סיכום של שיחות עם שרות לקוחות
שלום,
לפני שאני מגיש תביעה לבית משפט לתביעות קטנות, אני מנסה לאסוף חומר ראייתי שיעזור לי בתביעה.
אחת התלונות שלי היא 6 חודשים של טרטורים ושיחות רבות עם נציגי שרות לקוחות שלא חזרו אליי ולא הובילו לשום מקום.
השאלה שלי, היא האם אני יכול לדרוש מהחברה לשלוח לי תמלול או סיכום של השיחות עם נציגי השרות?
אני בעצמי סיכמתי כל שיחה ויש לי הכל כתוב במילים שלי, אך אני לא יודע אם זה יכול לשמש כראיה, כי בסופו של דבר יכלתי לכתוב מה שבא לי שם...
הצעות?
שלום,
לפני שאני מגיש תביעה לבית משפט לתביעות קטנות, אני מנסה לאסוף חומר ראייתי שיעזור לי בתביעה.
אחת התלונות שלי היא 6 חודשים של טרטורים ושיחות רבות עם נציגי שרות לקוחות שלא חזרו אליי ולא הובילו לשום מקום.
השאלה שלי, היא האם אני יכול לדרוש מהחברה לשלוח לי תמלול או סיכום של השיחות עם נציגי השרות?
אני בעצמי סיכמתי כל שיחה ויש לי הכל כתוב במילים שלי, אך אני לא יודע אם זה יכול לשמש כראיה, כי בסופו של דבר יכלתי לכתוב מה שבא לי שם...
הצעות?