סינדול מטוסים - הודעה חשובה

סינדול מטוסים - הודעה חשובה../images/Emo62.gif

ייתכן ואצליח לארגן פגישה עם שר התחבורה בדרך מסויימת. לשם כך אבקש מכל אחד שיש לו אלטרנטיבה לסנדלים המגוחכים, נא ליידע אותי בפורום. נא לציין: א. הרעיון עצמו בפירוט ב. יתרונותיו של אמצעי זה על פני הסנדל. ג. כיצד אינו נופל מבחינת ביטחון מהסנדל (כלומר שבאמתעותו יהיה קשה באותה מידה לגנוב מטוס) ד. עלות משוערת ליחידה. ה. דרך ליצירת קשר כדי להשלים מידע בנוגע לרעיון. ו. כולי תקוה שאולי זה יזיז משהו.
 
לצסנות: שרוול ננעל למוט המצערת

לא יאפשר התנעה ובודאי לא המראה כי המצערת תהיה נעולה במצב סרק. כל מה שצריך זה שרוול מתכת חצוי לארכו המלפף את מוט המצערת, עם מנעול המחבר את שני החצאים. אני מעריך שישקול 100 גרם ויעלה 30 שקל. זה רעיון שלי, לא ראיתי כזה - אם הרעיון סביר אני מוכן במימון של מישהו לפתח אותו (יהיה אורך מתאים לכל דגם) דובי
 
יובל שלום!

לפני האלטרנטיבות יש לברר מה מקור ההחלטה: האם חשש מטייסים מקומיים, או מסתננים מחוץ לישראל?, מדוע ההוראה תופסת רק לגבי כלי טייס קטנים? הכוונה היא לבדוק , בהנחה שאבטחת המטוסים אינה עונה אולי לכל ספקטרום האיומים הפוטנציאליים, מה הפתרון העדיף, למשל: שמירה פיזית מתוגברת עדיפה על סנדול או לא? רעיון טכני: במקום אחד החבלים המותקנים בעמדות החנייה, תותקן שרשרת העונה לתקנים הרלבנטיים כך שכל מטוס יוכל להתחבר לשרשרת ע"י מנעול שעונה לתקן. יתרונות הרעיון: אחידות לגבי כל המטוסים שדות התעופה והמנחתים, אינו נופל מרעיון הסנדלים (גם שם יש מנעול שצריך לפרוץ), אינו כבד ומסורבל מבחינת טיפול הטייס, ניתן להתקין מנעול אחיד עם מפתח מאסטר שישאר ברשות מנהלת שדה התעופה ותאפשר הזזת מטוסים במקרה הצורך, פחות פוטנציאל נזק למטוס בשעת התקנה/הסרה. החסרון: מלוא האחריות לתכנון מימון וביצוע - על משרד התחבורה.....
 

mayafit

New member
ובחרום?

מנחם, לדעתי זו תהיה טעות לקשור מטוסים לקרקע. בשעת חרום לא ימצאו את הג´ינג´י עם המפתח. הפתרון חייב להיות כזה שיאפשר הזזת המטוס על הקרקע.
 
שים לב לפיסקה המציגה מפתח מאסטר

ואם יתנו אותו לכוח ההצלה אז אם הג´ינג´י איננו אז לא צריך אותו בכלל.... איני טוען שזהו הפתרון האידיאלי אך הוא ודאי עדיף על הנועלים המסורבלים והוא ישים גם למטוסים שצריך להמציא עבורם נועל מצערת.
 

רן בג

New member
סינדול-קישקוש מקושקש

לא לעשות את הדברים נכון-לעשות את הדברים הנכונים.... אסור להתפשר כאן על כל מיני רעיונות (טובים) לקירקוע מטוסים. צריך לתקוף את הרעיון של הנעילה עצמה.הנעילה מיותרת. אוילית.חובבנית. להלחם על ביטולה.
 
שרשרת בצינור גומי על המדחף+מנעול

לוקחים שרשרת עבה בתוך צינור גומי (להגנה מפגיעה במדחף) מלופפת בצורת 8 על גבי המדחף ונעולה על ידי מנעול כבד. לא תהיה כל אפשרות לבנות סיבובים מספיקים במנוע כאשר מורכבת עליו שרשרת זו. המחיר יהיה מאוד נמוך-שרשרת ומנעול.
 
אימובילייזר - No way !!!!!!!!

חיבור מערכת כלשהיא למערכת של המטוס, ועוד מערכת הקשורה ישירות למערכת ההצתה של המנוע מצריכה תהליך הנדסי מסובך ביותר ושום יצרן לא יעיז להכנס להרפתקה שכזאת בגלל איזו גחמה של קצין בטחון כזה או אחר (ואפילו אם הוא מישראל)! ולאיש לא הייתי מציע להתחבר למערכת ההצתה של המנוע שלא לצורך - ומשבת, בודאי שאינו צורך!!!!! אריאל אריאלי
 

jazzfun

New member
שיטות עקיפה...

כדאי לבדוק גם כמה קל לעקוף שיטת ניטרול זו או אחרת. ממה ששמעתי אם מוציאים את האויר מהגלגל (רבע דקה?) הסנדל נשלף ואז עם בקבוק גז דחוס כמו של מילוי לאוטו (עוד רבע דקה?) מנטרלים את הסנדל? האם זה נכון? האם מישהו בדק ויכול להוכיח את זה? דור
 
למעלה