סליחה על הבורות. אבל

אוהד101

New member
סליחה על הבורות. אבל

מדוע בקטעים נגד השעון הגלגל האחורי מלא?
 

IlanShacham

New member
עד שתקבל תשובה יותר מקצועית

אני עוזר בהקפצה קטנה
הגלגל המלא הוא יותר אווירודינמי ולכן לכאורע עדיף. הבעיה היא שהוא מאוד רגיש לרוח צד שיכולה להטות את הרוכב ממסלולו. במהלך קטעים רגילים תזוזה פתאומית של רוכב הצידה בתוך הפלוטון יכולה ליצור תאונה, ולכן, למיטב זכרוני, אסור להשתמש בגלגלים כאלה בקטעים שאינם נגד השעון. בקטעים נגד השעון, בהתחשב במצב הרוח (תרתי משמע) והעדפות אישיות, לפעמים משתמשים בגלגלים כאלו.
 
אני לא בדיוק יודע אבל - אני כן

יודע שחישוק גדול מוסיף מהירות והרבה... אז שהחישוק הוא כל הגלגל.... בטח מוסיף המון!!!
 
למעלה