סיסי חזרה הביתה!!!

סיסי חזרה הביתה!!!../images/Emo107.gif../images/Emo82.gif

משום מה ידעתי שכך זה יגמר. שסיסי הקטנה שלנו תפציע לה סתם ככה בעוד אמא טרייסי עומדת בוכיה. חבל לי על מאק. היא יצאה הכי לא טוב מכל העניין. גם אני במקום בילי הייתי כועסת עליה. ובכלל הייתי עושה דברים אחרת במקומה. היא יכלה לספר על כך רק לטרייסי וביחד הם היו חושבות על משהו, להגיע אל קולין מבלי שמאק תצא מלשנית. מאק לקחה כאן סיכון. זה רק אני או שניל מנסה בכוח לשכוח את אלכס באמצעות אוליביה??! ובזמן האחרון אלכס יותר מידי מדכאת את מלקי שלי! מצד אחד כל הכבוד לבחורה שהיא מקריבה מקום עבודה כ"כ מכובד אצל ניומן בשביל לא להיות קרובה לגיס שדלוק עליה קשות. מצד שני, מה כל זה שווה אם היא ומלקולם רבים כל שני וחמישי ורק פרצופים חמוצים הוא מקבל ממנה על כל דבר שהוא אומר או עושה?! טוב חברים, כיף לחזור (לא שאי פעם באמת הלכתי) וכיף לכתוב, ובכלל אוהבת את כולכם ושמחה שהלך לכם כ"כ טוב במפגש!!!
צהובי-התגעגעתי גם אני קשות...
מקווה להגיע למפגש הבא...
 

The Abbott Girl

New member
הו סיסי ../images/Emo72.gif

שוב הבלש "הדגול" פול וילאמס לא פותר את התעלומה שלשמה נשכר... בחיאת ראבאק זה רק אני או שבית מחסה נשמע מקום הגיוני לחפש בו נערה שברחה מהבית?
 

ים כחול

New member
קולין יצאה מרגיזה ומפונקת ../images/Emo31.gif

מי שישמע איזה צרות על כתפיה שהיא "נאלצה" לברוח ולהלחיץ כך את כולם ולהרוס למאק
 
התגעגעתי גם אני נשמתי...../images/Emo24.gif

ואת צודקת בקשר לקולין. הצרות שלה הם צרות של עשירים. הלוואי על כולנו צרות כאלה...
 

דבירית

New member
נראה לי שאלכס לא יודעת מה היא רוצה

בםרק האחרון מה בסך הכל מלקולם הציע? בטחל שלא משהו רע. רק לרהט את ביתם החדש. נראה שאלכס לא סגורה בעניין החתונה. ריקי ברוכה השבה באמת תהיתי היכן את.
 
עידיתוש!! מה נשמע מתוקה?../images/Emo13.gif

מסכן מלקולם. ממש לא הולך לו עם נשים מאז הוא ואוליביה נפרדו. הפעם זה בגלל אחיו הדחליל שהחליט שהוא נתקע שוב באמצע.
 

ים כחול

New member
ריקי ../images/Emo25.gif מגיע למלקי מישהי יותר-

תוססתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
מיס שרירים מיובשת ומתאימה מאד לניל הלקקן !!
 

Kalla

New member
נכון שיש לה ספקות

אך בלי קשר, למה היא חייבת לרהט מחדש את הבית? לא כולם אוהבים את זה ומבחינתי הייתי נכנסת לפרויקט כזה רק מחוסר ברירה, וזה כנראה לא המקרה של הדירה של מלקולם. היא נראית לי בסדר גמור.
 

sergew2

New member
אממ תסלחו לי.

אבל גברת סיסי הזאת עולה לי על מערכת העצבים! מה היא חושבת לעצמה?? שהיא כזאת חשובה? שהיא עושה למישהו טובות??? היא ממש מרגיזה אותי...מפונקת ברמות. מוזר מאוד איך היא בהתחלה רק ציפתה לשיחה מסטיב. ציפתה שהן תחזורנה עם אימה לניו-יורק והכל. ועכשיו היא כ"כ שונאת אותו שאפילו ברחה מהבית. הגזמה טוטאלית. בכלל..הילדה הזאת מעצבנת אותי..
 
למעלה