סלסה באזור נהריה?

  • פותח הנושא Ivgy
  • פורסם בתאריך

Ivgy

New member
סלסה באזור נהריה?

אני אף פעם לא רקדתי סלסה, אבל פעם רקדתי ריקודים סלוניים במשך שנתיים. הייתי רוצה להתחיל עם זה, אך לא ממש לימודים מהבסיס, כי אני בצבא ומגיע רק מדי פעם בסופי שבוע. באיזה מקומות בסביבה הקרובה והקצת פחות קרובה לי אפשר לרקוד בסופי שבוע גם בלי לדעת בהתחלה איך בדיוק לרקוד סלסה? תודה
 
כמה דברים,

דבר ראשון את חייבת ללמוד את הבסיס את הסיבובים הבסיסיים את הצעדים הבסיסיים כי כל הוריאציות היותר מסובכות והמובנות הכל מתבסס על הוריאציות הבסיסיות... בקשר לסלסה בנהריה... אני לא מכיר מקום בנהריה אבל אני מכיר בחיפה.. לחיפה את יכולה להגיע??
 

ללא שם™

New member
../images/Emo26.gif

חביבי, מי שרוקד ריקודים סלונים שנתיים, תאמין לי יש לו מספיק רקע, את הבסיס הוא יידע ~~ ואני מבררת לגבי מועדונים באיזור שלך ~~ לא בטוחה שאדע לעזור ~~
 
את לא צודקת!!!

יש לי ידידה שרקדה 5 שנים ריקודים סלוניים והיא ממש טובה בכלל בכל הנושא של מחול... ועובדה שעדיין לא היה לה קל ללמוד סלסה! כמובן שהיה לה הרבה יותר קל מכל האחרים שלא היה להם ניסיון בריקודים... אבל עדיין! ריקודים סלוניים זה לא סלסה! אולי סלסה יכול להיכנס לקטגוריה של ריקודים סלונים אבל בכל ריקוד הקצב שונה הצעדים שונים אז איך את משווה בכלל??
 

ללא שם™

New member
../images/Emo26.gif

ילד, כל הילדות שלי איזה 4-5 שנים רקדתי סלונים ודודה שלי היא רקדנית מקצועית, וכשהיה סלסה בים, השתלבתי מהר מאוד בין הרוקדים, אני יודעת את ההבדל בין סלסה לריקודים סלונים, ואני אסכם לך אותו ככה: אם אתה רוקד ריקודים סלונים - אתה רוקד סלסה. אם אתה רוקד סלסה - אתה רוקד רק סלסה.
 

Ivgy

New member
תודה על התגובות

קודם כל אני רוצה להבהיר שאני בן, ולא בת.
גם בנים יכולים לרקוד ריקודים סלוניים. לדעתי קיים קשר מסויים בין ריקודים סלוניים לבין סלסה, בזה שיש כבר את הידיעה איך צריך להחזיק נכון את הגוף, ואולי גם כמה תנועות. במקרה שלי, לא רקדתי ריקודים סלוניים כבר הרבה שנים, ככה שזה כבר לא ממש רלוונטי לגבי, אך אני רוקד די טוב במועדונים. יש לי את "חוש התנועה". אשמח לקבל מקומות בחיפה, תודה. אני יודע שיש במועדונים קטנים בסביבה ערבי סלסה, אבל הם רק באמצעי השבוע.
 
גם לפי דעתי

יש קשר מסוים בין סלסה לריקודים סלוניים אבל זה עדיין לא אותו הדבר...! בקשר למועדונים בחיפה.. תיכנס לאתר שמופיע למטה (סלסראצ´י) ותסתכל שם במועדונים.. יש שם הרבה מועדונים באזור שאתה מחפש.. תהנה
 

NightGirl 4ever

New member
טל

סלסה לא נכנס לקטגוריה של ריקודים סלוניים אלא לריקודים דרום אמריקאיי\לטיניים מי שלמד ריקודים סלוניים ישתלב מהר יותר בסלסה, כי תהיה לו הידיעה איך להחזיק את הגוף, ולמידה של צעדים. בנוסף, רקדנים מקצועיים קולטים מהר, והזמן רק משבח אותם
 
....

אמרתי אולי.. כאילו שיש כאלו שמשייכים את זה לריקודים סלוניים.. וגם זה מה שאמרתי!! שמי שיודע ריקודים סלוניים יהיה לו יותר קל ללמוד\להשתלב בסלסה!
 

Ivgy

New member
חבר´ה אז תוכלו למצוא לי מקומות

שפתוחים ביום שישי באזור חיפה והצפון? אני לא מוצא. תודה
 

Ivgy

New member
איפה הוא נמצא?

בינתיים מצאתי לי מועדון/מקום על ראש בניין הטכני בחיפה. אני חושב שזה מקום נחמד. נראה
 

me 87

New member
רגבה רגבה רגבה!!!

בפאבליסיטי(והמבין יבין...) ברגבה יש אחלה סלסה כל יום שלישי, ישלימוד מהבסיס ואז הרקדה זה מגיל 16 ואני לא זוכרת באיזה שעות......P: פרסומת סמויה? אני?!
 
למעלה