רונן שפירא1
New member
סיפור של הצלחה
בגן שפתי שהגננת טוענת שהוא מפגר....הוא לא מדבר כמעט, מפתח בעיית אלימות....מביאים פסיכולוגית שמאבחנת אוטיזם. ההורים מצליחים להעביר את הילד במהלך השנה לגן תקשורתי, ותוך שלושה חודשים כבר מרגישים בהבדל...הילד רגוע, מתחיל לדבר - כמעט מתגעגעים לתקופה שבה לא דיבר - בהמשך הילד עובר לכיתת תקשורת ומשולב ככל הניתן בכיתת האם...
והשנה הילד עובר לכיתה "רגילה" עם שילוב....
והכל בהרבה עבודה ובהרבה השקעה ובהרבה ריצות של ההורים...
הילד עצמו אגב פורח....
אז כן, יש תמורה למאמץ ולא הכל נתון לידי הגורל. נכון שלא תמיד, ונכון שזה לא קל. ונכון שזה מצריך המון מאמץ ארגוני ונפשי וכספי ולא מעט טיפולים....
ולחשוב שהילד הזה היה מגיע לכיתת מפגרים - לא שיש לי משהו נגדם.... אבל זה ממש לא המקום שלו.....
בגן שפתי שהגננת טוענת שהוא מפגר....הוא לא מדבר כמעט, מפתח בעיית אלימות....מביאים פסיכולוגית שמאבחנת אוטיזם. ההורים מצליחים להעביר את הילד במהלך השנה לגן תקשורתי, ותוך שלושה חודשים כבר מרגישים בהבדל...הילד רגוע, מתחיל לדבר - כמעט מתגעגעים לתקופה שבה לא דיבר - בהמשך הילד עובר לכיתת תקשורת ומשולב ככל הניתן בכיתת האם...
והשנה הילד עובר לכיתה "רגילה" עם שילוב....
והכל בהרבה עבודה ובהרבה השקעה ובהרבה ריצות של ההורים...
הילד עצמו אגב פורח....
אז כן, יש תמורה למאמץ ולא הכל נתון לידי הגורל. נכון שלא תמיד, ונכון שזה לא קל. ונכון שזה מצריך המון מאמץ ארגוני ונפשי וכספי ולא מעט טיפולים....
ולחשוב שהילד הזה היה מגיע לכיתת מפגרים - לא שיש לי משהו נגדם.... אבל זה ממש לא המקום שלו.....