עננות גבוהה
New member
סיכונים בתשלום מחוץ לאיביי?
הסיפור הוא כזה - אמא שלי החליטה לעשות את רכישת הבכורה שלה באיביי, שמה ביד וזכתה.
מסתבר שהמוכרת חדשה באיביי וכשבאנו לשלם קיבלנו הודעת שגיאה שאין אפשרות לשלם למוכרת.
אחרי נסיונות בירור המוכרת אמרה שהייתה לה בעיה עם הפייפאל והבטיחה לטפל בעניין. עכשיו היא הודיעה שהכל מסודר, אבל אצלנו עדיין מופיעה הודעת השגיאה ואין אפשרות תשלום.
לטענת המוכרת הבעיה סודרה ורק לאמא שלי זה לא הסתדר. היא ביקשה ממנה להעביר את הפייפאל שלה כך שהיא תשלח לה בקשת תשלום ישירות לשם.
אני יודעת שלא מומלץ להתנהל כך אבל חבל לאמא שלי לוותר על המוצר.
השאלה היא מה הסיכון שהיא לוקחת? גם דרך פייפאל יש ביטוח במידה והמוצר לא מסופק. האם יכולה להיות בעיה מצד אייבי (משום שמבחינתם לא התקבל תשלום?). האם התכתובת מספקת ביטוח מסוים במידה והמוכרת לא מדווחת שהתקבל התשלום (כפי שהבטיחה)?
תודה רבה!
הסיפור הוא כזה - אמא שלי החליטה לעשות את רכישת הבכורה שלה באיביי, שמה ביד וזכתה.
מסתבר שהמוכרת חדשה באיביי וכשבאנו לשלם קיבלנו הודעת שגיאה שאין אפשרות לשלם למוכרת.
אחרי נסיונות בירור המוכרת אמרה שהייתה לה בעיה עם הפייפאל והבטיחה לטפל בעניין. עכשיו היא הודיעה שהכל מסודר, אבל אצלנו עדיין מופיעה הודעת השגיאה ואין אפשרות תשלום.
לטענת המוכרת הבעיה סודרה ורק לאמא שלי זה לא הסתדר. היא ביקשה ממנה להעביר את הפייפאל שלה כך שהיא תשלח לה בקשת תשלום ישירות לשם.
אני יודעת שלא מומלץ להתנהל כך אבל חבל לאמא שלי לוותר על המוצר.
השאלה היא מה הסיכון שהיא לוקחת? גם דרך פייפאל יש ביטוח במידה והמוצר לא מסופק. האם יכולה להיות בעיה מצד אייבי (משום שמבחינתם לא התקבל תשלום?). האם התכתובת מספקת ביטוח מסוים במידה והמוכרת לא מדווחת שהתקבל התשלום (כפי שהבטיחה)?
תודה רבה!