סי יא אסטאמוס אן "פתגמים" אקי
טנגו אנטרונו: אל קה אמפרסטאדו ויסטה, אן מדיו דה לה קאלז´ה לו דסויסטן. מי שלובש בגד שאול, מפשיטים אותו באמצע הרחוב. נראה לי שהיום אנחנו בעסקי עניים. כשהיו מגיעים עוד מספר אורחים לא קרואים, אימי ז"ל היתה אומרת: אצ´ה אגואה קיטה קאלדו. שיפכי מים תוציאי רוטב, שיספיק לכולם. ועוד בענייני אורחים: אל דייה קה נו בארי, ג´נטה אספרי. דווקא ביום שלא ניקיתי, המתנתי לאורחים. ואם אדם מבוגר היה הולך על ארבע אז היא היתה אומרת: ג´נטה פארא בואנו, שהאמונה היתה שמי שהולך על ארבע מזמין אורחים, אז שיבואו רק בשמחות. ואם מישהו היה פתאום שר בשרותים: היא היתה צועקת בבעתה "נו יאמס אה לה ג´נטה דה אבאשו" לא לקרוא לשדים ורוחות. וכשבאו האורחים תמיד אבל תמיד היה "דולסה" בבית, אם זה מקליפות תפוז, פומלה, חושחש, אשכולית, אגסים, חצילים קטנטנים, מין כזה קישוא שקראו לו קלאבאסה, שנראה כמו דלורית בצבע ירקרק, ענבים, ואם אבטיח היה יוצא קלאבאסה, מייד היה מוצא עצמו בסיר עם הסוכר בתור ריבה, בקיצור ה"דולסה" היה מוגש עם כוס מים קרים, על מגש שהיה מכוסה במפית רקומה ומעומלנת שנראתה יותר כמו נייר מאשר מבד.
טנגו אנטרונו: אל קה אמפרסטאדו ויסטה, אן מדיו דה לה קאלז´ה לו דסויסטן. מי שלובש בגד שאול, מפשיטים אותו באמצע הרחוב. נראה לי שהיום אנחנו בעסקי עניים. כשהיו מגיעים עוד מספר אורחים לא קרואים, אימי ז"ל היתה אומרת: אצ´ה אגואה קיטה קאלדו. שיפכי מים תוציאי רוטב, שיספיק לכולם. ועוד בענייני אורחים: אל דייה קה נו בארי, ג´נטה אספרי. דווקא ביום שלא ניקיתי, המתנתי לאורחים. ואם אדם מבוגר היה הולך על ארבע אז היא היתה אומרת: ג´נטה פארא בואנו, שהאמונה היתה שמי שהולך על ארבע מזמין אורחים, אז שיבואו רק בשמחות. ואם מישהו היה פתאום שר בשרותים: היא היתה צועקת בבעתה "נו יאמס אה לה ג´נטה דה אבאשו" לא לקרוא לשדים ורוחות. וכשבאו האורחים תמיד אבל תמיד היה "דולסה" בבית, אם זה מקליפות תפוז, פומלה, חושחש, אשכולית, אגסים, חצילים קטנטנים, מין כזה קישוא שקראו לו קלאבאסה, שנראה כמו דלורית בצבע ירקרק, ענבים, ואם אבטיח היה יוצא קלאבאסה, מייד היה מוצא עצמו בסיר עם הסוכר בתור ריבה, בקיצור ה"דולסה" היה מוגש עם כוס מים קרים, על מגש שהיה מכוסה במפית רקומה ומעומלנת שנראתה יותר כמו נייר מאשר מבד.