סיפור שקרה לי....

אהובה.א

New member
סיפור שקרה לי....

לפני כחודשיים קניתי מכונת כביסה של חברת יוניברסל. כשהגיע הטכנאי להראות לי את רזי המכונה - התברר שהדלת לא תקינה. באותו רגע הרגשתי שיהיו לי הרבה צרות איתה. החליפו לי את הידית והכל נגמר. אתמול השתמשתי במכונה , כמידי יום. פתחתי את הדלת והידית נשארה לי ביד. הזמנתי את איש השירות , השייך לחברת "דיגיטל סרוויס" בחיפה, וזה אמר לי שהידית עולה 110 ש"ח, כי אין אחריות על פלסטיק. הרי כל המכונה, פרט לתוף ,היא מפלסטיק , אז מה זה פה ש"אין אחריות על פלסטיק"? כל כך כעסתי על הענין. לא אכפת היה לי כל כך הכסף כמו העקרון פה. החלטתי שאשלם אולם לא אוותר כל כך בקלות. רוצה להתלונן עליהם בכל מקום אפשרי. היכן ניתן להתלונן על כל זה? הרי המכונה חדשה לגמרי. סיפור הדלת החל מהתחלה. אפילו בלאי אין בה עדיין.
 

kimo

New member
כל מדורי הצרכנות בעיתונים היומיים

והם גם יפרסמו וגם יתקשרו לבקש תגובה לפני הפרסום. ואז באופן פלא תקבלי כל מה שתרצי...
 
בפורטל צרכנות וחברה

פורטל צרכנות וחברה www.bsh.co.il אפשר לדון בפורום צרכנות וחברה בפורטל ולהגיש תלונה במדור עבודה עברית ויטפלו בה יפנו לחברה, מקבלים תגובת החברה, התנצלות, או פיצוי.
 
למעלה