סיפור על פקקים בדרכים - כל מה שלא ידעת על חברת דרכים

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אני מבוטח בביטוח מקיף לרכב בחב' "מגדל" ובמידה שאני זקוק לגרירה, הם מפנים לחב' דרכים מקבוצת שחר.
בשעה רעה ולא מוצלחת, נזקקתי לגרירה. התקשרתי ביום ד', כדי לקבוע גרירה ביום ה'
נקבע לי "תור" בשעה 17:00 ונאמר לי שהגרר יגיע מהשעה שנקבעה תוך 3 שעות.
דקה לפני השעה 20, יצרתי קשר עם המוקד והתלוננתי על כך שהגרר לא הגיע.
"חכה. עוד לא חלפו ה-3 שעות", השיב לי המוקד
"נכון אבל בעוד דקה יעבור הזמן"
"חלה טעות. אין לנו הסבר מה קרה ולמה, אבל ממש בזה הרגע יצא אליך גרר", כך הובטח לי. "הוא כבר ייצור אתך קשר"
חלפה לה שעה והתקשרתי שוב. יש לציין, שענה לי אותו נציג עמו שוחחתי קודם לכן.
הוא התפלא, הוא בירר והוא סיים בהבטחה ש"עוד מעט ייצור קשר. תהייה זמין על הקו".
עוד שעה עברה ושוב התקשרתי. שוב נשמעה פליאה רמה בקול המשיב, שעבר לשוחח עם הגרריסט.
"תהיה רגוע" הוא ניחם אותי. הגרריסט כבר בק. מוצקין והוא יתקשר אליך ממש בדקות הקרובות" (וכן. גם אני גר בק. מוצקין).
בשעה 22:33 התקשר הגרריסט והגיע. הוא בדק את הרכב, העמיס אותו ואמר, שבשל השעה המאוחרת, הוא יעביר את הרכב לאכסון ורק למחרת הוא יגיע למוסך.
ביום שישי התקשרתי לחברה בשעה 7:20, כדי לוודא שהם שולחים את הרכב למוסך, שכן נקבע לי תור לטיפול ברכב.
הנציגה פתחה בתירוצים הזויים ומומצאים, על שבימי חמישי יש פקקים בדרכים והכבישים עמוסים וזו הסיבה לאיחור. זאת מעבר לעובדה, שמשך ההמתנה המירבי הוא 4 שעות ולא 3.
והלוא הנציגים הקודמים שעמם דיברתי בערב הקודם התנצלו על התקלה שקרתה באשמתם ואיש לא התכחש לנושא 3 שעות ההמתנה.
ולסיכום, היא לא יכלה להבטיח שהגרירה תתבצע במהלך יום השישי.
התקשרתי שוב בשעה 9:40, ושוב החל וויכוח מיותר עם הנציגה... לבסוף, גם היא בקשה שאנסה לברר מאוחר יותר מה קורה.
בשעה 12:00 התקשרתי שוב, והנציגה בדקה מחדש את כל הפרטים.
בסיכומו של הבירור, היא גילתה סוד חדש... "לא ברור לנו היכן הניח הגרריסט את מפתח הרכב, וכדי לברר זאת עמו, יש להמתין עד שיגיע למשמרת הערב שלו בשעה 18:00"
ובקיצור, הלך יום שישי והלך התור שקבעתי עם המוסך.
בשבת בבוקר יצרתי שוב קשר עם המוקד בשעה 9:40. הנציגה בדקה והודיעה לי כי המפתח פשוט אבד אך הרכב הגיע הבוקר למוסך ללא המפתח.
[ואילולא הייתי מתקשר? האם הייתי מקבל הודעה שהרכב הופיע במוסך, אך לא יהיה ניתן לטפל בו ללא המפתח]?

* כמה שגיאות יכולה לבצע חברה אחת תוך פחות מ-30 שעות?
** מהו הבונוס שמעניקים לגרריסט שמאבד מפתח?
*** מה גובה הקנס על איחור רדיקאלי שכזה?
**** מה גובה הפיצוי שמגיע ללקוח שאיבד כל כך הרבה זמן ועצבים, מול מי שהיה אמור להעניק לו את השירות הפשוט ביותר, של גרירת רכב קטן למוסך לא רחוק?
לסיכום, הייתי מציע לאותה חברה, שתשנה את שמה מ"דרכים" ל"פקקים בדרכים".
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אני מבוטח בביטוח מקיף לרכב בחב' "מגדל" ובמידה שאני זקוק לגרירה, הם מפנים לחב' דרכים מקבוצת שחר.
בשעה רעה ולא מוצלחת, נזקקתי לגרירה. התקשרתי ביום ד', כדי לקבוע גרירה ביום ה'
נקבע לי "תור" בשעה 17:00 ונאמר לי שהגרר יגיע מהשעה שנקבעה תוך 3 שעות.
דקה לפני השעה 20, יצרתי קשר עם המוקד והתלוננתי על כך שהגרר לא הגיע.
"חכה. עוד לא חלפו ה-3 שעות", השיב לי המוקד
"נכון אבל בעוד דקה יעבור הזמן"
"חלה טעות. אין לנו הסבר מה קרה ולמה, אבל ממש בזה הרגע יצא אליך גרר", כך הובטח לי. "הוא כבר ייצור אתך קשר"
חלפה לה שעה והתקשרתי שוב. יש לציין, שענה לי אותו נציג עמו שוחחתי קודם לכן.
הוא התפלא, הוא בירר והוא סיים בהבטחה ש"עוד מעט ייצור קשר. תהייה זמין על הקו".
עוד שעה עברה ושוב התקשרתי. שוב נשמעה פליאה רמה בקול המשיב, שעבר לשוחח עם הגרריסט.
"תהיה רגוע" הוא ניחם אותי. הגרריסט כבר בק. מוצקין והוא יתקשר אליך ממש בדקות הקרובות" (וכן. גם אני גר בק. מוצקין).
בשעה 22:33 התקשר הגרריסט והגיע. הוא בדק את הרכב, העמיס אותו ואמר, שבשל השעה המאוחרת, הוא יעביר את הרכב לאכסון ורק למחרת הוא יגיע למוסך.
ביום שישי התקשרתי לחברה בשעה 7:20, כדי לוודא שהם שולחים את הרכב למוסך, שכן נקבע לי תור לטיפול ברכב.
הנציגה פתחה בתירוצים הזויים ומומצאים, על שבימי חמישי יש פקקים בדרכים והכבישים עמוסים וזו הסיבה לאיחור. זאת מעבר לעובדה, שמשך ההמתנה המירבי הוא 4 שעות ולא 3.
והלוא הנציגים הקודמים שעמם דיברתי בערב הקודם התנצלו על התקלה שקרתה באשמתם ואיש לא התכחש לנושא 3 שעות ההמתנה.
ולסיכום, היא לא יכלה להבטיח שהגרירה תתבצע במהלך יום השישי.
התקשרתי שוב בשעה 9:40, ושוב החל וויכוח מיותר עם הנציגה... לבסוף, גם היא בקשה שאנסה לברר מאוחר יותר מה קורה.
בשעה 12:00 התקשרתי שוב, והנציגה בדקה מחדש את כל הפרטים.
בסיכומו של הבירור, היא גילתה סוד חדש... "לא ברור לנו היכן הניח הגרריסט את מפתח הרכב, וכדי לברר זאת עמו, יש להמתין עד שיגיע למשמרת הערב שלו בשעה 18:00"
ובקיצור, הלך יום שישי והלך התור שקבעתי עם המוסך.
בשבת בבוקר יצרתי שוב קשר עם המוקד בשעה 9:40. הנציגה בדקה והודיעה לי כי המפתח פשוט אבד אך הרכב הגיע הבוקר למוסך ללא המפתח.
[ואילולא הייתי מתקשר? האם הייתי מקבל הודעה שהרכב הופיע במוסך, אך לא יהיה ניתן לטפל בו ללא המפתח]?

* כמה שגיאות יכולה לבצע חברה אחת תוך פחות מ-30 שעות?
** מהו הבונוס שמעניקים לגרריסט שמאבד מפתח?
*** מה גובה הקנס על איחור רדיקאלי שכזה?
**** מה גובה הפיצוי שמגיע ללקוח שאיבד כל כך הרבה זמן ועצבים, מול מי שהיה אמור להעניק לו את השירות הפשוט ביותר, של גרירת רכב קטן למוסך לא רחוק?
לסיכום, הייתי מציע לאותה חברה, שתשנה את שמה מ"דרכים" ל"פקקים בדרכים".
  1. בקש רכב חלופי מהם.
  2. דרוש פיצוי כספי.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
אני מבוטח בביטוח מקיף לרכב בחב' "מגדל" ובמידה שאני זקוק לגרירה, הם מפנים לחב' דרכים מקבוצת שחר.
בשעה רעה ולא מוצלחת, נזקקתי לגרירה. התקשרתי ביום ד', כדי לקבוע גרירה ביום ה'
נקבע לי "תור" בשעה 17:00 ונאמר לי שהגרר יגיע מהשעה שנקבעה תוך 3 שעות.
דקה לפני השעה 20, יצרתי קשר עם המוקד והתלוננתי על כך שהגרר לא הגיע.
"חכה. עוד לא חלפו ה-3 שעות", השיב לי המוקד
"נכון אבל בעוד דקה יעבור הזמן"
"חלה טעות. אין לנו הסבר מה קרה ולמה, אבל ממש בזה הרגע יצא אליך גרר", כך הובטח לי. "הוא כבר ייצור אתך קשר"
חלפה לה שעה והתקשרתי שוב. יש לציין, שענה לי אותו נציג עמו שוחחתי קודם לכן.
הוא התפלא, הוא בירר והוא סיים בהבטחה ש"עוד מעט ייצור קשר. תהייה זמין על הקו".
עוד שעה עברה ושוב התקשרתי. שוב נשמעה פליאה רמה בקול המשיב, שעבר לשוחח עם הגרריסט.
"תהיה רגוע" הוא ניחם אותי. הגרריסט כבר בק. מוצקין והוא יתקשר אליך ממש בדקות הקרובות" (וכן. גם אני גר בק. מוצקין).
בשעה 22:33 התקשר הגרריסט והגיע. הוא בדק את הרכב, העמיס אותו ואמר, שבשל השעה המאוחרת, הוא יעביר את הרכב לאכסון ורק למחרת הוא יגיע למוסך.
ביום שישי התקשרתי לחברה בשעה 7:20, כדי לוודא שהם שולחים את הרכב למוסך, שכן נקבע לי תור לטיפול ברכב.
הנציגה פתחה בתירוצים הזויים ומומצאים, על שבימי חמישי יש פקקים בדרכים והכבישים עמוסים וזו הסיבה לאיחור. זאת מעבר לעובדה, שמשך ההמתנה המירבי הוא 4 שעות ולא 3.
והלוא הנציגים הקודמים שעמם דיברתי בערב הקודם התנצלו על התקלה שקרתה באשמתם ואיש לא התכחש לנושא 3 שעות ההמתנה.
ולסיכום, היא לא יכלה להבטיח שהגרירה תתבצע במהלך יום השישי.
התקשרתי שוב בשעה 9:40, ושוב החל וויכוח מיותר עם הנציגה... לבסוף, גם היא בקשה שאנסה לברר מאוחר יותר מה קורה.
בשעה 12:00 התקשרתי שוב, והנציגה בדקה מחדש את כל הפרטים.
בסיכומו של הבירור, היא גילתה סוד חדש... "לא ברור לנו היכן הניח הגרריסט את מפתח הרכב, וכדי לברר זאת עמו, יש להמתין עד שיגיע למשמרת הערב שלו בשעה 18:00"
ובקיצור, הלך יום שישי והלך התור שקבעתי עם המוסך.
בשבת בבוקר יצרתי שוב קשר עם המוקד בשעה 9:40. הנציגה בדקה והודיעה לי כי המפתח פשוט אבד אך הרכב הגיע הבוקר למוסך ללא המפתח.
[ואילולא הייתי מתקשר? האם הייתי מקבל הודעה שהרכב הופיע במוסך, אך לא יהיה ניתן לטפל בו ללא המפתח]?

* כמה שגיאות יכולה לבצע חברה אחת תוך פחות מ-30 שעות?
** מהו הבונוס שמעניקים לגרריסט שמאבד מפתח?
*** מה גובה הקנס על איחור רדיקאלי שכזה?
**** מה גובה הפיצוי שמגיע ללקוח שאיבד כל כך הרבה זמן ועצבים, מול מי שהיה אמור להעניק לו את השירות הפשוט ביותר, של גרירת רכב קטן למוסך לא רחוק?
לסיכום, הייתי מציע לאותה חברה, שתשנה את שמה מ"דרכים" ל"פקקים בדרכים".
הלחצת אותי - לי יש שני ביטוחי גרירה לרכב (למה ? - ככה.) - אחד במסגרת ביטוח הרכב שגם אם אבטל לא ירד סכום הביטוח והשני ניתן במתנה מסיבות שונות וחברת שרותי הגרירה משתנה מדי פעם בהתאם למבטח, בדרך כלל אלו היו חברות שונות דבר שנתן בטחון נוסף (למשל כשנגמר מצבר איני חייב להחליף אצל הגורר אלא מסתפק בהתנעה, נוסע הביתה ואם בבוקר לא מתניע בדרך למוסך אני מזמין את השני כי לא נותנים שרות פעמיים לאותה תקלה) - ומסתבר שכיום שני הביטוחים אצל שגריר שרותי רכב (מסיבה לא ברורה לי מספר הטלפון שונה, אולי כדי שידעו איזו איכות שרות לתת .... המספרים שלי הם 2008* ו 8888* - אייזה שלך ?
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
הלחצת אותי - לי יש שני ביטוחי גרירה לרכב (למה ? - ככה.) - אחד במסגרת ביטוח הרכב שגם אם אבטל לא ירד סכום הביטוח והשני ניתן במתנה מסיבות שונות וחברת שרותי הגרירה משתנה מדי פעם בהתאם למבטח, בדרך כלל אלו היו חברות שונות דבר שנתן בטחון נוסף (למשל כשנגמר מצבר איני חייב להחליף אצל הגורר אלא מסתפק בהתנעה, נוסע הביתה ואם בבוקר לא מתניע בדרך למוסך אני מזמין את השני כי לא נותנים שרות פעמיים לאותה תקלה) - ומסתבר שכיום שני הביטוחים אצל שגריר שרותי רכב (מסיבה לא ברורה לי מספר הטלפון שונה, אולי כדי שידעו איזו איכות שרות לתת .... המספרים שלי הם 2008* ו 8888* - אייזה שלך ?
*2008
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
ויש עוד התפתחויות... לא ממש נסגר כל הסיפור.
אז יופי. הגרריסט מצא את המפתח, אבל נכון לעכשיו, המפתח אינו בידי.
והחדשה השניה? נדפק גג הרכב ונעקרה האנטנה מהגג. למה? איך? והלוא הגרריסט צילם את הרכב לפני ההעמדה. לא יוכל לבוא ולטעון שזה קרה לפני או אחרי...
 

דיברגנט חדש

Well-known member
ויש עוד התפתחויות... לא ממש נסגר כל הסיפור.
אז יופי. הגרריסט מצא את המפתח, אבל נכון לעכשיו, המפתח אינו בידי.
והחדשה השניה? נדפק גג הרכב ונעקרה האנטנה מהגג. למה? איך? והלוא הגרריסט צילם את הרכב לפני ההעמדה. לא יוכל לבוא ולטעון שזה קרה לפני או אחרי...
יוכל וחצי, כי אין לך העתק של הצילום והוא יטען שלא צילם את החלק הזה.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
יוכל וחצי, כי אין לך העתק של הצילום והוא יטען שלא צילם את החלק הזה.
הצילום נועד כדי למנוע מצב של תלונה על דבר שלא היה. אם לא צילם? זו בעיה שלו בלבד. חוצמזה... מה הסיכוי שדווקא גג הרכב ייפגע כשהוא "רק" נוסע על הכביש? והרי הרכב לא התהפך חלילה.
 

רכות מפנקת

Well-known member
לא מלחיץ קצת שאבד המפתח?
מה הפיצוי שמקבלים על זה? הם בכלל מוכנים לפצות? מתייחסים לזה?
נשמח לעדכונים
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
לא מלחיץ קצת שאבד המפתח?
מה הפיצוי שמקבלים על זה? הם בכלל מוכנים לפצות? מתייחסים לזה?
נשמח לעדכונים
נציג חברת הביטוח ולא הם סיכם איתנו, שכל העליוית בגין החלפת המפתח והקודן יחולו במלואן על חברת הביטוח. זה עדיין לא מנקה את חב' הגרר מפיצוי הולם על כל מה שגרמו, אבל בינתיים הרכב טרם הוחזר ועדיין לא התחלנו "לטפל" בהם.
 

רכות מפנקת

Well-known member
טוב לדעת שלפחות יש מי שלקח אחריות. תאר לך היית צריך להתמודד עם זה לבד? אבד הפתח- תסתדר.
כל הכבוד לחברת הביטוח (אין לי מושג אם זה צל"ש או חלק מהחובה שלהם, אבל בינתיים זה נראה מהצד ככל הכבוד).
חברת הגרירה וודאי שצריכה לפצות. אין שאלה בכלל. ברור שהם לא ירצו אבל מי כן רוצה לפצות? מי בכלל אוהב להודות בטעויות או להתנצל? עדכן בבקשה- מעניין (כמובן עם כל הבאסה שזה קרה לך).
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
יש 2 המשכים מוזרים לסיפור...
1. לפתע, הגרריסט גילה שהמפתח הנעלם נמצא בצרור המפתחות שלו. אבל הוא לא מסר אותו למוסך. ובקיצור, יש (אך עדיין אין) מפתח רזרבי.
2. המוסכניק חלה בקורונה ועצר את הטיפול ברכב... מזל גדול יש לנו.
 
נערך לאחרונה ב:

SicTransit

Active member
יש 2 המשכים מוזרים לסיפור...
1. לפתע, הגרריסט גילה שהמפתח הנעלם נמצא בצרור המפתחות שלו. אבל הוא לא מסר אותו למוסך. ובקיצור, יש (אך עדיין אין) מפתח רזרבי.
2. המוסכניק חלה בקורונה ועצר את הטיפול ברכב... מזל גדול יש לנו.
אתה לא חושב שהקוסמוס מנסה לרמוז לך שכדאי להחליף את המכונית? קארמה וכל זה...
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
ומה התחדש?
א. ביום ב' השבוע, הגיע אלי שליח מטעם והביא לי את המפתח ה"אבוד".
ב. סוכן הביטוח שלח אותי לפחח/שמאי, שקבע כי הנזק לגג יסתכם ב-2,940 ש"ח לפני מע"מ וזו רק הערכה.
 
למעלה