סיכום שנת 2008 בת'ראש

KentaFuji

New member
סיכום שנת 2008 בת'ראש

ת'ראש מטאל אלבום השנה: האלבום המאכזב: האלבום המפתיע: ציפיות לשנה הבאה: שאר ז'אנרי מוסיקה ומטאל: אלבום השנה: האלבום המאכזב: האלבום המפתיע: ציפיות לשנה הבאה: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- שלי: ת'ראש מטאל אלבום השנה:Death Angel - Killing Season הלהקה הזאת לא מסוגלת להוציא אלבום גרוע! הם מצליחים לתת בראש עם ת'ראש מודרני, קצת גרוב והארדקור פה ושם לא מצליחים ואפילו מוסיפים לריפים הנהדרים. האלבום המאכזב:Kreator - Hordes of Chaos הם אולי מעולם לא היו הפייבוריטים שלי, אבל EOG וVR הם אלבומי ת'ראש מצוינים וציפיתי לעוד אלבום כזה... אך לא ולא. אני יודע שזה עלול להוביל לבאן - אבל זה פשוט אלבום לא טוב. האלבום המפתיע:Metallica - Death Magnetic עד עכשיו אני לא מאמין שהם הצליחו להוציא אלבום מטאל(!) טוב(!) שאפילו יש כמה שירים שנמצאים בפלייליסט שלי. ציפיות לשנה הבאה:מגהדת' מוציאים אלבום חדש, ואחרי UA המעולה האחרון שלהם אני מצפה לעוד אלבום מעולה של האגדות האלה. והגיע הזמן לLP ת'ראש ישראלי כשר למהדרין. שאר ז'אנרי מוסיקה ומטאל: אלבום השנה:Cynic - Traced In Air אלבום מדהים, פרוג מטאל עם אלמנטים שונים ומשונים,הפקה מעולה ומעל הכל כתיבה גאונית של השירים. האלבום המאכזב:Iced Earth - The Crucible of Man כולם ציפו לגדולות ונצורות מהחזרה של מאט ברלו ללהקה האדירה הזאת, ויצא אלבום משעמם. זה עוד יותר מאכזב כאשר ברלו הוציא אלבום מופת עם Pyramaze וריפר שעזב את הלהקה מצליח להחזיר את הקסם לRising Force של מלמסטיין. האלבום המפתיע:Yngwie Malmsteen's Rising Force - Perpetual Flame ריפר סולם מדהים והביא למלמסטיין הקשיש אנרגיות חדשות וגרם לו לתת בראש כמו בימים הטובים של שנות ה80 - הרבה טכניקה ומהירות ומעל הכל הטאץ' המיוחד של מלמסטיין. ציפיות לשנה הבאה:האלבום החדש של Between The Buried And Me - אין לי מושג איך הם מתכוונים להתעלות על Colors אבל אני בטוח אהנה מהניסיון.
 

evileliran

New member
יאללה תגיבו, חוץ מהז'אנרים במטאל שאלון מגניב

ת'ראש מטאל אלבום השנה:Bonded By Blood-Feed the Beast כי זה דיסק משוגע האלבום המאכזב:הדבר הזה שlaaz rockit הוציאו. זה מתחיל מגניב ואז מתחיל לאכזב, אז זה באסה, למרות שיש שם קצת שירים טובים. האלבום המפתיע:מפתיע?כל להקות הת'ראש החדשות שהכרתי השנה הפתיעו אותי, בד"כ לטובה. יצויין שבהקשר האלבום הכי טוב citizen brain מגיע לאותה רמה מבחינתי. ציפיות לשנה הבאה:הופעת ת'ראש גדולה בארץ (פחחחחח), עדיף אמריקאית כי הגרמניות כבר היו..
 

אלאנקה

New member
יאללה

ת'ראש מטאל אלבום השנה: טסטמנט/דיסטראקשן האלבום המאכזב: לא יודעת האלבום המפתיע: מטאליקה, לאוו דווקא לטובה. סתם מפתיע ציפיות לשנה הבאה: הופעה של דיסטראקשן, יש דיבורים על זה.. שאר ז'אנרי מוסיקה ומטאל: אלבום השנה: יש כמה, קשה להחליט האלבום המאכזב: אווארגריי האלבום המפתיע: של דיסטורטד, יצירת מופת!! ציפיות לשנה הבאה: לא יודעת, איזה הופעה מעניינת. למרות שהשנה הזו הייתה מעולה מבחינת הופעות! בתכלס שום אלבום חדש לא מעניין אותי יותר מדי עכשיו, או איזה להקה חדשה. אני רק חורשת על אותה מוזיקה כל הזמן כרגע.
 
נסכם:

יש לי בעיה, אני לא שמעתי כ"כ הרבה אלבומים מ-2008 ת'ראש מטאל אלבום השנה: Metallica – Death Magnetic האלבום המאכזב: Exodus - Let There Be Blood האלבום הוצא מפרופורציות, אבל הייתי אוהב את השירים אילולא הייתי יודע איך הם נשמעו קודם, יש לציין. האלבום המפתיע: Torture Squad - Hellbound אלבום מפציץ, אין באמת מה להיות מופתע מהם, הרי ידוע שהם תותחים ופסטיבל וואקן הוכיח לנו את זה, אבל זאת להקה שאני מניח שתמיד תפתיע אותי מחדש. ציפיות לשנה הבאה: האלבום של סלייר. שאר ז'אנרי מוסיקה ומטאל: אלבום השנה:Meshuggah – obZen הוא סבבה לגמרי האלבום המאכזב: Cryptopsy - The Unspoken King מהלהקה הכי מגניבה אל הלהקה הכי מעיקה. האלבום המפתיע: Cavalera Conspiracy - Inflikted זה מדהים מה קורה כששני האחים האלה מתאחדים. ציפיות לשנה הבאה: אורפנד לנד, מה לוקח להם כל כך הרבה זמן.
 

אלאנקה

New member
וואי, שכחתי מאורפנד..

הם עשו כמה קטעים מהאלבום הבא בהופעה האחרונה שלהם, זה היה.. משעשע חח. זה דווקא אלבום שאני כן מחכה לו:] אבל אם אני זוכרת נכון הכריכה שלו לא משו.
 
אפשר לחשוב שאורפנד לנד מצטיינים בכריכות

אני חושב שהוא יהיה בסדר, אבל עכשיו עם התופעה שכל זמר מזרחית משלב פסוקים מהתנ"ך, או סתם תפילות בשירים שלו הם צריכים למצוא קטעים חזקים במיוחד.
 

אלאנקה

New member
לא נראה לי 'חזקים במיוחד'..

בכל זאת יש הבדל בין איך שמשתלבים פסוקים מהתנ"ך במזרחית ובאורפנד
 
אבל אורפנד לנד זה מטאל מזרחי

יש הבדל, אבל זה לא כמו בואי נגיד בלאק מטאל שמשלב פסוקים מהתנ"ך (אגב יש אחלה להקה ישראלית כזאת, Grimoire...אצלם זה לא ישנה איזה פסוק הם יבחרו)
 
למעלה