סיפורי אוטובוס, נסיעות וביקורים

סיפורי אוטובוס, נסיעות וביקורים

שלום רב, לבעלי, שני ילדים מנישואיו הקודמים (14, ו-9). לאחרונה עברנו דירה לישוב כ-20 דקות נסיעה מהעיר בה הם מתגוררים. עד לפני שבועיים כל פעם שהם היו צריכים להגיע אלינו לסופ"ש היינו נוסעים 20 דקות כדי להביא אותם. לעיתים אף ממתינים להם "כי הם לא מוכנים" למרות שאמרנו להם בדיוק מתי אנחנו מגיעים. היות והבן שלי לא לומד בימי שישי ואנחנו לא עובדים ביום שישי - אנו לא מגיעים לעיר בה הם מתגוררים. ביקשתנו מהאם שלהם שתדאג לשים אותם על אוטובוס אשר מגיע אלינו עד לכניסה לישוב ואנו נדאג לחכות להם ולאסוף אותם. והיא - מסרבת בתוקף... היא טוענת שהיא מפחדת... השאלה שלי היא האם הבקשה שלנו מוגזמת. בכל-זאת הילדה בת-14 ונוסעת באוטובוסים באופן חופשי בתוך העיר שבה גרה וגם הילד גם לא קטן. הם דוברי עברית - מה כבר יכול לקרות... היות ומדובר, לדעתי בהתעקשות ופינוק מיותר... כמובן שהרבה יותר נוח שנגיע לקחת אותם מפתח הבית...... האם הבקשה מוגזמת לדעתכם?
 

perach22

New member
לדעתי

מה שקרה הוא שהם עכשיו משנים הרגל של תקופה אחרת בחייהם והרגלים לעיתים קשה לשנות אני רחוקה מלהיות בסיטואציה שלך ולכן אני מסתכלת על זה בצורה מאוד אובייקטיבית. נסי דרך של פשרה, שפעם אחת הם ייסעו באופן עצמאי ופעם אתם תבוא לקחת אותם, ככה הם לא ירגישו שרק הם מתאמצים, הרי בכל זאת אתם אלו שעברתם למקום אחר. בנוסף, אולי האמא, מגוננת על ילדיה, לא מרגישה בטוח לשלוח אותם עדיין, זה עניין של הרגשה ואי אפשר להאבק בזה. ואם גם זה לא, אז אתם תתרגלו לנסיעה הזו מדי שבועיים (אם הבנתי נכון), עד שיתבגרו מעט יותר. שיהיה שבוע טוב ושנה טובה
 

my sunshine

New member
אישית

מאוד יכולה להבין את תחושותיה של האם. אלה תחושות שלה ועם תחושות והרגשות אי אפשר להתווכח. אבל מעבר לקושי שלכם לנסוע 20 ד' כדי לקחת את הילדים חישבו על הילדים עצמם. איך הם מרגישים כשפתאום האב עבר דירה למקום אחר והוא לא יכול/קשה לו או איך שלא תקראו לזה, לקחת אותם מהבית כפי שנעשה בעבר? מה הם אשמים שעברתם דירה? לנסוע באוטובוס בתוך העיר כשהם צריכים/רוצים, זה משהו אחר מאשר לנסוע לאבא שעבר ליישוב אחר. ואולי יום אחד זה יבוא מהם ואז זה אחרת. אפשר להתייחס[האב כמובן] לזמן הזה איתם בנסיעה, כזמן איכות. זמן בו יכול לשוחח איתם ללא אדם נוסף [אפילו את..] , לשמוע מהם את שעבר עליהם וכד'. ואם הבעיה היא שהם לא מוכנים בזמן, את זה אפשר לפתור בשיחה. דעתי.
 

מנור9

New member
לדעתי אם השקעה של שעה בשבוע

תורמת לאנרגיות חיוביות זה כדאי. אני חושבן שגם אם אמא של הילדים סוחבת איתה משקעים מהעבר הרי שאם תלכי לקראתה זה יביא רק לברכה. אני מאמין בדינמיקה חיובית של החיים וביצירת מעגלים ספירלות חיוביות שמזינות את עצמן בהמשך.
 
למעלה