סיפור ראשון שלי..

סיפור ראשון שלי.. ../images/Emo13.gif

אמרו לי שאחרי הכתיבה הראשונה זה מתחיל לזרום... זה הסיפור הראשון שלי.. אחרי שלא כתבתי המון זמן. לא החלטתי אפילו על שם.. אשמח אם תעזרו לי בזה
הייתי מאוד מאוד רוצה לקבל ביקורת בונה לגביו.. תודה!
 

Yuli Gama

New member
שלום :) וברוכה הבאה

בבקשה תדביקי את הסיפור שלך לתוכן ההודעה, אנשים רבים מתקשים לפתוח קבצים (או שפשוט חוששים מוירוס
)
 

liorz1984

New member
חלק ראשון

בארט נשכב על הקרקע. מעליו חלפו במהירות עשרות קליעים שיכלו להפוך את גופו למסננת. הוא והחוליה שעליה קיבל את הפיקוד לפני זמן קצר, תפסו מחסה מאחורי סלע רחב. בארט נהנה ממעמדו החדש. רובוחייל מדגם מפקד. חיילים מדגם זה צויידו באינטיליגנציה גבוהה במעט משאר החיילים, ובידע טקטי רב. הוא גם חומש ברובה סער מתקדם ובחליפת שריון שמגינה מפני כדורים בקוטר עד 0.5 אינצ'. הוא קודם לתפקיד של מפקד חוליית רובוחיילים לאחר שקודמו חוסל במשחק הקודם.. יחסית לגילו הצעיר ונסיונו המועט, רק 10 משחקים, הוא היה חייל מעולה ונועד לגדולות. כבר אחרי 4 משחקים הגיע לתפקיד סגן מפקד חוליה. "מזהה מכונת ירייה בבית מולנו בארט" אמר סנייפר 40. סנייפר 40 היה דגם חדש שנכנס זה עתה למשחקים. הוא היה מצויד ברובה צלפים משוכלל ובכוונת מובנית-גוף. שיא הטכנולוגיה של חברת ריקו חיילים ומערכות נשק בע"מ. כולם היו אנושיים, עם שכלולים רובוטיים שהוטמעו בהם. אלה היו החוקים. לב ומוח אנושי. כל השאר נתון לשינוי "רשאי לתת כדור סנייפר 40" בצליפה מדוייקת פגע סנייפר 40 ברובוחייל שאייש את מכונת היריה, הכדור חדר את עינו וניקב את ראשו של הרובוחייל מצלמה 217 קלטה את הפגיעה והקהל מחא כפיים בהתלהבות. אין ספק שהפגיעה ממרחק קילומטר שלם של סנייפר 40 הצדיקה זאת. "מהלך מצויין של חברת ריקו! איזו פגיעה נפלאה!" זעקו רוג'ר, הכרוז הרשמי של המשחקים. לידו ניצב ג'ון שתפקד כפרשן רשמי. "כן רוג'ר.. אין ספק שעליונותה הטכנלוגית בתחום הכוונות האופטיות באה לידי ביטוי במצבים כאלה. אפשר רק לקוות שהרובוחיילים שלה לא יקלעו למצבים של קרב מטווח קרוב.. העליונות של ס-ר בתחום הזה על ריקו היא מעל לכל ספק. אם זה במהירות התגובה של הרובוחיילים שלה, ואם זה בכוח הפיסי משולב באומנויות לחימה שונות בקרבות פנים מול פנים. "היכון להסתערות" צעק בארט חוליית החוד יישרה קו להסתערות על שארית הכוח של ס-ר שלא הושמד מרחוק. הבזקי התפוצצויות של רימונים וההדים שבאו אחכ הזרימו אדרנלין בכל הצופים בקהל , שחיכה בקוצר רוח להסתערות ולקרב פנים מול פנים שהיה הדובדבן שבקצפת במשחקי מודרן גלדיאטורס. "מאשיןגאנר 1, מאשיןגאנר 2! צרורי רוחב אלכסוניים!" נשמע שנית קולו של בארט המקלענים קמו לצרורות הרוחב , אבל מיד נקטלו מאש מטווח קרוב של קלעי ס-ר. "קדימה הסתער!!" שתי הצעקות של המפקדים משני הצדדים, נשמעו בו זמנית. שארית הכוח של ס-ר וחוליית החוד של ריקו הסתערו אחת על השניה. סנייפר 40 נפל מיד. הדם שזרם בקילוחים מראשו העיד על הפגיעה האלימה שספג. "האקדח שצויד בו להתקלויות מטווח קצר לא הטיבו עם הקרב הנוכחי כנראה רוג'ר" "בהחלט ג'ון, זה היה צפוי מראש.. ההחלטה של ריקו לשים צלף כבד בחוליית חוד היא החלטה מאוד תמוהה בעיני.. " בארט וארו רצו לבדם מול 4 קלעי ס-ר שרצו בכיוונם. בארט שחרר תוך כדי ריצה מלווה בצוררות קצרים את סכין הקומנדו המשוננת שלו, בעודו עושה זאת, שמע צעקה משמאלו. ארו נפגע בבטן. בארט קפא לרגע. ארבעה חיילים רצים בטירוף לכיוונו, לרגע נראה כאילו הוא ויתר על מקומו בהרכב. ארבעת החיילים קרבו אליו. בנעיצה אלימה בצוואר קטע את חייו של אחד מקלעי ס-ר ובבעיטה לראשו של השני השבית גם אותו. כל זה תוצרת של אימוני גמישות מפרכים וקרב מגע ללא סוף. שני הקלעים הנוספים הסתערו עליו באקדחים וסכינים שלופות.. בזריזות הטיל בארט את הסכין על חזהו של אחד הקלעים ולפני שזה נפל, ירה בארט באחרון צרור ארוך שלא הותיר מקום לספק. "ואוו. למרות כל התחזיות רוג'ר, ריקו בהחלט הוכיחו את עצמם מעל לכל ספק." "בהחלט ג'ון, החייל הזה שלהם חיסל לבד 4 קלעים, כל הערב דיברנו על כך שנקודת התורפה של ריקו נמצאת בקרבות מטווח קרוב. זה לא תפס במקרה הזה. כל הכבוד לריקו ולמהנדסים שלה." "בארט.. זה כואב .." אמר ארו ארו ובארט ישנו אחד ליד השני תקופה ארוכה. למעשה, הם היו הרובוחיילים הראשונים ששרדו תקופה ארוכה מ8 משחקים. בארט הרים את חברו ארו והחל לנשוא אותו לנקודת הסיום הוא לא היה אמור לעשות זאת. רובוחיילים לא מתוכנתים לעזור לפצועים או לגלות סימפטיה לכל נפגע שהוא. "מה לעזאזל הוא עושה? לאן הוא לוקח אותו? הוא לא אמור לעשות את זה" אמר זד. המאמן הראשי של הנבחרת והאדם שאחראי על כל ההכשרות של הרובוחיילים. "תשיג לי את קיושי . זה לא אמור לקרות. זה פגם ענקי בתכנות! ידעתי שזאת היתה טעות למנות אותו למהנדס הראשי של הנבחרת הזאת.. מאז שהגיע, התגלו הרבה מקרים של גילויי אנושיות ברובוחיילים. הצ'יפ שהוא עיצב לא שלט כנראה על כל חלקי המוח בצורה שווה. חשב זד לעצמו. זד ניגש לבארט בזעם ובעזרת השלט המרכזי הכניס אותו למצב "קומה". או "סטיל" כמו שאוהבים לקרוא למצב בחברות אחרות. זד ירה 2 כדורים בראשו של ארו. "אין בו צורך יותר. הוא חסר תועלת עבורנו. תגיד לקיושי שיקח ממנו מה שהוא צריך ואת הגופה יזרוק לפח הזבל האורגני." אמר זד לאחד מהמהנדסים התורנים שליווה את המשחק. בארט ראה הכל. הוא אומנם לא יכל לזוז, קפוא על מקומו, אבל המחזה לא נגרע מעיניו. חברו הטוב מת. הוא אומנם לא הכיר את המושג חבר, אבל ידע שזה עתה איבד משהו חשוב. "קומו מהמיטה גלמים! קומו חבורת מתכות מסריחות! הגיע הזמן לאימוני הבוקר שלכם!" בארט קם מהמיטה. במיטה של ארו, הוא יכל לראות, שכב רובוחייל חדש. מאותו דגם. הוא נראה בדיוק כמו ארו, אבל מחזה עיניים יכול לתעתע, כמו שלמד הרבה פעמים בעבר. בארט חטף מהלומה בראשו. "קמת 10 שניות מאוחר מדי רובוט!" "כן מאסטר זד.. " אמר בארט בשקט ובעיניים בוערות. זד חיבר את כל החיילים למכונת הלימוד שרשמה על זכרונם את ההוראות לשימוש של האקדח האוטומטי של החברה שייצא בעוד חודשיים. לאחר מכן חובר בארט למכונת ההזנה שהזרימה זרמים חשמליים בשריריו ועודדה אותם לגדול ולהתפתח בתאום עם זריקות חלבונים מיוחדות. "קיושי, מה הסיפור של בארט? הוא מתנהג מוזר לאחרונה. נראה לי שיש פגם מסויים בתכנות של הצ'יפ שלך. במשחק האחרון הוא סחב רובוחייל שלא נמחק לגמרי, לנקודת הסיום!" אמר זד. "שטויות .. החייל ניצח עבורנו את המשחק הזה.. שכחת? אבל בכל מקרה, אני אכנס לצ'יפ הראשי שלו ואבדוק מה קרה שם." "לדעתי צריך למחוק אותו. הוא לא יתפקד במשחקים הבאים." "לדעתי אתה לא צריך לדחוף את האף בעניינים לא לך. אני לא אמחק רובוחייל שניצח לנו את המשחק לפני שבועיים. אתה כנראה יצאת מדעתך!" "קיושי. אתה יודע מה התקנות במקרים האלה. רובוחייל שחורג מהמסגרת התכנותית חייב להמחק!" "אם נמחק אותו לעולם לא נדע מה גרם לפגם הזה, והוא ישאר בדגמים הבאים! אני מבקש שתתן לי לנהל את עבודתי ואתן לך לנהל את עבודתך! אני לוקח אותו עכשיו למחלקת אבטחת האיכות ונראה מה קרה בדיוק באותו משחק. ליתר בטחון, אני אכניס אותו למצב קומה למשך כל התהליך.. אני לא אקח סיכונים" בארט הוכנס למחלקת אבטחת האיכות של החברה. הוא מעולם לא היה בבניין, אבל ידע שמי שנכנס לשם לא תמיד חזר. הוא הוכנס למצב "קומה" והובל ע"י זד וקיושי לאחד החדרים הפנימיים. בעודו מובל, נתקלה עינו ביצור שלא ראה מעולם.בהתחלה חשב שזהו רובוחייל מסוג חדש לגמרי, למרות שלא היה מסוגל לעמוד על יתרונותיו החיילים.
 

liorz1984

New member
חלק שני

הוא היה נמוך ב20 ס"מ מכל הרובוחיילים שאי פעם ראה, רזה וחלוש. בעל שיער ארוך וצהוב ושתי בליטות במרכז החזה. אחרי מחשבה קצרה, הגיע למסקנה שהיצור אינו רובוחייל. אין סיכוי שבעולם שישלחו יצור כזה לשדה הקרב.. הוא היה מוחק אותו בשניות. אחרי שראשו חובר למכונות, ניגש היצור אליו. הוא היה יכול להריח את ריחו המוזר והטוב , אבל לא יכל לגעת כי מצב ה"קומה" מנע זאת ממנו. "דופק עולה במהירות חבר'ה" "דונה, נראה לי שאת קצת מלחיצה אותו, הוא לא ראה בחורה אף פעם" "מצחיק מאוד קיושי, אולי אתה רוצה לחבר אותו במקומי? אלוהים.. הם כאלה מסריחים. אתם לא מנקים אותם?" "למה לנקות.. הם הרי מתלכלכים גם ככה אחרי כל אימון רטוב. זה סתם בזבוז זמן" "תעשה לי טובה, ובפעם הבאה כשאתה מביא אחד מהם, רחץ אותו." "אין בעיה.. אני אפילו אספר ואגלח אותו בשבילך. אולי יצא מזה אפילו שידוך טוב" בארט החל להבין עתה אחרי השיחה ששמע, שהיצור שמולו הוא אדם רגיל. בדיוק כמו זד. הוא שנא אותו. בדיוק כמו ששנא את מאמנו, את קיושי ואת שאר המהנדסים. אבל בכל פעם שהביט בו, נתמלא ליבו רגש אחר. שונה במקצת. הוא לא יכל לתארו בדיוק, אבל הוא הרגיש טוב. לראשונה בחייו האומללים הוא הרגיש טוב בכל פעם שהביט בדונה, מהנדסת אבטחת איכות. אוקיי זד, אנחנו הולכים לבדוק איך הצ'יפ הראשי שמנטרל הרבה תפקודים לא הכרחיים של המוח, יתפקד בסיטואציות שניתן לו. התהליך עלול לכאוב לו , אז כדאי שנכבול אותו. מה שאתה צריך לעשות זה לשחרר אותו מהקומה בשביל לבדוק איך חלקים שונים במוח מגיבים." זד לחץ על השלט. בארט יכל לזוז שוב, אבל הוא היה כבול לכסא עליו ישב. זרם חד עבר בראשו. הוא הרגיש כאילו מליוני מסמרים ננעצים במוחו בעזרת פטיש רב עוצמה "דונה... בארט... עזרה..." קיושי צחק. "דונה, תעזרי לו. למה את מחכה" "קיושי , אתה כזה אדיוט.. אתה שוכח שזורם בהם דם אנושי" "את הטיפשה ביננו דונה, שלא מסוגלת להבין שלא מדובר פה בבנאדם, אלא ברובוט! הוא מונע ע"י אינסטינקטים! אין לו רגשות! אנחנו נמשיך את העבודה במחלקה שלנו. תודה לך." קיושי שחרר את בארט מהכסא. "קיושי, אל תתן לו להסתובב חופשי ככה. הכנס אותו למצב קומה." בארט הסתכל בדונה. הוא הבין את טעותו של קיושי ופתאום נתחוור לו. אם יחזור לקומה, לעולם לא יראה אותה יותר. הוא חייב לפעול מהר. בבעיטה העיף את השלט של זד מידיו ובתנועה מהירה שבר בארט את מפרקתו. אבל החמיץ את קיושי שבנתיים ברח מהחדר. בארט ניגש בצעדים איטיים לדונה. "בבקשה." הוא העביר את ידו בשיערה הזהוב שהיה חדש לו כמו גם מגע עורה הרך. "אני מתחננת" "בארט לא רע. לא פוגע בדונה" "תן לי ללכת. אני מבטיחה שלא ימחקו אותך. אני אדאג לזה" "בארט לא חוזר. לא רוצה משחקים יותר. לא רוצה מוות יותר. רוצה חיים...... רוצה דונה." "אתה לא יכול לרצות אותי.. אתה לא מתוכנת לזה.." "בארט יודע מה הוא רוצה." פיצוץ חזק נשמע והחדר נתמלא עשן! "לא לירות חבר'ה! לא לירות! הרובוחייל הזה מאוד חשוב לנו!" אמר קיושי שנכנס לחדר עם צוות האבטחה בארט החזיק את דונה קרוב אליו "בארט מגן על דונה" "חבר'ה לא לירות! הוא מחזיק בבת ערובה" אמר ראש צוות האבטחה "בארט, בוא איתנו. לא יקרה לך כלום. מחר אתה חוזר לשחק. אל דאגה! אני מבטיח." בארט הסתכל אחורה. דרך החלון מאחוריו נשקף נופה עוצר הנשימה של העיר הגדולה. הוא הביט ישירות בעיניו של קיושי המהנדס. בארט הסתובב אחורה. "בארט לא משחק יותר" ובריצה, כמו שרק הוא יודע לרוץ רץ דרך החלון אל תוך נופה של העיר. הוא הרגיש את השמש בעיניו. לראשונה בחייו, למשל 5 שניות, הרגיש באמת חופשי.
 
עוד פרנקשטיין?

ואני לא מבין למה תמיד ה"יצורים" שמה שאנושי בהם זה רק המוח והלב הם זכרים במקורם, ונמסים למראה בחורה. (אין הערות - הטכניקה טובה, רק הרעיון לעוס).
 

CallMeCavanaugh

New member
ניטפוקים והערות טכניות

אני נותן את ההערות לפי סדר ההופעה בסיפור, לא בחלוקה מסויימת. הערות כלליות (אם יהיו כאלה) יופיעו בסוף. זה אומר שהניטפוקים וההערות הטכניות יהיו מעורבבים זה בזה. בארט נשכב על הקרקע כדי להגן על עצמו מקליעי המקלע. מצד שני, הקליעה של סנייפר 40 נחשבת למרשימה ומוכיחה את היתרון של החברה אליה משתייך בארט בקרבות לטווח רחוק. לא נראה קצת מוזר שבטווח שבו לכאורה יש יתרון עצום לחברה שלו האפקטיביות של נשקי האויב תהיה גבוהה כל כך? בנוסף, קליעה מטווח קילומטר היא לא דבר מרשים כלל. אפילו לא בימינו. קיים רובה צלפים שמאפשר קליעה ממרחק של מייל (1.6 ק"מ). שמו בישראל - בארט. לבארט ניסיון מועט. רק 10 משחקים. אבל בהמשך הסיפור מוזכר שהוא וארו הם הראשונים ששרדו יותר משמונה משחקים. ואם כבר מדברים על ארו ובארט, למה להם יש שמות אמיתיים, בזמן שלאחרים קוראים על פי הדגמים שלהם (מאשיגאנר, סנייפר)? ההסתערות לא אמינה. כל החיילים מסביב לבארט מומתים על ידי ירי מדוייק של חיילי האויב, אבל כשרק בארט נשאר הם רצים אליו ומחכים שיהרוג אותם עם סכין? אני לא קונה את זה. מילא אם הוא היה תופס מחסה ומצליח להתמודד עם כל אחד מהם בנפרד, אבל כשהוא עומד לבדו מול ארבעה חיילים חמושים שמבחינה טכנית עדיפים עליו - אין שום סיבה שהוא ישאר בחיים. בבארט יש תקלה, זה מובן, אבל למה ארו בוכה שכואב לו? זה ממש לא נראה כמו התנהגות מקובלת מרובוחייל. למה אנחנו רואים מה זד חושב? ולמה המחשבות שלו נראות כמו שהן נראות? המחשבה הזאת בנויה כדי להעביר לנו, הקוראים, מידע. היא לא מתקבלת על הדעת כמחשבה אמיתית של אדם אמיתי. (הכוונה למחשבה על כך שהייתה טעות לשים את קיושי בתפקיד המהנדס). גם המחשבות של בארט בעיתיות. הוא יודע שאיבד משהו חשוב? אנחנו רוצים לראות את זה דרך התגובה שלו. נכון, הוא לא יכול להגיב פיזית, אבל אנחנו כבר יודעים בדיוק מה הוא חושב, משם צריכה להגיע גם התגובה. כשמישהו "יודע שהוא איבד משהו חשוב", אני יודע שהוא לא באמת איבד משהו כזה. כשאני רואה איך מישהו מרגיש בעקבות אובדן של חבר, אז אני יודע שהוא באמת איבד משהו חשוב, למרות שאני לא יכול לקרוא את המחשבות שלו. למה זד מתייחס לחיילים בצורה כזאת, כשברור לו שהם יכולים להרוג אותו. הם הרי מונעים על ידי אינסטינקטים - מה בדיוק גורם להם לא להרוג אותו כשהם חוטפים ממנו מכות ומושפלים על ידו? למה לבזבז זמן ומשאבים בללמד חיילים להשתמש באקדח שיגיע בעוד חודשיים, כשגם ככה רבים מהם כבר יהיו מתים בעוד חודשיים, כשהאקדח אכן יגיע? למה למכונות הלימוד מחוברים החיילים, אבל למכונת ההזנה מחובר בארט? סביר להניח שכולם חוברו למכונת ההזנה, לא? אם כן, כדאי שהדבר יהיה מובן מהטקסט, כרגע הדבר נראה מוזר ואפילו סותר. גם השיחה בין קיושי לזד לא אמינה. הנהלים שמוזכרים בה תמוהים - חייבים למחוק חייל שבו התגלה פגם? הרי, בדיוק כמו שקיושי אמר, צריך לבדוק אותו כדי למנוע פגמים דומים בעתיד. גם את הויכוח הזה אני לא קונה. למה זד וקיושי מובילים אותו? אין אנשים בדרגות נמוכות יותר שיעשו את העבודה השחורה? שתי בליטות במרכז החזה? זה ממש לא נשמע כמו תיאור של חזה נשי, צר לי. לא, בעצם לא צר. אני מאוד שמח ש"שתי בליטות במרכז החזה" לא נשמע כמו תיאור של חזה נשי. למה באמת לא מנקים אותם? עם כל הכבוד לחיסכון בזמן, המטרה במקלחת היא לא רק מניעת סירחון, אלא גם היגיינה, מניעת זיהום וכו'. חוץ מזה, לחיילים נקיים אפשר לשפר גם את חוש הריח בצורה שעלולה להועיל להם בשדה הקרב. לחיילים מסריחים לא. הרחבה של הנקודה האחרונה - חיילים נקיים שילחמו נגד חיילים מסריחים יהנו מיתרון גדול במידה וחוש הריח שלהם ישופר. המסקנה היא שמכל בחינה שהיא כדאי לחברות לשמור על היגיינה בסיסית לפחות של החיילים. למה בארט מרגיש טוב? כי הוא רואה בחורה? גם את זה אני לא קונה. אם לא יהיה יותר ידע לגבי ההתנהגות הבעייתית שלו, הקטע הזה יראה תלוש לחלוטין מהמציאות, ובכלל, המהנדסת הזאת היא לחלוטין דאוס אקס מכינה. קיושי אמר קודם שהוא יבדוק את העניין כשבארט בקומה, אבל פתאום הוא משחרר אותו. מסתבר שאי אפשר לבדוק את העניין כשבארט בקומה. זה לא נשמע אמין - אם יש צ'יפ ששולט במח, בודאי שאפשר לקלוט זרמים שיוצאים מהמח ולהבין מה היה קורה אם לבארט הייתה האפשרות לזוז. חוץ מזה, למה שקיושי יבטיח דבר כזה, כשברור שלא זה הולך להיות המצב? למה קיושי שחרר את בארט? למה הויכוחים האלה בין קיושי לדונה? למה הויכוח מסתיים בצורה כזאת? זה ויכוח שהיה צריך לקרות כבר בעבר, ונראה כאילו הוא קורה עכשיו רק בשביל שהקוראים יראו אותו. גם הסיום שלו תמוה - אם קיושי לא צריך את דונה בשביל העבודה על בארט, למה הוא לקח אותו אליה מלכתחילה? כל הסצינה הבאה היא קיטשית, שמאלצית ושחוקה. כבר ראינו אותה עשרות אם לא מאות פעמים, והיא לא מחדשת דבר על כל הפעמים הקודמות שראינו סצינות דומות לה. ראש צוות האבטחה אומר "חבר'ה, לא לירות!". משפט שנשמע מאוד תמוה מראש צוות אבטחה. הפקודות בצוות האבטחה צריכות להיות קצרות ומדוייקות. צוות האבטחה היה אמור לחורר את בארט לחלוטין בשניה שהדלת התפוצצה, הרבה לפני שלבארט היה זמן להצמיד אליו את דונה. בנוסף, לחברה שמספקת לחייליה נשק שמאפשר פגיעה במטרת ראש ממרחק קילומטר צריכים להיות מאבטחים חמושים שמסוגלים לפגוע במטרת ראש+כתף (בארט שעומד מאחורי דונה הנמוכה ממנו ב20 ס"מ) ממרחק 2-5 מטר. וניטפוק אחרון בקשר לנקודה הזאת - מאבטחים שנועדו להיות מסוגלים להתמודד עם רובוחיילים שיצאו משליטה צריכים להיות רובוטיים בעצמם כדי שיתאפשר להם לבצע את תפקידם. הנקודה הזאת מחזירה אותנו לטענה שבארט היה אמור להיות מת עוד לפני ששברי הדלת פגעו ברצפה. ובריצה, כמו שרק הוא יודע לרוץ רץ דרך החלון. יותר מדי שימושים בפעלים המתארים ריצה במשפט אחד. והערות כלליות: מדוע השימוש בשמות לועזיים? גם לחיילים בעלי השם, גם לדגמי החיילים, גם לשם המשחק וגם לבעלי התפקידים יש שמות לועזיים. למה? הגהה, הגהה, הגהה. תמ"קים יורים צרורות, לא צרורים. יש לשאת חיילים פצועים משדה הקרב, לא לנשוא אותם. גם סימני הפיסוק מצריכים מעבר נוסף ותיקון. חלוקת המשפטים והפסקות לוקה בחסר. בקיצור - הרבה מאוד עבוד הגהה. תיאורים. יש לנו שדה קרב, דמויות שונות, מגורי חיילים, מחלקת אבטחת איכות, ואנחנו לא יודעים איך נראה אפילו אחד מהם. למה? לסיום, יש עוד המון עבודה על הסיפור הזה, אבל כמו שאמר עוץליגוץלי - כבר ראינו את הסיפור הזה באינספור ואריאציות. אם אין לך משהו באמת חדש להגיד כאן - כנראה שמוטב לעבור לסיפור אחר במקום להשקיע הרבה זמן בהבאת הסיפור הזה לאיכות טכנית סבירה, שעדיין לא תפצה על הרעיון הנדוש.
 
למעלה