סיפור מעצבן

YulaShpil

New member
סיפור מעצבן../images/Emo46.gif

לאחר שביום שלישי יצא הדיסק החדש לחנויות, ולאחר שכבר נתבשרנו שיש אנשים שכבר קנו אותו, אצתי לי לחנות הדיסקים הקרובה לביתי ביום שישי ("צליל", שבמקרה היתה בקניון השרון בנתניה, שזה סיפור קשה אחר...), במטרה לקנות את הדיסק החדש. לא מצאתי אותו על המדף של הדיסקים החדשים, ולא על המדף תחת השם: דויד ברוזה. ניגשתי למוכרים ושאלתי לפשר העניין. הם בכלל לא ידעו על מה אני מדברת, וטענו שהוא עוד לא יצא. הסברתי להם שאני יודעת בוודאות שהדיסק יצא כבר השבוע, ולא רק זה, אלא שאנשים כבר קנו אותו. ומה עונים לי החוצפנים? "איפה קנו? את בטוחה שנתנו לך מידע נכון?"
אני כל כך שונאת מוכרים בחנות שחושבים שהם יודעים הכל!!! ביקשתי מהמוכר-יודע-הכל שיברר במחלקת ההפצה שלהם, והפלא ופלא הוא הוכח בטעותו, שאכן הדיסק כבר יצא (תודה רבה, באמת), אבל יגיע אליהם לחנות רק עם ההפצה הבאה בשבוע הבא... בקיצור, אם לא אמצא את הדיסק במקום אחר, יש לי עוד שבוע לחכות...
 

glitter8

New member
תשובה מעצבנת....

זה מה שנקרא- דחיית סיפוקים... אני במקומך הייתי אצה למשרד של דייויד הייתי עושה חיינדעלך למי שצריך, מציינת את העובדה שאת מנהלת הפורום שלו ושיהיה נחמד אם הם יציידו אותך בדיסק כי גם ככה לא מצאת חנייה.... ענבל
 
למעלה