סיכום שנה + הסבר על מהות הפורום

Mנטה

New member
הדרך הטובה ביותר להסביר זאת היא

לעשות זאת, או בשפת המקור: the best way to explain it is to do it ומעבר לזה שזאת גם התשובה הכי טובה על השאלה הנפוצה בפורום ("על מה הפורום הזה?"
), זאת גם התשובה הכי טובה לרוב הדברים בחיים. אתם לא חושבים ? למשל, הספרים האלו של פינגווין שאף פעם לא נשארים פתוחים איפה שהשארת אותם ואיכשהו הם נסגרים מייד, ואז כשמנסים לשים עליהם משהו כבד (לאו דוקא כוס המשקה שלי) והוא נופל (והכל נשפך) אז צריך מיד לנקות הכל וחוט המחשבה כבר נקטע (אז אני הולכת להביא איזה סמרטוט לנקות פה הכל)...
 

Mנטה

New member
סיכום שנה בפורום ארץ הפלאות../images/Emo138.gif

זוכרים את הזחל בארץ הפלאות שישב על הפטריה ועישן לו להנאתו איזה חומר משובח ? הזחל שאל את אליס "מי את ?" ואליס אמרה לו שאין לה מושג. זה היה קצת אחרי שהיא קטנה וגדלה למימדים די קיצוניים. היא אמרה לו: "אני יכולה להגיד לך מי היתי בבוקר" אבל הוא טען שזה לא מעניין אותו. תגיד, היא אמרה לו, עכשיו אתה זחל, ויום אחד תהפוך לפרפר, זה לא נראה לך קצת מוזר ? לא, הוא אמר לה, ממש לא. באותה רוח, אנחנו מותחים את העבר העתיד, הצפון והדרום למספיק כיוונים כדי לסכם את השנה בפורומנו הקט. ובכן, בשנה החולפת הפורום שלנו קם ! זה היה אירוע מאוד משמעותי במהלך חייו. אירוע שהפורום יזכור לכל אורך חייו. אולי האירוע הכי חשוב שקרה לו איי פעם. השנה הראשונה של הפורום נמשכה בערך שבועיים, והוא ראה את זה כסימן טוב לבאות. אם שנה אחת של כלב שווה ל-7 שנים של אדם, תהה הפורום, מה זה אומר ששנה אחת שלו (ועוד הראשונה !) נמשכת שבועיים של אדם !... בסוף אותה שנה ראשונה, שאלו את הפורום, אנשים רבים: "מי אתה ?" והפורום ענה: "אני יכול להגיד מי היתי לפני שנולדתי ! (תסתכלו בהודעת המנהל שלי) !" אבל את האנשים זה לא סיפק. הם היו קצת פחות רגועים מאותו הזחל על הפטריה (כי כנראה לא היה להם החומר הטוב שהוא עישן שם) והם המשיכו להקשות ולשאול: "האם נדבר פה על תרגומים?" ואחרים שאלו: "האם נדבר פה על שמפו ומקלחות ?" אבל הפורום המשיך להתלבט ולחשוב מי הוא... כי ככה זה בארץ הפלאות, אם אתה ממש יודע מי אתה, אתה כנראה סתם ארנב ממהר וחסר אופי משל עצמו... לכאן הגענו כדי לשאול שאלות ולא כדי לחרוץ תשובות
ואצלנו, השנה בכלל מתחילה בתשרי !
 

nutmeg

New member
יש שיר אחד

של של סילברסטיין שהולך ככה: היא לגמה מבקבוק שקראו לו 'לִגמיני' וגדלה וגדלה כמו הר. היא אכלה מצלחת שקראו לה 'אִכליני' וקטנה וקטנה כמו עכבר. והיא כך השתנתה כשהרבה אחרים מעולם לא ניסו שום דבר. נדמה לי שלזה התכוונת, בערך?
 
../images/Emo29.gif../images/Emo42.gifלא הבנתי על מה הפורום -

קראתי את ההסבר שננתן בטאגלין, אבל הוא מתחכם ולא מסביר לי כלום. אז בלי התחכמויות - 'בדוגרי' מה הקטע של הפורום
 

Mנטה

New member
אם תקראי את ההודעות בדף הזה

תביני לבד. יש לפחות 2 הסברים שונים.
 

Mנטה

New member
אכן תמונות קשות

אבל אם תישארי תעזרי לנו לגבש אותו.
 

love angle

New member
כי אני

רוצה להצטרף, אבל קודם אני צריכה לדעת על מה זה.. חח
 

Ungareska

New member
את יודעת מה זה מזכיר לי?

את הדיון בקהילייה המדעית. "איך התחיל הכל?" "במפץ הגדול." "מה היה במפץ הגדול?" "היתה נקודה מיקרוסקופית, בעלת מסה אדירה, שהתפוצצה, וכך התחיל הכל." "ומה היה לפניה?" "לא היה לפניה." "רגע אחד. מה זאת אומרת לא היה לפניה? נניח, מה היה יום קודם?" "כשהתחיל הכל, התחיל גם הזמן. לפני שהתחיל הכל, לא היתה למושג 'זמן' משמעות. לכן השאלה שלך היא לא רלוונטית". "נראה לי שאתה מבלבל את המוח. שאלתי שאלה מאוד פשוטה , מה היה יום לפני המפץ הגדול. הזמן עמד מלכת? אז איך הוא התחיל פתאום ללכת? מישהו התניע אותו? ולזה שהתניע אותו, כן היה זמן? מה קורה פה? קשה לך פשוט לומר, 'אני לא יודע, פשוט אין שום הסבר הגיוני לאיך הכל התחיל?'" ומוסר ההשכל: אין נושא, אין מטרה, אין סיבות, אין הסברים. החיים זורמים בלי שנבין כלום. וכך יהיה גם הפורום הזה, אולי יום אחד הוא יצלול אל תהום הנשייה בלי להשאיר עקבות. אולי הוא ימשיך לגדול ולהתפתח, עד שמישהו ישאל "איך התחיל הכל"? וגם אז לא יהיו תשובות. אז תמשיכו לשאול מה מטרת הפורום ונושאו, ולא תקבלו תשובה משכנעת, כי אין כזו. פורום בלי מטרה. רגע, דווקא נחמד , לא?
 

Mנטה

New member
כמעט לגמרי נכון ../images/Emo13.gif

אבל מי שעוקב אחרינו מבין שבכל זאת יש פה פוטנציאל לאופי מסוים ולא לאופי אחר (בערך אבל לא בדיוק
)
 
למעלה