סיכום של שיחות עם שרות לקוחות

  • פותח הנושא tmbk
  • פורסם בתאריך

tmbk

New member
סיכום של שיחות עם שרות לקוחות

שלום,

לפני שאני מגיש תביעה לבית משפט לתביעות קטנות, אני מנסה לאסוף חומר ראייתי שיעזור לי בתביעה.
אחת התלונות שלי היא 6 חודשים של טרטורים ושיחות רבות עם נציגי שרות לקוחות שלא חזרו אליי ולא הובילו לשום מקום.

השאלה שלי, היא האם אני יכול לדרוש מהחברה לשלוח לי תמלול או סיכום של השיחות עם נציגי השרות?
אני בעצמי סיכמתי כל שיחה ויש לי הכל כתוב במילים שלי, אך אני לא יודע אם זה יכול לשמש כראיה, כי בסופו של דבר יכלתי לכתוב מה שבא לי שם...

הצעות?
 
אתה יכול לבקש - אבל הם לא יתנו לך


א. הסיכומים שלך הם בהחלט ראיה. אם תעיד עליהם, ותסביר שכתבת אותם לאחר כל שיחה, ובימ"ש יאמין לך - רוב הסיכויים שהם יתקבלו כראיה.

ב. לגבי השיחות, תכתוב בתביעה שלך כך:

"הנתבעת מתבקשת לצרף לכתב הגנתה את כל רישומי השיחות שלי עימה, מספרי הפניות, וכן לצרף את הקלטות השיחה כשהן מתומללות ע"י גורם מוסמך. שיחות אלו חשובות להוכחת טענותיי, וככל הנראה גם להוכחת טענותיה של הנתבעת, אם תטען שאיני מדייק בפרטים. מסמכים אלו ושיחות אלו נמצאים בידי הנתבעת. הלכה ידועה היא כי צד אשר יכול לצרף ראיה, ולא עשה כן, רואים אותו כאילו אם היה מצרף את אותה ראיה, היא הייתה פועלת כנגדו".
 
למעלה