, דירקט אנרג'י ווונטי גרופ-גובר. כרגע, המקום האמיתי שלהם הוא לא בטורים גדולים ובקושי בבינוניים. המקום שלהם זה ללמוד להתחרות ולהתנסות בכל המרוצים הקטנים והאגרסיביים שיש באירופה. מי שלא לומד לנצח או להגיע בין חמשת הראשונים במרוץ חד-יומי מישורי בצפון צרפת עם קבוצות צרפתיות מכל הדרגים, שכולן אגרסיביות ותוקפות כל הזמן, לא יצליח לא בג'ירו ולא בטור.
לא יודע איך זה היום, פעם היו הוריו של תלמיד שנכשל ברוב המקצועות מנחמים את עצמם ואומרים: "לפחות הוא קיבל טוב מאוד בהתנהגות".
זה פחות או יותר צריך להיות הסיכום של אוהדי הקבוצה בישראל. זה שהם ניסו ונלחמו זה נכון. אבל כל הקבוצות ניסו ונלחמו ובמיוחד הקבוצות הקטנות. קוויקסטפ יסתדרו גם בלי החשיפה בג'ירו.
הקבוצה מציגה עכשיו כהישג מרכזי את השלמת המרוץ על ידי כל השמונה שזינקו וכהישג נוסף את השלמת המרוץ על ידי גיא ניב.
אני מצטער, אבל יש הבדל בין מסע אופניים ובין מרוץ אופניים ומי שרוצה להתחרות ברמה הגבוהה ביותר לא יכול לחגוג "הישגים" שכאלו.
האקדמי מיעטו להיכנס לבריחות. זה יכול לנבוע מכמה סיבות. בקטעים המישוריים: החלטה מושכלת על מקסימום רוכבים לתמיכה בספרינטר צ'ימולאי, וגרוע מכך, ניסיון למיצוב של הקבוצה כ"עליונה" מהקבוצות האיטלקיות הנחותות שלא מתביישות לשלוח רוכבים לבריחה של 2-3 רוכבים שלכולם ברור שתיתפס במוקדם או במאוחר.
בקטעים הקלאסיים לבריחות, כשיש מאבק רצחני בפתיחת הקטע על כניסה לבריחות, לרוב הרוכבים לא הייתה את היכולת האישית להיכנס לבריחות הללו. היחידים שהצליחו היו רובן פלאזה וקריס ניילנדס.
על רקע הרמה והגישה שמפגינה הקבוצה, לדעתי, מבחינה ספורטיבית זה מגוחך לנסות להיכנס לטור דה פרנס. נכון לעכשיו הם מדורגים במקום הרביעי מבין קבוצות הקונטיננטל-פרו, אחרי קופידיס, דירקט אנרג'י ווונטי גרופ-גובר. כרגע, המקום האמיתי שלהם הוא לא בטורים גדולים ובקושי בבינוניים. המקום שלהם זה ללמוד להתחרות ולהתנסות בכל המרוצים הקטנים והאגרסיביים שיש באירופה. מי שלא לומד לנצח או להגיע בין חמשת הראשונים במרוץ חד-יומי מישורי בצפון צרפת עם קבוצות צרפתיות מכל הדרגים, שכולן אגרסיביות ותוקפות כל הזמן, לא יצליח לא בג'ירו ולא בטור.