סלון פגום

hagi165

Member
סיפקו לנו סלון לפני יומיים.
שמתי לב למעין "גלים" בכרית המושב, וכן גלים בבסיס הספה כשאני מעביר יד.
אני לא יודע אם זה תקין.
פתחתי קריאה בשירות לקוחות אבל יגיעו רק בעוד 3 שבועות.
בנוסף מרגיש שהבד לא מספיק מתוח ושיש מעין עיוות.
אני תוהה אם אני מדמיין או סתם פדנט או שבאמת יש בתחושות שלי משהו.
רואים גם שחסר מילוי ושהתפירה עקומה
 

קבצים מצורפים

  • 67.jpg
    67.jpg
    KB 242.7 · צפיות: 12
  • ק567.jpg
    ק567.jpg
    4 MB · צפיות: 13

ויוי 25

Well-known member
פגמים ברהיט לפי חוק הצרכנות:
חשוב מאד לתעד את הפגמים, לצלם אותם ולפנות בהקדם לבית העסק, בדרישה לתקן את הפגמים מיידית. (במידה וטרם חלפו 14 יום מקבלת המוצר.)

אם בית העסק לא תיקן את הפגם או לא החליף את המוצר במוצר חדש תקין,
יש להודיע לו במכתב-רשום כי העסקה מבוטלת בשל הפגמים שלא תוקנו, ולדרוש החזר כספי -מלא.

אם בית העסק מסרב לבטל את העסקה , זה הזמן לפנות אל המועצה הישראלית לצרכנות ,
בטופס הגשת תלונה . (הטופס מופיע באינטרנט.)
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה