סימולציית בד במקס

מיכאל ג

New member
סימולציית בד במקס

ניסיתי לעשות סימולציית בד שנופל על גוף קשיח בריאקטור, ובמקום להצמד לגוף, הבד ריחף לו במרחק עשרים סנטימטר מסביב לגוף. מישהו יכול להזכיר לי מה המשתנה שקובע את המרחק הזה? תודה מראש
 

ic

New member
בומס, לא מדוייק

friction שולט בחיכוח הבד עם הגוף, ככל שהערך נמוך יותר לבדיהיה פחות חיכוח וכך יחליק מין המודל. מה שאתה מחפש נמצא בתפריט ה reactor תחת world ונקרא Col. Tolerance, אם לא שינית את ה world scale תן ל Col. Tolerance ערך של אחד, זה אמור להיות די צמוד לאובייקט, מתחת לזה אתה מסתכן בכך שהבד יחדור דרך המודל. העדפה אישית: הclothfx המובנה במקס מגרסה שמונה הרבה יותר איכותי מהיר וניתן להגדיר סוגי בד שונים מתוך presets קיימים במהירות.
 
למעלה