סיפור עירוני
חברת החשמל ערכה גזם פרוע סביב עמוד החשמל, השאירה גזם וגדמי ענפים משולבים בעמוד והשחיתה את העץ. בשיחה עם המוקד העירוני אתמול הובטח שיטופל. בשיחה נוספת היום ביקשו את שמי ומס' הטלפון. לשאלתי מדוע, הושב שהפרטים נחוצים כדי לפתוח פניה. לשאלתי אם אתמול כשלא ביקשו פרטים לא פתחו פניה והאם פתיחת פניה תלויה בגחמה של המוקדן לא קיבלתי תשובה. חלק ב' טלפון מהמוקד שנאמר בו שנמצא פקח במקום והוא לא רואה כלום. ביקשתי שימתין וירדתי אליו. פגשתי פקח על קטנוע שלא טרח להוריד את הקסדה ואמר לי שזה לא שייך לעירייה. זהו שטח פרטי והדיירים צריכים להוציא את הגזם למדרכה כי הכף של המשאית לא מגיעה לשם. לשאלתי אם יש הגבלה על הפינוי כך שמה שלא עולה בכף יפונה ידנית למשאית נאמר לי שאני מדבר שטויות. כשמחיתי נאמר לי בגסות ע"י הפקח שלומי שאני יכול לפנות לחופרי ולעוזי כהן. חלק ג' ביקשתי מהמוקד את מנהל מח' הפיקוח. ענה לי בני ואמר שיגיע אלי. לאחר זמן קצר הגיע בלווית פקח אחר. בני החל לנקות את סביבות העמוד ולמסר ענפים שהיו משולבים בעמוד. בני הבטיח שישלח עובדי גינון להשאיר את המקום נקי. לשאלתי הושב שאני הפונה היחיד מהאזור בקשר עם בעיה זאת. חלק ד' אחרי טל' לחב' חשמל קיבלתי שיחה מהממונה על הנושא, עכשיו ממש .שהבטיח לטפל בגיזום העץ עצמו וכן מעביר את התלונה למי שאחראי על זה להמשך טפול. סיכום: הרבה תודות לבני, מנהל הפיקוח ושמשי שעזר לו. שאלות: האם לא כל פניה למוקד מטופלת שיטתית? מדוע צריך להגיע למנהל מחלקה בעינין שיכול להיפתר ע"י פקח? גם לא נראה לי ,והיה לי לא נעים מכך שבני מנקה את המקום. מדוע עובד ציבור (פקח שלומי) יכול להרשות לעצמו לדבר בגסות ולהעליב תושב העיר? שאלתי את בני ואת שמשי למה העיריה כל כך רחמנית עם המזהמים ברשות הרבים. אמרתי שבמקרה זה יש להם כתובת לשתי הבעיות: הגזם: חב' חשמל, האשפה: דיירי הבניין ומפיץ העיתון. שימשי אישר שאכן העיריה רחמנית ובני אמר שבא לעשות רק טוב לקראת שבת. שימשי אישר שאכן זה כך. העיריה רחמנית. בקיצור: העיר תמשיך להידרדר אם תשארו אדישים למפגעים שאתם רואים. מצורפת תמונה מלפני שבני הגיע.
חברת החשמל ערכה גזם פרוע סביב עמוד החשמל, השאירה גזם וגדמי ענפים משולבים בעמוד והשחיתה את העץ. בשיחה עם המוקד העירוני אתמול הובטח שיטופל. בשיחה נוספת היום ביקשו את שמי ומס' הטלפון. לשאלתי מדוע, הושב שהפרטים נחוצים כדי לפתוח פניה. לשאלתי אם אתמול כשלא ביקשו פרטים לא פתחו פניה והאם פתיחת פניה תלויה בגחמה של המוקדן לא קיבלתי תשובה. חלק ב' טלפון מהמוקד שנאמר בו שנמצא פקח במקום והוא לא רואה כלום. ביקשתי שימתין וירדתי אליו. פגשתי פקח על קטנוע שלא טרח להוריד את הקסדה ואמר לי שזה לא שייך לעירייה. זהו שטח פרטי והדיירים צריכים להוציא את הגזם למדרכה כי הכף של המשאית לא מגיעה לשם. לשאלתי אם יש הגבלה על הפינוי כך שמה שלא עולה בכף יפונה ידנית למשאית נאמר לי שאני מדבר שטויות. כשמחיתי נאמר לי בגסות ע"י הפקח שלומי שאני יכול לפנות לחופרי ולעוזי כהן. חלק ג' ביקשתי מהמוקד את מנהל מח' הפיקוח. ענה לי בני ואמר שיגיע אלי. לאחר זמן קצר הגיע בלווית פקח אחר. בני החל לנקות את סביבות העמוד ולמסר ענפים שהיו משולבים בעמוד. בני הבטיח שישלח עובדי גינון להשאיר את המקום נקי. לשאלתי הושב שאני הפונה היחיד מהאזור בקשר עם בעיה זאת. חלק ד' אחרי טל' לחב' חשמל קיבלתי שיחה מהממונה על הנושא, עכשיו ממש .שהבטיח לטפל בגיזום העץ עצמו וכן מעביר את התלונה למי שאחראי על זה להמשך טפול. סיכום: הרבה תודות לבני, מנהל הפיקוח ושמשי שעזר לו. שאלות: האם לא כל פניה למוקד מטופלת שיטתית? מדוע צריך להגיע למנהל מחלקה בעינין שיכול להיפתר ע"י פקח? גם לא נראה לי ,והיה לי לא נעים מכך שבני מנקה את המקום. מדוע עובד ציבור (פקח שלומי) יכול להרשות לעצמו לדבר בגסות ולהעליב תושב העיר? שאלתי את בני ואת שמשי למה העיריה כל כך רחמנית עם המזהמים ברשות הרבים. אמרתי שבמקרה זה יש להם כתובת לשתי הבעיות: הגזם: חב' חשמל, האשפה: דיירי הבניין ומפיץ העיתון. שימשי אישר שאכן העיריה רחמנית ובני אמר שבא לעשות רק טוב לקראת שבת. שימשי אישר שאכן זה כך. העיריה רחמנית. בקיצור: העיר תמשיך להידרדר אם תשארו אדישים למפגעים שאתם רואים. מצורפת תמונה מלפני שבני הגיע.